Met die gasten van hem, vind ik het eerlijk gezegd ook niet zo erg als hij erg moraliserend is.quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SHE is ook fan van Dr. Phil geloof ik.
Ik vind hem echt ok hoor, ben het bijna altijd met hem eens (alleen is hij van tijd tot tijd wat te moraliserend idd, daar heb je gelijk in).
quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Greys het volgende:Ik denk dat de roze netbook gaat lukken vanavond!
Ik ben het ook vaak met hem eens, alhoewel hij af en toe wel een beetje doordraait. Doet hij net of iemand al helemaal de weg kwijt is en er alleen nog hel en verdoemenis te wachten staat omdat hij 1x per week een jointje rookt oid.quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Ewelina het volgende:
Conclusie: hij is simpel, maar nooit dom. En dat wil ik best geloven. Hij weet dingen heel goed uit te leggen.
Da's toch het hele punt van de show? Voor de meeste problemen zijn simpele oplossingen, dus maak het niet te moeilijk.quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Ewelina het volgende:
[..]
In Viva stond er ooit een analyse over hem. Psycholoog Steven Pont heeft zijn programma geanalyseerd.
Conclusie: hij is simpel, maar nooit dom. En dat wil ik best geloven. Hij weet dingen heel goed uit te leggen.
Amerika héquote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het ook vaak met hem eens, alhoewel hij af en toe wel een beetje doordraait. Doet hij net of iemand al helemaal de weg kwijt is en er alleen nog hel en verdoemenis te wachten staat omdat hij 1x per week een jointje rookt oid.
Jup. Nu denk ik ook dat de meeste mensen (lees: zijn gasten en het grootste deel van het publiek) het anders niet eens zouden begrijpen als het wat ingewikkelder was....quote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef loveli het volgende:
Da's toch het hele punt van de show? Voor de meeste problemen zijn simpele oplossingen, dus maak het niet te moeilijk.
Iddquote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben het ook vaak met hem eens, alhoewel hij af en toe wel een beetje doordraait. Doet hij net of iemand al helemaal de weg kwijt is en er alleen nog hel en verdoemenis te wachten staat omdat hij 1x per week een jointje rookt oid.
oh, je kan het vrij moeilijk met hem oneens zijn...daar zijn de gasten te sneu, en zijn mening te clichématig voor...maar ik geloof hem gewoon niet...hij komt niet oprecht over op mij...quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
SHE is ook fan van Dr. Phil geloof ik.
Ik vind hem echt ok hoor, ben het bijna altijd met hem eens (alleen is hij van tijd tot tijd wat te moraliserend idd, daar heb je gelijk in).
waarom ben ik niet verbaasd?quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Greys het volgende:Ik denk dat de roze netbook gaat lukken vanavond!
Voordat Greys met dat ding kan pielen moet ze eerst uitgebreid foto's maken voor onsquote:Op maandag 22 december 2008 18:34 schreef Beessie-Jen het volgende:
yeeeeeahhhh voor Greys
ben zo benieuwd haha
Extra leuk wordt het als je bedenkt dat hij zelf ook een keer gescheiden isquote:Op maandag 22 december 2008 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Idd.
Laatst was er een aflevering over een vrouw en een man en drie zoontjes die verliefd was geworden op een andere man.
En ik vond dat Dr Phil het scheidingsdrama wel erg doordreef. Ja, het is erg als je ouders uit elkaar gaan, maar moet je dan koste wat kost bij elkaar blijven voor de kinderen? Als die vrouw verliefd wordt op een andere man en het serieus meent met hem, dan moet ze toch gewoon met hem verder kunnen gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja maar toen had 'ie nog geen kinderenquote:Op maandag 22 december 2008 18:37 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Extra leuk wordt het als je bedenkt dat hij zelf ook een keer gescheiden is
Ik ben van mening dat het een kwestie van afwegen is. Scheiden is altijd traumatisch voor kinderen, dat moet je zoveel mogelijk zien te vermijden, daar ben ik het wel mee eens. Maar in bepaalde gevallen is een scheiding gewoon de beste keus.
SHE heeft hem geloof ik - zei K-i_m - na drie weken weggegooid?quote:Op maandag 22 december 2008 18:37 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voordat Greys met dat ding kan pielen moet ze eerst uitgebreid foto's maken voor ons.
En SHE heeft ook al zo'n ding toch?
Krijgen we straks een netbookmeet en wordt iedereen die niet zo'n ding heeft buitengesloten.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
SHE heeft hem geloof ik - zei K-i_m - na drie weken weggegooid?![]()
Maar dit is een goeie
quote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef Greys het volgende:Ik denk dat de roze netbook gaat lukken vanavond!
quote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dr Phil lijkt op een walrus!
En een nare-dingen-spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou.
Niet meer actief op Fok!
is me nooit opgevallen eigenlijk...quote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik erger me er alleen aan dat ze muziek van Jericho standaard gebruiken bij Looking good en dan denk ik: betalen jullie daar wel voor?
Hij staat hier nog steeds; helemaal uit elkaar.quote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
[..]
SHE heeft hem geloof ik - zei K-i_m - na drie weken weggegooid?![]()
Maar dit is een goeie
Welke had je dan? Dan weet ik welke ik níet moet kopen - gesteld dat ik er ooit één koopquote:Op maandag 22 december 2008 18:42 schreef SHE het volgende:
[..]
Hij staat hier nog steeds; helemaal uit elkaar.
Soms, loop ik er langs en spuug ik erop.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dr Phil lijkt op een walrus!
En een nare-dingen-spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hoop dat het mee gaat vallen, Maria...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
Asus; was toen alleen met windhoos te koop. Binnen 3 dagen vol met virussen en crap.quote:Op maandag 22 december 2008 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Welke had je dan? Dan weet ik welke ik níet moet kopen - gesteld dat ik er ooit één koop.
Maw: het ligt niet aan Asus, maar aan jou!quote:Op maandag 22 december 2008 18:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Asus; was toen alleen met windhoos te koop. Binnen 3 dagen vol met virussen en crap.
Toen dus ff opengemaakt om wat te fixen. En toen heb ik 'm denk ik stukgemaakt.
Hij gaat nu wel weer aan, maar het toetsenbord krijg ik niet meer op zijn plaats
Ik niet! Wie bedoel je?quote:Op maandag 22 december 2008 18:47 schreef neen het volgende:
Wat heb je trouwens met je haar gedaan? Je ging toch naar de kapper vandaag?
Wat spannend, wat spannend!quote:Op maandag 22 december 2008 18:47 schreef Greys het volgende:
Heer G komt net binnen met drie dozen!
En er staat op twee dozen MSI!
Nee Maria.quote:Op maandag 22 december 2008 18:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik niet! Wie bedoel je?
Ik ga trouwens woensdagIig moet het geknipt worden.
Yay!quote:Op maandag 22 december 2008 18:47 schreef Greys het volgende:
Heer G komt net binnen met drie dozen!
En er staat op twee dozen MSI!
Puntjes eraf, zoals merendeel hier zeiquote:Op maandag 22 december 2008 18:47 schreef neen het volgende:
Wat heb je trouwens met je haar gedaan? Je ging toch naar de kapper vandaag?
Anticlimaxquote:Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Puntjes eraf, zoals merendeel hier zeiDe mamma van een vriend knipte het, en dat heeft ze weer netjes gedaan
![]()
Oe, etenstijd! Boerenkool
Ik bedoelde Maria maarja, jullie posten zo snel hequote:Op maandag 22 december 2008 18:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik niet! Wie bedoel je?
Ik ga trouwens woensdagIig moet het geknipt worden.
Waar ben je nu dan?quote:Op maandag 22 december 2008 18:49 schreef Ewelina het volgende:
Ik ga zo ook maar eens op huis aan. Ik heb nog niet eens gelunchedM'n ontbijt bestond uit 3 kleine chocoladebroodjes en een boterham. En dat was het.
Ik maak gewoon hetzelfde hoofdgerecht als jijquote:Op maandag 22 december 2008 16:10 schreef conleche het volgende:
Het begin is er. Als tussengerecht ga ik papardelle op groeneaspergetips met gegrilde st.jacobsschelpnootjes en Hollandse garnaaltjes met slankroomsaus en peterselie doen. Ik denk dat ik daarna als hoofd hertenbiefstukjes met rode portsaus maak, met eigengemaakte aardappelpuree, een stoofpeertje en dan nog een groen groentetje erbij.
Nu nog een voorgerecht verzinnen en een toetje.
Waar heb jij nu in godsnaam op mij en greys gestemd SHE??? Volgens mij heb je over ons gedroomd!!
Nou, met dat ding spelen jij, hup hup. Je volgende post komt van je netbookquote:Op maandag 22 december 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Zelfs op de sleave zit een roze randje!
Het waren er 3, en niet het normale formaat, maar ongeveer 1/4 daarvanquote:Op maandag 22 december 2008 18:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Waar ben je nu dan?
En chocobroodjes zullen wel compenseren voor die lunch.
Ik heb ook niet geluncht vandaag, maar wel een paar (understatement) toastjes met brie uit het kerstpakket op.
Told you: kerstpakketten zijn ev0l! Maar dan zijn de lekkerste dingen (iig de dingen die ík lekker vind) wel op.
Sowieso zou ik hem dan nooit uit de sleave halen!quote:Op maandag 22 december 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
Omdat ik per sé vandaag een pakketje moest verzenden en geen tijd had om te eten (lees: er stonden ellenlange rijen).quote:Op maandag 22 december 2008 18:51 schreef Beessie-Jen het volgende:
das niet goed Ewelina....
waarom heb je geen lunch gehad???
en vriendlief is NU bij de kapper...
Foto!!!quote:Op maandag 22 december 2008 18:50 schreef Greys het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |