Ik heb een roze iPod nano, een roze telefoon en ik wilde vandaag roze Spaanse sloffen kopen, maar die hadden ze niet meer in mijn maatquote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tof hoor![]()
leuk spannend
en ik heb een megalaptop17 inch
maaaaar wel een roze digitale camera
Nee, ik ook niet.quote:
rozzzzzze is liefquote:Op maandag 22 december 2008 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een roze iPod nano, een roze telefoon en ik wilde vandaag roze Spaanse sloffen kopen, maar die hadden ze niet meer in mijn maat.
Zoiets inderdaad. Of sms'en dat ie meteen door kan rijden naar de winkel.quote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Ik zou een briefje achterlaten met: "Ik ben naar de laptopwinkel; je prakje staat in de magnetron".
Komt wel goed, schatje!quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen roze dingen, ik ben blijven steken in mijn roze-is-stom periode.
roze? wat probeer je precies te bewijzen?quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys d'r roze () koptelefoon inplugt
quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Greys het volgende:
Oh my! Het betreft hier een heuze huppeldepuppeldefruppel film!
Ik heb net gesmst of ie even wil smsen als hij weg rijdt van zijn werk.quote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde het al vragen.
Zit je nu met smart te wachten tot Heer G. thuis komt?.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
ondertussen looking good kijken![]()
blijf het leuk vinden die metamorfoses
quote:
Ik ook. Ik vond het altijd heel stom dat meisjes per sé roze moesten hebben. Ik wilde altijd blauw. En knutselen ipv handwerken.quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen roze dingen, ik ben blijven steken in mijn roze-is-stom periode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eensch.
Ik heb nu ook een roze coltrui aan.
Awwwwquote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb net gesmst of ie even wil smsen als hij weg rijdt van zijn werk.
Maar het blijft stil
Whehe, ik heb er 1 vd H&M, 8 jr geleden een keer gekocht en hij past nu weerquote:Op maandag 22 december 2008 18:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]en die heb ik ook
(van EDC esprit
)
quote:Op maandag 22 december 2008 18:23 schreef Greys het volgende:
Ik heb volgens mij NIETS van roze kleding.
Zelfs geen bikini
Ik ook wel een beetje hoor. En dat terwijl ik vroeger echt zo'n tomboy was.quote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef Viking84 het volgende:
Ik vond roze vroegah ook stom. Behalve in de kleuterklas: toen maakten we altijd ruzie om het blikje potloden waar de meeste roze potloden in zaten![]()
.
Maar ik begin 't ook steeds leuker te vinden. Noes! Ik word een meisje-meisje!.
om over zijn gasten en zijn publiek nog maar te zwijgenquote:Op maandag 22 december 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Dr. Phil. Niet normaal hoe kinderachtig vijftigplussers soms nog kunnen zijn
.
Ja dat zag ik vorige week ook!quote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef Viking84 het volgende:
In Amerika kun je kennelijk iemand aanklagen die je lover van je afpakt?![]()
.
Ik had het over zijn gastenquote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef Abbadon het volgende:
[..]
om over zijn gasten en zijn publiek nog maar te zwijgen
Volgens mij zit er op heel veel gedrag geen leeftijdslimiet. Ik was op een bepaald moment heel verbaasd toen ik ontdekte dat ook volwassen mensen elkaar pesten en dergelijke. Heel idioot. Als kind denkje dat volwasen mensen verstandige mensen zijn. Uh, notquote:Op maandag 22 december 2008 18:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik kijk naar Dr. Phil. Niet normaal hoe kinderachtig vijftigplussers soms nog kunnen zijn
.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef Viking84 het volgende:
In Amerika kun je kennelijk iemand aanklagen die je lover van je afpakt?![]()
.
Idd, dat valt vies tegenquote:Op maandag 22 december 2008 18:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens mij zit er op heel veel gedrag geen leeftijdslimiet. Ik was op een bepaald moment heel verbaasd toen ik ontdekte dat ook volwassen mensen elkaar pesten en dergelijke. Heel idioot. Als kind denkje dat volwasen mensen verstandige mensen zijn. Uh, not
oh, echt?quote:Op maandag 22 december 2008 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had het over zijn gasten. Ik vind Dr Phil best kewl
. Hij prikt door alle leugens heen
.
Eens!quote:Op maandag 22 december 2008 18:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, echt?![]()
Dr Phil is een nare, zelfingenomen, moraliserende zak...prima televisie
Ik ken wel iemand die dat in Nederland ook probeerde, iets met inkomstenderving (hey, geen tweeverdieners meer) en allerlei schade omdat hij zich ziek had gemeld op zijn werk etc etc. De rechter heeft het geseponeerd.quote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef Greys het volgende:
Ja dat zag ik vorige week ook!
Iets over een wet tegen inbreuk op ... wat was het nou?
SHE is ook fan van Dr. Phil geloof ikquote:Op maandag 22 december 2008 18:31 schreef Abbadon het volgende:
[..]
oh, echt?![]()
Dr Phil is een nare, zelfingenomen, moraliserende zak...prima televisie
In Viva stond er ooit een analyse over hem. Psycholoog Steven Pont heeft zijn programma geanalyseerd.quote:Op maandag 22 december 2008 18:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had het over zijn gasten. Ik vind Dr Phil best kewl
. Hij prikt door alle leugens heen
.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Greys het volgende:Ik denk dat de roze netbook gaat lukken vanavond!
Met die gasten van hem, vind ik het eerlijk gezegd ook niet zo erg als hij erg moraliserend is.quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SHE is ook fan van Dr. Phil geloof ik.
Ik vind hem echt ok hoor, ben het bijna altijd met hem eens (alleen is hij van tijd tot tijd wat te moraliserend idd, daar heb je gelijk in).
quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Greys het volgende:Ik denk dat de roze netbook gaat lukken vanavond!
Ik ben het ook vaak met hem eens, alhoewel hij af en toe wel een beetje doordraait. Doet hij net of iemand al helemaal de weg kwijt is en er alleen nog hel en verdoemenis te wachten staat omdat hij 1x per week een jointje rookt oid.quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Ewelina het volgende:
Conclusie: hij is simpel, maar nooit dom. En dat wil ik best geloven. Hij weet dingen heel goed uit te leggen.
Da's toch het hele punt van de show? Voor de meeste problemen zijn simpele oplossingen, dus maak het niet te moeilijk.quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In Viva stond er ooit een analyse over hem. Psycholoog Steven Pont heeft zijn programma geanalyseerd.
Conclusie: hij is simpel, maar nooit dom. En dat wil ik best geloven. Hij weet dingen heel goed uit te leggen.
Amerika héquote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het ook vaak met hem eens, alhoewel hij af en toe wel een beetje doordraait. Doet hij net of iemand al helemaal de weg kwijt is en er alleen nog hel en verdoemenis te wachten staat omdat hij 1x per week een jointje rookt oid.
Jup. Nu denk ik ook dat de meeste mensen (lees: zijn gasten en het grootste deel van het publiek) het anders niet eens zouden begrijpen als het wat ingewikkelder was....quote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef loveli het volgende:
Da's toch het hele punt van de show? Voor de meeste problemen zijn simpele oplossingen, dus maak het niet te moeilijk.
Iddquote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het ook vaak met hem eens, alhoewel hij af en toe wel een beetje doordraait. Doet hij net of iemand al helemaal de weg kwijt is en er alleen nog hel en verdoemenis te wachten staat omdat hij 1x per week een jointje rookt oid.
oh, je kan het vrij moeilijk met hem oneens zijn...daar zijn de gasten te sneu, en zijn mening te clichématig voor...maar ik geloof hem gewoon niet...hij komt niet oprecht over op mij...quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SHE is ook fan van Dr. Phil geloof ik.
Ik vind hem echt ok hoor, ben het bijna altijd met hem eens (alleen is hij van tijd tot tijd wat te moraliserend idd, daar heb je gelijk in).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |