quote:Op zondag 11 januari 2009 20:06 schreef Brighteyes het volgende:
knip
maar het lijkt me ook zo heerlijk als dan je kinderen wat groter zijn, dan gewoon nog 1 keer zo'n kleintje erbij. Een 2e leg.![]()
Mazzelaar...quote:Op zondag 11 januari 2009 21:09 schreef DeLiedje het volgende:
[..]
Zo zit het plaatje in mijn hoofd ook
(Ik ben nu ook pas 25...)
Haquote:
Had ik ook. Ik moest van mijn gyn zelfs bijvoeding voor zieke mensen gaan eten omdat anders mijn spieren 'aangevreten' zouden worden.quote:Op maandag 12 januari 2009 07:43 schreef Dakota het volgende:
Hadden jullie dat ook al zo snel..vind het niet erg hoor maar als ik zo snel afval dan ben ik bang dat ik opgegeten word door de borstvoeding
Volgens mij denken heel veel moeders dat van tevoren en loopt dat allemaal wel los. Dus al zou je binnenkort zwanger zijn, daar zou ik me echt geen zorgen over maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:04 schreef Llewella het volgende:
Over meer kinderen; nee; ik geloof voorlopig zeker niet meer!!! We hebben een schat van een dochter; daar zou ik er wel meer van willen; maar ik weet niet eens of ik me wel vol overgave kan geven aan 2 kinderen zoals ik dat bij 1 doe bij Amber.
Ik heb het zalfje nu ook, omdat ik op mijn buik en armen wat plekjes had. (Nee ik had gewoon gedouched) Maar na een week smeren is het nog niet weg, maar weer aan de bel trekken...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Niet alleen in de gaten houden maar ook aktie ondernemen he
Je hele borst en tepel 3x per dag insmeren met miconazolnitraat, kun je gewoon kopen bij de kruidvat. Gebruikt men ook tegen voetschimmel, en paddestoelengroei aan je gevarendriehoek
Kan geen kwaad en dan heb je dat iig behandeld
Je kunt misschien cerazette gebruiken. Dat is een minipil die goed icm borstvoeding gebruikt kan worden. En anders gewoon een pepermuntje tussen je knieen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:13 schreef DJMO het volgende:
sterkte suzanna met je voet! hoef je niet met krukken te lopen?? moest ik wel toen ik mijn grote teen gebroken had.. zat zelfs zes weken in het gips ..
hoe zit dat eigenlijk met de (prik)pil en borstvoeding?? aan de prikpil wil ik eik. niet, omdat ik wil kunnen stoppen wanneer ik dat wil, en niet dat ik dan nog bij wijze van spreken twee maanden moet wachten tot de prikpil is uitgewerkt. daarnaast was ik vroeger allergisch voor vrijwel elke soort pil.. een spiraaltje durf ik niet, dus het enige anticonceptiemiddel wat hier over blijft lijken condooms te zijnhoewel ik heb gehoord dat dat allergische voor de pil kan verdwijnen???
ik moet morgen langs de ha voor voetschimmel, miconazolnitraat werkt hier niet, en ik word gek van de jeuk, heb het vorige week al open geschuurd met afdrogen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Niet alleen in de gaten houden maar ook aktie ondernemen he
Je hele borst en tepel 3x per dag insmeren met miconazolnitraat, kun je gewoon kopen bij de kruidvat. Gebruikt men ook tegen voetschimmel, en paddestoelengroei aan je gevarendriehoek
Kan geen kwaad en dan heb je dat iig behandeld
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kunt misschien cerazette gebruiken. Dat is een minipil die goed icm borstvoeding gebruikt kan worden. En anders gewoon een pepermuntje tussen je knieen.
Je hebt de mini-pil voor bij BVquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:13 schreef DJMO het volgende:
sterkte suzanna met je voet! hoef je niet met krukken te lopen?? moest ik wel toen ik mijn grote teen gebroken had.. zat zelfs zes weken in het gips ..
hoe zit dat eigenlijk met de (prik)pil en borstvoeding?? aan de prikpil wil ik eik. niet, omdat ik wil kunnen stoppen wanneer ik dat wil, en niet dat ik dan nog bij wijze van spreken twee maanden moet wachten tot de prikpil is uitgewerkt. daarnaast was ik vroeger allergisch voor vrijwel elke soort pil.. een spiraaltje durf ik niet, dus het enige anticonceptiemiddel wat hier over blijft lijken condooms te zijnhoewel ik heb gehoord dat dat allergische voor de pil kan verdwijnen???
ik moet morgen langs de ha voor voetschimmel, miconazolnitraat werkt hier niet, en ik word gek van de jeuk, heb het vorige week al open geschuurd met afdrogen
Persona is niet betrouwbaar als je borstvoeding geeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:32 schreef Ticootje het volgende:
Je zou zelfs de persona kunnen gebruiken als je helemaal geen hormonen wilt gebruiken. Dat is een methode dat je dus geen sex hebt als je in je vruchtbare periode zit. En het is heel handig als je wel zwanger wilt worden, dan heb je juist wel sex als het ding aangeeft dat je dat niet moet doen.
Wat vervelend! Was dat ook de mirena?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:41 schreef Ticootje het volgende:
Owlet, ik heb juist alleen maar nare ervaringen met het spiraaltje. Ik heb 3 jaar lang alleen maar ellende gehad.
Nou nee ik ben gewoon dikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:42 schreef Suzanna het volgende:
LovelyLady: ik ben naar de huisarts geweest, eigenlijk voor mijn navel - mijn buikvel is wat uitgerekt (nou ja, wat...) en ik heb dus eigenlijk vel over, daardoor gaat mijn navel soms smetten. Dat is erg vervelend, daarom ging ik uiteindelijk maar eens naar de huisarts en vroeg of ik naast afvallen er nog wat aan kon doen. Alleen plastische chirurgie, maar dat raadde ze natuurlijk ook af. Daarom (en om andere redenen hoor!) wilde ik graag gaan afvallen en ben ik doorverwezen naar de diëtiste. Mijn BMI is ook te hoog (29) dus ook medische grond ervoor. Is dat bij jou ook zo?
Nee, die mensen zeggen juist tegen haar dat ze zich niet zo druk moet maken, dat ze pas een half jaar geleden bevallen is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef DaviniaHR het volgende:
LL, zeggen ze echt "het wordt weleens tijd dat het er weer vanaf gaat"
![]()
![]()
Wat onbeschoft!
Psiesquote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:11 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, die mensen zeggen juist tegen haar dat ze zich niet zo druk moet maken, dat ze pas een half jaar geleden bevallen is.
oh, dan kan het erg zinvol zijn!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:20 schreef Suzanna het volgende:
Moet het in je ondergoed?dan heb ik er nu al geen zin meer in!
Maar fijn dat jij daar ervaring mee heeft, hopelijk helpt het bij mij ook. De ha zei dat het eigenlijk komt door mijn holle rug, waarschijnlijk moet ik leren op een andere manier te bukken, zitten etc.
Mibos, ik ben even vergeten wat er aan de hand was dat je eierstok eruit moest.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:12 schreef Mibos2 het volgende:
Mwah hier gaat het wel. Ben weer terug zonder mijn rechtereierstok eindelijk dat .... ding eruit en lichamelijk lijkt het al een stukje beter te gaan gelukkig.
Even op het gemakkie bijlezen gaat.
Fijn dat hij eruit is, hopelijk knap je snel helemaal weer op!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 14:12 schreef Mibos2 het volgende:
Mwah hier gaat het wel. Ben weer terug zonder mijn rechtereierstok eindelijk dat .... ding eruit en lichamelijk lijkt het al een stukje beter te gaan gelukkig.
Even op het gemakkie bijlezen gaat.
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Fuente het volgende:
Mibos, dat het nu maar echt over is dan
Weet iemand of het normaal is om echt gigantisch veel te vloeien bij de eerste menstruatie na de bevalling? Ik werd zaterdag ongesteld en loop inmiddels helemaal leeg, om het zo te zeggen. 't Is echt niet grappig, ik heb verder totaal geen buikpijn ofzo, maar het lijkt wel alsof ik weer net bevallen ben zeg maar..
Als je je er ongerust over maakt zou ik er gewoon even mee heengaan hoor!quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:51 schreef Fuente het volgende:
Nee het vloeien was bijna over toen ik ongesteld werd....
Ik maak me een beetje zorgen want toen de kraamverzorgster weg ging stond mijn baarmoeder nog 3 vingers onder navel, dus die zakte niet snel, en ik weet dus niet of het goed gezakt is, want ik denk 't nog steeds te voelen daar, maar weet het niet zeker.
Als je je er zorgen over maakt zou ik morgen even de huisarts bellen (of de verloskundige).quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:51 schreef Fuente het volgende:
Nee het vloeien was bijna over toen ik ongesteld werd....
Ik maak me een beetje zorgen want toen de kraamverzorgster weg ging stond mijn baarmoeder nog 3 vingers onder navel, dus die zakte niet snel, en ik weet dus niet of het goed gezakt is, want ik denk 't nog steeds te voelen daar, maar weet het niet zeker.
Klinkt goed! Pijnvrij, daar ga ik voor. Ik heb elke dag last van mijn rug, maar de laatste dagen is het niet meer uit te houden. Ik kan eigenlijk niet meer bukken zonder met pijnscheuten overeind te komen (als een oud vrouwtje!). Dus tja, er moet ook echt wat gebeuren. Morgenochtend ga ik gelijk even een afspraak maken, door de drukte vandaag ben ik 't vergeten.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 17:27 schreef simmu het volgende:
[..]
oh, dan kan het erg zinvol zijn!
en je moet idd in je ondergoed, anders kan de therapeut niet zien welke spieren je verkeerd gebruikt. echt waar: het helpt, en blijvend ook! ik ben ook zo'n preutserd hoor. ik heb 1 x mensendieck en 1 x cesar gehad, en cesar is erger: dan is 1 wand van de behandelkamer spiegel en moet je zelf kijken zodat je zelf ook ziet wat er verkeerd gaat. vreselijk vond ik het, maar het helpt wel. ben al 10 jaar therapieloos en zelden last van mijn rug, zelfs niet toen ik zwanger was!
dat had ik ook. ze zeiden na de bevalling "bij een kraamverband per uur bellen". nou, dit was dan anderlhalfuur met een kraamverband. ik was ermee naar de huisarts geweets, en die zei dat het schoonmaakbloeding was. zolnag het niet te lang duurde gaf het niet. ik vond het best eng, dus gewoon ff iemand naar laten kijken hoor.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 20:01 schreef Fuente het volgende:
Mibos, dat het nu maar echt over is dan
Weet iemand of het normaal is om echt gigantisch veel te vloeien bij de eerste menstruatie na de bevalling? Ik werd zaterdag ongesteld en loop inmiddels helemaal leeg, om het zo te zeggen. 't Is echt niet grappig, ik heb verder totaal geen buikpijn ofzo, maar het lijkt wel alsof ik weer net bevallen ben zeg maar..
Je went ook heel snel weer aan niemand in je huis hoorquote:Op woensdag 14 januari 2009 09:43 schreef Estrys het volgende:
Deze mama is vandaag voor het eerst weer alleen (met kind en kat dan) en ik kan wel janken omdat ik de gezelligheid van de kraamzorg mis. Ik vind het overigens niet eng of zo om alleen te zijn. Voel me best zeker van mezelf. Verder gaat het lichamelijk super goed. Geestelijk ben ik nog zo emotioneel als ik weet niet hoe maar goed.. hormonen.
Ik doe dat gewoon zelf. Ik heb het ook tijdens mijn zwangerschap gedaan.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:16 schreef DJMO het volgende:
even vraagje: wanneer mag je als nieuwbakken mama zelf de kattenbak weer verschonen??? normaal doetdat hier, maar nu hij aan het werk is wil ik het zelf weer gaan doen ...
Als je niet zwanger bent mag het gewoon weer.quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:16 schreef DJMO het volgende:
even vraagje: wanneer mag je als nieuwbakken mama zelf de kattenbak weer verschonen??? normaal doetdat hier, maar nu hij aan het werk is wil ik het zelf weer gaan doen ...
Wow...had ik hier helemaal overheen gelezen? Wat maak jij toch allemaal mee met je gezondheid zegquote:Op dinsdag 13 januari 2009 18:45 schreef Mibos2 het volgende:
Het feit dat ik in augustus bevallen ben wil nou niet bepaald zeggen dat ik met 1 stopweek qua vloeien in de maand genoegen nam. Oke mijn buik bleef maar rommelen en getwijfeld blinde darm ontstoken of toch de eierstok, echo 1 dubbel zo grote rechterstok (met clips, want meteen gesteriliseerd) maar toch niet helemaal goed gelukt en toch gaan rommelen dus vanaf augustus tot nu heb ik misschien 1 maand niet gevloeid. Baarmoeder was wel schoon dus nu een reset kuur (Primolut) gehad en dus een paar dagen extra veel vloeien en nu mijn eierstok eruit en dan hopen dat we weer op het normale pad verdergaan. Dit alles kan nog een nareactie zijn op de ks in combinatie met de EDS. Ging me allemaal al veels te snel veels te goed en voor mij gevoel was ik er nog niet klaar mee. Wel een paar weken uitval gehad rechts na de ks maar dit was niet voorzien.
Nu even afwachten en ben heel stoer wel twee kleine sneetje met 2 hechtingen verder...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |