* Greys d'r roze (quote:Op maandag 22 december 2008 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Greysje! Alvast de blijheid van de liedjes voor jouuuu!
How Does She Know:
The Happy Working Song:
*jubelt en blèrt mee*
Ik wilde het al vragenquote:
tof hoorquote:
Daarom dusquote:Op maandag 22 december 2008 18:15 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niks dus blijkbaar.So much for onze rechtsstaat.
[..]
Ja, want een overboeking van ¤ 0,00 gaat niet. Ik heb dat eens getest.
Ik zou niet op Heer G. wachtenquote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde het al vragen.
Zit je nu met smart te wachten tot Heer G. thuis komt?.
Ik heb een roze iPod nano, een roze telefoon en ik wilde vandaag roze Spaanse sloffen kopen, maar die hadden ze niet meer in mijn maatquote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
tof hoor![]()
leuk spannend
en ik heb een megalaptop17 inch
maaaaar wel een roze digitale camera
Nee, ik ook niet.quote:
rozzzzzze is liefquote:Op maandag 22 december 2008 18:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een roze iPod nano, een roze telefoon en ik wilde vandaag roze Spaanse sloffen kopen, maar die hadden ze niet meer in mijn maat.
Zoiets inderdaad. Of sms'en dat ie meteen door kan rijden naar de winkel.quote:Op maandag 22 december 2008 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet.
Ik zou een briefje achterlaten met: "Ik ben naar de laptopwinkel; je prakje staat in de magnetron".
Komt wel goed, schatje!quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen roze dingen, ik ben blijven steken in mijn roze-is-stom periode.
roze? wat probeer je precies te bewijzen?quote:Op maandag 22 december 2008 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
* Greys d'r roze () koptelefoon inplugt
quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Greys het volgende:
Oh my! Het betreft hier een heuze huppeldepuppeldefruppel film!
Ik heb net gesmst of ie even wil smsen als hij weg rijdt van zijn werk.quote:Op maandag 22 december 2008 18:18 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde het al vragen.
Zit je nu met smart te wachten tot Heer G. thuis komt?.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Beessie-Jen het volgende:
ondertussen looking good kijken![]()
blijf het leuk vinden die metamorfoses
quote:
Ik ook. Ik vond het altijd heel stom dat meisjes per sé roze moesten hebben. Ik wilde altijd blauw. En knutselen ipv handwerken.quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb geen roze dingen, ik ben blijven steken in mijn roze-is-stom periode.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op maandag 22 december 2008 18:21 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Eensch.
Ik heb nu ook een roze coltrui aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |