Ik ben even een condoleance-site aanmaken.quote:Op maandag 22 december 2008 13:02 schreef JJH het volgende:
[..]
God nee, het was prettig gekend jullie te hebben, maar DAT live op de radio ga ik niet aankunnen
quote:Op maandag 22 december 2008 13:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben even een condoleance-site aanmaken.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:58 schreef Miam het volgende:
hoooooi
Of gewoon even de stroom er af. Ik weet nog wel ergens een verdeelstation te staanquote:Op maandag 22 december 2008 13:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zullen we als FOK!brigade een 10000000000-wattset huren en elke keer dat ze daar in Breda Jordy draaien, gewoon de hakkuhnacht opzetten?
Het zal hier een stuk rustiger worden. Jammer dat de meesten hier dat niet meer meemaken.quote:Op maandag 22 december 2008 13:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Leuk masjientjequote:Op maandag 22 december 2008 13:06 schreef Feivel1 het volgende:
Ik ben vrolijk, van dit is de status van mijn nieuwe server (IBM xSeries 205)
Vestiging Datum Lokale Tijd Omschrijving
DRACHTEN,
NL 22/12/2008 6:44 WORDT AFGELEVERD
22/12/2008 6:44 IMPORTSCAN
Daarom vroeg ik al om een plattegrond van het glazen huis . . .quote:Op maandag 22 december 2008 13:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
Volgens mij hebben ze een eigen noodstroomgenerator bij het huis staan...quote:Op maandag 22 december 2008 13:05 schreef JDude het volgende:
[..]
Of gewoon even de stroom er af. Ik weet nog wel ergens een verdeelstation te staan.
Lijkt mij een goed planquote:Op maandag 22 december 2008 13:04 schreef --Christiaan-- het volgende:
Zullen we als FOK!brigade een 10000000000-wattset huren en elke keer dat ze daar in Breda Jordy draaien, gewoon de hakkuhnacht opzetten?
Klopt! Die bak die we nu hebben is namelijk verre van stabiel, en staat hier al meer dan een maand vanwege allerlei problemen stuk te zijn.quote:
Ik ben ook nog op zoek naar wat.. heb een afgetrapte dell poweredge 2300 staan (dual pentium 2), met een geluid waar de gemiddelde straalmotor trots op is..quote:Op maandag 22 december 2008 13:08 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Klopt! Die bak die we nu hebben is namelijk verre van stabiel, en staat hier al meer dan een maand vanwege allerlei problemen stuk te zijn.
Dan word het tijd voor een nieuwere, krachtigere.
De oude server was namelijk gewoon een gebruikers-pctje waar wat servers op stonden.
Die xSeries heeft gewoon veel betere specs om servers op te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |