SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huhhum, juist ja|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Een nummer van Racoonquote:Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef JDude het volgende:
Dit nummer doet me altijd aan 'Beat it' denken.
beat the feelingquote:Op maandag 22 december 2008 12:31 schreef JDude het volgende:
Dit nummer doet me altijd aan 'Beat it' denken.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:32 schreef Dagoduck het volgende:
Ik zoek bij limewire Pro:
* Dagoduck typt: jordy van loon
wat krijg ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huhhum, juist jaen dat op 12 jarige leeftijd
![]()
Sorryquote:Op maandag 22 december 2008 12:00 schreef Sersjee het volgende:
Ik zie nu pas dat Roel gister 1212 posts had... Gast, wtf?!
wat krijg ik:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huhhum, juist ja
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
wat krijg ik:nogmaals: wil je hem? heb hem hier wel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.huhhum, juist ja
nier perséééquote:Op maandag 22 december 2008 12:33 schreef gateway het volgende:
[..]
nogmaals: wil je hem? heb hem hier wel?
maar als iemand ¤15 bied, dan zeggen ze: dat is weer 1 voedselpakketquote:Op maandag 22 december 2008 12:34 schreef JDude het volgende:
Ze zijn al heel de week ¤ 10 hoor.
het hoeft niet hoorquote:Op maandag 22 december 2008 12:34 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
nier persééé
heb genoeg software om heel youtube in 1 keer te downloaden
[ afbeelding ]
Wie ben jij nou weer...quote:Op maandag 22 december 2008 12:34 schreef RedGuy het volgende:
Hey, ik zie dat Dagoduck uit mijn woonplaats komt.
Bij 250 euro voor het goede doel sluit ik zijn internetverbinding af.
Verleidelijk...quote:Op maandag 22 december 2008 12:34 schreef RedGuy het volgende:
Hey, ik zie dat Dagoduck uit mijn woonplaats komt.
Bij 250 euro voor het goede doel sluit ik zijn internetverbinding af.
Gister keek ik via stream nu via tv scheelt 50 secondenquote:Op maandag 22 december 2008 12:38 schreef JDude het volgende:
Hier begint U2 nu pas. Ik loop wat achter geloof ik.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:18 schreef TheZapster het volgende:
God gloeiende, ik heb ff 27 delen gemist.
Roel!
De man heeft een heel prettige stemquote:Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef Litton-Lane het volgende:
Der Rudy is ook echt een goede dj, naar mijn mening!
Hier is 't nu afgelopenquote:Op maandag 22 december 2008 12:38 schreef JDude het volgende:
Hier begint U2 nu pas. Ik loop wat achter geloof ik.
Niet alleen een prettige stem als we TheVulture moeten geloven.quote:Op maandag 22 december 2008 12:40 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De man heeft een heel prettige stem
Zolang hij bij de microfoon uit de buurt blijft, valt hij wel mee ja.quote:Op maandag 22 december 2008 12:42 schreef Ambrosius het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar wanneer Giel niet achter de knoppen zit doet hij gewoon goed werk in dat huis. Hij zit nu al bijna 3 uur bij die brievenbus handtekeningen uit te delen enzo.
Kut nummer.quote:Op maandag 22 december 2008 12:43 schreef Brennel het volgende:
Feel the love generation.
*fluiterdefluit*
Tijdens het halfuurtje was hij godsgloeiend iiritant.quote:Op maandag 22 december 2008 12:43 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang hij bij de microfoon uit de buurt blijft, valt hij wel mee ja.
Cortomquote:Op maandag 22 december 2008 12:42 schreef Ambrosius het volgende:
Je kunt zeggen wat je wilt, maar wanneer Giel niet achter de knoppen zit doet hij gewoon goed werk in dat huis. Hij zit nu al bijna 3 uur bij die brievenbus handtekeningen uit te delen enzo.
DON'T REMIND ME !!!quote:Op maandag 22 december 2008 12:44 schreef JJH het volgende:
Tijdens het halfuurtje was hij godsgloeiend iiritant.![]()
En als toevoeging:quote:Op maandag 22 december 2008 12:44 schreef JeroenV het volgende:
Zit ik voor een verslag van school op een website zie ik opeens dit:
Terwijl Albert H. z'n best doet om te laten zien, hoe zuinig hij is op A-merken, maakt ene Danny zich op een koude 1e Paasdag zomaar druk op Fok.nl over huismerken.![]()
Net een pubertjequote:Op maandag 22 december 2008 12:46 schreef TheVulture het volgende:
Giel kan ook echt alleen maar over plas, poep en sex praten he...
plas, poep en sexquote:
Eens!quote:Op maandag 22 december 2008 12:50 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
1. Ilse2. Merel 3. Do 4. Ellemieke
Nou, dat moet zo zijn dan.quote:Op maandag 22 december 2008 12:50 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Duh, die topcock moet ook ergens in
hé IDquote:Op maandag 22 december 2008 12:50 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit wilde ik net posten. Als mijn eerste post in een 3FM-reeks ooit.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:50 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
1. Ilse2. Merel 3. Do 4. Ellemieke
quote:Op maandag 22 december 2008 12:52 schreef Qunix het volgende:
Hoi
Ik luister even de Hakkûhnacht nog even na
quote:Op maandag 22 december 2008 12:53 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
1. Ilse 2. Ilse 3. Ilse 4. Do![]()
![]()
Super! dank je welquote:Op maandag 22 december 2008 12:56 schreef Qunix het volgende:
[..]
Te downloaden: http://www.megaupload.com/?d=0CGAUPPD
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |