Ja hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 21:23 schreef TJDoornbos het volgende:
Fluugs durf je je buren nog aan te kijken?
Volgende week nog een keerquote:
Dat viel eigenlijk nog wel mee.quote:Op maandag 22 december 2008 21:25 schreef ElisaB het volgende:
Wat zal die het koud gehad hebben
Bikkel
Ik heb plotselinge grenzeloze bewondering voor je! (<uitroepteken)quote:Op maandag 22 december 2008 21:26 schreef Sj0rSz het volgende:
Dat viel eigenlijk nog wel mee.
's Middags is het wel flink gaan regenen, dus we hebben precies op tijd de actie uitgevoerd.
Bij een Fok! Sport iemand had ik toch een iets strakker lichaam verwacht..quote:Op maandag 22 december 2008 21:14 schreef flugeltje het volgende:
Hierbij alvast een foto... (technisch loopt de boel toch al in de shit hier, dus we beginnen rustig)
[ afbeelding ]
Bedankt voor het complimentquote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef Oksel het volgende:
[..]
Bij een Fok! Sport iemand had ik toch een iets strakker lichaam verwacht..
shmoops was uiterst complimenteus over je hoor!quote:Op maandag 22 december 2008 21:22 schreef Harajuku. het volgende:
Wtf praten jullie in het geniep over mij
Ik heb het niet gehoordquote:Op maandag 22 december 2008 21:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
shmoops was uiterst complimenteus over je hoor!
Helemaal onbelangrijk; tis een held!quote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef Oksel het volgende:
ik heb wel een she.rarquote:Op maandag 22 december 2008 21:32 schreef Armageddon het volgende:
Staan die feauteaux al op dumpert?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
NEVER GONNA GIVE YOU UP, NEVER GONNA LET YOU DOWN
Bedankt voor de tekst. Nu kan ik niet meer slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
NEVER GONNA GIVE YOU UP, NEVER GONNA LET YOU DOWN
Ja Sjors wat doe jij in de sportschool eigenlijk?quote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef Oksel het volgende:
[..]
Aan de bar zittenquote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja Sjors wat doe jij in de sportschool eigenlijk?
Bier drinken.quote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ja Sjors wat doe jij in de sportschool eigenlijk?
NEVER GONNA MAKE YOU CRY NEVER GONNA SAY GOODBYE NEVER GONNA TELL A LIE AND HURT YOU.quote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Harajuku. het volgende:
NEVER GONNA RUN AROUDN AND DESERT YOU
quote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
NEVER GONNA MAKE YOU CRY NEVER GONNA SAY GOODBYE NEVER GONNA TELL A LIE AND HURT YOU.
ooh ik heb heul iets anders gehoordquote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat wil ik niet zien volgens mij.
Alleen in de kroegquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |