Volgens mij denken heel veel moeders dat van tevoren en loopt dat allemaal wel los. Dus al zou je binnenkort zwanger zijn, daar zou ik me echt geen zorgen over maken.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 07:04 schreef Llewella het volgende:
Over meer kinderen; nee; ik geloof voorlopig zeker niet meer!!! We hebben een schat van een dochter; daar zou ik er wel meer van willen; maar ik weet niet eens of ik me wel vol overgave kan geven aan 2 kinderen zoals ik dat bij 1 doe bij Amber.
Ik heb het zalfje nu ook, omdat ik op mijn buik en armen wat plekjes had. (Nee ik had gewoon gedouched) Maar na een week smeren is het nog niet weg, maar weer aan de bel trekken...quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Niet alleen in de gaten houden maar ook aktie ondernemen he
Je hele borst en tepel 3x per dag insmeren met miconazolnitraat, kun je gewoon kopen bij de kruidvat. Gebruikt men ook tegen voetschimmel, en paddestoelengroei aan je gevarendriehoek
Kan geen kwaad en dan heb je dat iig behandeld
Je kunt misschien cerazette gebruiken. Dat is een minipil die goed icm borstvoeding gebruikt kan worden. En anders gewoon een pepermuntje tussen je knieen.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:13 schreef DJMO het volgende:
sterkte suzanna met je voet! hoef je niet met krukken te lopen?? moest ik wel toen ik mijn grote teen gebroken had.. zat zelfs zes weken in het gips ..
hoe zit dat eigenlijk met de (prik)pil en borstvoeding?? aan de prikpil wil ik eik. niet, omdat ik wil kunnen stoppen wanneer ik dat wil, en niet dat ik dan nog bij wijze van spreken twee maanden moet wachten tot de prikpil is uitgewerkt. daarnaast was ik vroeger allergisch voor vrijwel elke soort pil.. een spiraaltje durf ik niet, dus het enige anticonceptiemiddel wat hier over blijft lijken condooms te zijnhoewel ik heb gehoord dat dat allergische voor de pil kan verdwijnen???
ik moet morgen langs de ha voor voetschimmel, miconazolnitraat werkt hier niet, en ik word gek van de jeuk, heb het vorige week al open geschuurd met afdrogen
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Niet alleen in de gaten houden maar ook aktie ondernemen he
Je hele borst en tepel 3x per dag insmeren met miconazolnitraat, kun je gewoon kopen bij de kruidvat. Gebruikt men ook tegen voetschimmel, en paddestoelengroei aan je gevarendriehoek
Kan geen kwaad en dan heb je dat iig behandeld
quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:16 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je kunt misschien cerazette gebruiken. Dat is een minipil die goed icm borstvoeding gebruikt kan worden. En anders gewoon een pepermuntje tussen je knieen.
Je hebt de mini-pil voor bij BVquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:13 schreef DJMO het volgende:
sterkte suzanna met je voet! hoef je niet met krukken te lopen?? moest ik wel toen ik mijn grote teen gebroken had.. zat zelfs zes weken in het gips ..
hoe zit dat eigenlijk met de (prik)pil en borstvoeding?? aan de prikpil wil ik eik. niet, omdat ik wil kunnen stoppen wanneer ik dat wil, en niet dat ik dan nog bij wijze van spreken twee maanden moet wachten tot de prikpil is uitgewerkt. daarnaast was ik vroeger allergisch voor vrijwel elke soort pil.. een spiraaltje durf ik niet, dus het enige anticonceptiemiddel wat hier over blijft lijken condooms te zijnhoewel ik heb gehoord dat dat allergische voor de pil kan verdwijnen???
ik moet morgen langs de ha voor voetschimmel, miconazolnitraat werkt hier niet, en ik word gek van de jeuk, heb het vorige week al open geschuurd met afdrogen
Persona is niet betrouwbaar als je borstvoeding geeftquote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:32 schreef Ticootje het volgende:
Je zou zelfs de persona kunnen gebruiken als je helemaal geen hormonen wilt gebruiken. Dat is een methode dat je dus geen sex hebt als je in je vruchtbare periode zit. En het is heel handig als je wel zwanger wilt worden, dan heb je juist wel sex als het ding aangeeft dat je dat niet moet doen.
Wat vervelend! Was dat ook de mirena?quote:Op dinsdag 13 januari 2009 10:41 schreef Ticootje het volgende:
Owlet, ik heb juist alleen maar nare ervaringen met het spiraaltje. Ik heb 3 jaar lang alleen maar ellende gehad.
Nou nee ik ben gewoon dikquote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:42 schreef Suzanna het volgende:
LovelyLady: ik ben naar de huisarts geweest, eigenlijk voor mijn navel - mijn buikvel is wat uitgerekt (nou ja, wat...) en ik heb dus eigenlijk vel over, daardoor gaat mijn navel soms smetten. Dat is erg vervelend, daarom ging ik uiteindelijk maar eens naar de huisarts en vroeg of ik naast afvallen er nog wat aan kon doen. Alleen plastische chirurgie, maar dat raadde ze natuurlijk ook af. Daarom (en om andere redenen hoor!) wilde ik graag gaan afvallen en ben ik doorverwezen naar de diëtiste. Mijn BMI is ook te hoog (29) dus ook medische grond ervoor. Is dat bij jou ook zo?
Nee, die mensen zeggen juist tegen haar dat ze zich niet zo druk moet maken, dat ze pas een half jaar geleden bevallen is.quote:Op dinsdag 13 januari 2009 13:59 schreef DaviniaHR het volgende:
LL, zeggen ze echt "het wordt weleens tijd dat het er weer vanaf gaat"
![]()
![]()
Wat onbeschoft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |