abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64842130
Maneki wel fijn dat je winterblues uitblijft! Zit je onder een lampje of blijft het spontaan uit?

Ik mag waarschijnlijk een lampje lenen van iemand, hoezee, werd tijd ook
  vrijdag 9 januari 2009 @ 12:49:47 #177
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64847672
Popples ik heb (nou ja had dus) dat ook, dat ik het nog een klein beetje voelde tijdens mijn menstruatie.
En dan eig. alleen met bepaalde bewegingen bij het sporten. Maar daaruit blijkt maar weer dat het heel erg hormonaal bepaald is.
pi_64849029
Be ik voel het op het moment gewoon heel erg kan dan bijna niet lopen.
in de zwangerschap van de jongste had ik al bekkeninstabiliteit met 14 weken heel erg(kon niet meer lopen). en de fysio wist niets meer wat ze nog kon doen. maar goed we zijn er doorheen gekomen. nu alleen af en toe nog.

fuente goed dat je naar je lichaam geluisterd hebt.
mama van 3 kids!
pi_64849594
Partime is trouwens wel te vinden in de ict; maar heel weinig. Bedrijf waar ik heb gewerkt zaten een hoop mensen die 28 of 32 uur werkten; de standaard was 36 uur.
Maar dan moet je het ook nog eens in de buurt zien te vinden; en nog iets leuks ook als het even kan; en dat is vrijwel onmogelijk.
Ik ben uit de ict gestapt; maar wie weet stap ik nog eens terug; ik zou dat wellicht ook nog wel kunnen in het bedrijf waar ik nu in werk.
Misschien zonde van m'n (dure) opleidingen; maar zo denk ik niet eens; ik draai lekker zo en voel me happy; als mama; als mens; als werknemer. Ik kon voor de zwangerschap al niet meer fulltime werken; dus heb toen een andere richting opgezocht (heropleiding in de boekhouding; maar uiteindelijk doe ik wat administratiefs/logistieks).

Bekkenproblemen; ook ik heb het idee dat het toch ook een hormonen probleem is. Ik blijf wel doorgaan met borstvoeding geven; maar ben benieuwd hoe het is na de bv-periode. Maandelijkse cyclus is gestopt door het spiraal denk ik (kwam wel ondanks bv; of ik heb gewoon heeeeeeel lang gevloeid af en aan).
(En een goed bed helpt ook! Eerste nacht op Tenerife kon ik ook bijna niet meer lopen en voelde ik het scherpe 'randje' op m'n bekken weer).

[ Bericht 8% gewijzigd door Llewella op 09-01-2009 13:46:40 ]
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 9 januari 2009 @ 14:39:35 #180
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64851763
ik moet het even kwijt:
de 29e werd ik ontslagen, toen er een telefoontje van jeugdzorg naar de kraamafdeling kwam: hoe laat ik wegging of thuis was.. niet echt duidelijk en wij hadden zoiets van: jezus mogen we ook nog even bijkomen van de geboorte etc. achteraf bleek het de voogd van mijn oudste te zijn, om te kijken of mijn dochter nog in het ziekenhuis langs kon komen, maar ik zat al te wachten op vervoer naar huis.

nu krijg ik zojuist een telefoontje dat mijn ik oudste en jongste vrijdag 16 januari op het kantoor van jeugdzorg eindelijk kennis met elkaar mag laten maken.. het valt me zo koud en rauw op me dak.. in een kille onpersoonlijke omgeving etc.. ik zit gewoon te janken nu. als de voogd aan de telefoon op de 29e iets duidelijker was geweest, hadden ze elkaar allang leren kennen .. maar nee hoor het moet perse onder begleiding op dat kutkantoor

ik ben blij dat JJ net slaapt, ik moet eerst tot rust komen, zit gewoon te janken, en wil hem zo min mogelijk van mijn stress/gevoelens op dit moment laten blijken ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 9 januari 2009 @ 14:42:08 #181
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64851879
quote:
Op vrijdag 9 januari 2009 14:39 schreef DJMO het volgende:
ik moet het even kwijt:
de 29e werd ik ontslagen, toen er een telefoontje van jeugdzorg naar de kraamafdeling kwam: hoe laat ik wegging of thuis was.. niet echt duidelijk en wij hadden zoiets van: jezus mogen we ook nog even bijkomen van de geboorte etc. achteraf bleek het de voogd van mijn oudste te zijn, om te kijken of mijn dochter nog in het ziekenhuis langs kon komen, maar ik zat al te wachten op vervoer naar huis.

nu krijg ik zojuist een telefoontje dat mijn ik oudste en jongste vrijdag 16 januari op het kantoor van jeugdzorg eindelijk kennis met elkaar mag laten maken.. het valt me zo koud en rauw op me dak.. in een kille onpersoonlijke omgeving etc.. ik zit gewoon te janken nu. als de voogd aan de telefoon op de 29e iets duidelijker was geweest, hadden ze elkaar allang leren kennen .. maar nee hoor het moet perse onder begleiding op dat kutkantoor

ik ben blij dat JJ net slaapt, ik moet eerst tot rust komen, zit gewoon te janken, en wil hem zo min mogelijk van mijn stress/gevoelens op dit moment laten blijken ...
tis niet gemakkelijk, maar probeer t even naast je neer te leggen. Ik denk dat het voor Yolanda niet veel uit maakt waar ze haar broertje zal leren kennen, het is nu even niet anders dan dat het op kantoor moet. K hoop voor je dat t mee zal vallen. Sleep iig een camera mee
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 9 januari 2009 @ 14:53:08 #182
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64852347
dat probeer ik ook Yns, maar het is wel hard als je bedenkt dat ze hem de 29e al had kunnen zien, en ik dus wél een kaart van haar met de kleine als geboortekaartje had kunnen gebruiken. ipv als die kleine al ruim drie weken oud is...

enfin: ik heb de afspraak gemaakt, maar wel ook duidelijk gemaakt dat ik het niet eens was met de gang van zaken. het was overigens geen probleem dat ik mijn echtgenoot mee zou nemen .. nu even eten en dan naar het cb toe met JJ
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 9 januari 2009 @ 19:48:32 #183
95752 crew  Chell
Kluns
pi_64863568
@k_i_m, wat voor soort functie zoek je? Ik werk ook voor een ICT bedrijf en daar is 32 uur werken wel gewoon mogelijk (alleen nog minder uren helaas niet). Tevens kun je extra vakantiedagen kopen en werken ze op basis van 'het nieuwe werken', waardoor je bv. deels thuis kunt werken of heel vroeg kunt beginnen e.d.
  vrijdag 9 januari 2009 @ 20:10:57 #184
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_64864455
Ik werk ook 32 uur in de ICT, maar minder dan dat is bij ons niet bespreekbaar.

DJMO, het is nu even niet anders. Probeer het voor je dochter toch een leuke ontmoeting te laten worden.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_64907667
Ik ben gewoon alweer ongesteld Had eergisteren gigantische hoofdpijn, vond ik al vreemd {ik heb last van hormonale migraine, dus altijd voor ik ongesteld word 1 dag vreselijk hoofdpijn en ja hoor, gisteren werd ik gewoon ongesteld .
Hoe snel was dat bij jullie? Ik geef geen bv, zal daardoor wel zijn...
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64907809
fuente hier was het weer heel snel op de rit. na een maand alweer maar ben na die ongsteldheid meteen weer aan de pil gegaan. bij de oudste was het pas na dat ik gestopt was met de bv en die heeft 3.5 maand gehad. rond de 5 maanden ben ik ongesteld geworden toen.
mama van 3 kids!
pi_64908029
Hier gaat het mwah...mijn vriend is gisteren voor acht maanden vertrokken naar het buitenland (studie) en ik vind het nu al pittig. Normaliter kwam het grootste gedeelte van de zorg al voor mijn rekening maar al is het maar één flesje die je uit handen wordt genomen of dat iemand het even van je overneemt als ze zo huilt dat scheelt al zoveel! Gelukkig bieden beide families hun hulp aan, dan voel je je niet helemaal alleen.
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zondag 11 januari 2009 @ 10:14:36 #188
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_64908038
Jeetje Geppie, 8 (!) maanden!! Dat is wel heel lang zeg.
Heel veel succes en gelukkig heb je veel steun van de families!
pi_64908135
geppie wow 8 maanden. gelukkig krijg je hulp aangeboden maar dan nog mis je je partner. heel veel succes!!!
mama van 3 kids!
  zondag 11 januari 2009 @ 10:42:20 #190
37150 livelink
pi_64908341
Ik zou het absoluut niet redden in mijn eentje. Dat geef ik eerlijk toe. Ik heb altijd ongelooflijk respect voor ouders die het in hun eentje doen.
pi_64908620
Bedankt allemaal voor jullie steunbetuigingen
quote:
Op zondag 11 januari 2009 10:42 schreef livelink het volgende:
Ik zou het absoluut niet redden in mijn eentje. Dat geef ik eerlijk toe. Ik heb altijd ongelooflijk respect voor ouders die het in hun eentje doen.
Ik denk af en toe ook niet dat ik het kan, maar als het moet dan kan (denk ik) iedereen het. Ik had sowieso al besloten (eigenlijk vrij snel na de bevalling) dat ik nooit meer denigrerend zou doen over huismoeders Tis al een fulltime baan op zich!
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_64908653
Succes Geppie!

Hier lijkt het vloeien gelukkig af te nemen. Ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld word.
Weet iemand toevallig of het klopt dat sterilisatie makkelijker is bij mannen?
pi_64908697
quote:
Op zondag 11 januari 2009 11:05 schreef _Ingrid_ het volgende:
Succes Geppie!

Hier lijkt het vloeien gelukkig af te nemen. Ben benieuwd wanneer ik weer ongesteld word.
Weet iemand toevallig of het klopt dat sterilisatie makkelijker is bij mannen?
bij mannen is het idd een simpelere ingreep als bij vrouwen alleen vergoed tegenwoordig niet elke verzekering sterilisatie bij mannen meer. Bij vrouwen juist wel. Even informeren bij je verzekering dus of het vergoed wordt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 11 januari 2009 @ 11:08:36 #194
37150 livelink
pi_64908702
Ja, dat klopt volgens mij wel, Ingrid. Hoewel het voor vrouwen nu ook poliklinisch kan via de Essure-methode.

Ik persoonlijk heb het liever zelf in de hand en kies daarom voor sterilisatie bij mezelf.
pi_64908731
Vicky, dat is wel een goede! Zal vast niet goedkoop zijn. Het liefst willen we wel dat Djeez het doet.
pi_64908846
Popples ook heel snel dus... sjah ik heb er gewoon een hekel aan (wie niet ) dus baal er wel van..

Geppie, jeetje... heel veel succes!

Hier gaat manlief over een tijd voor een sterilisatie. Onze verkezering vergoedt het volgens mij wel, ook bij mannen.
Hij wou binnenkort al een afspraak maken, maar dat wil ik nog niet. Hoewel we nu vrij zeker weten geen kinderen meer te willen, kan het over 5 jaar wel anders zijn. Ik ben nog maar 25 en wil dat dus nog niet definitief hebben.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64923035
Wij weten trouwens wel zeker dat er geen 3e komt.
Nog even kijken wanneer het het beste moment is om te laten doen. Moet zeker via de huisarts een verwijsbrief komen? Ik hoop maar dat ik niet meer zoveel last van de menstruatie heb. Al heb ik sinds 2 weken al wel regelmatig "ongesteldheidskramp", dus ben bang dat het wel weer zo is Heb geen zin om weer aan de pil te gaan.
pi_64924293
fuente idd wie heeft er geen hekel aan. het is fijn om te weten dat alleshet doet maar daar is ook alles meegezegd.
tja of er hier een derde komt weet ik niet. ik heb nu zoiets van het is goed zo maar dat komt ook omdat wij 2 dames dicht op elkaar hebben. ach we zien wel hoe de toekomst loopt.

ingrid ik denk dat je idd naar de ha moet voor een verwijsbrief. tegenwoordig weet ik het ook allemaal niet meer zooitje ongeregeld is het geworden.
mama van 3 kids!
pi_64924619
hier wordt er niemand geholpen. Nu niet nooit niet.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  zondag 11 januari 2009 @ 19:53:32 #200
37150 livelink
pi_64924881
Dat is behoorlijk stellig, Ticootje

Ik ben nog niet 'geholpen', maar ik zou me eerlijk gezegd wel behoorlijk 'geholpen' voelen als het achter de rug zou zijn. En zonder de angst voor een eventuele zwangerschap (hoe klein de kans dan ook), zou ook de sex weer een stuk ontspannener worden. Nu blijft er toch altijd in mijn achterhoofd de angst dat ik per ongeluk door de Implanon heen toch zwanger zal worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')