Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Kredietcrisis, dit is een hint dat je ontslagen bent.quote:Op maandag 22 december 2008 10:51 schreef Samzz het volgende:
Morgen! Goed moet nog blijken... Is Rabobank traag of maakt mijn baas m'n loon gewoon niet over
Verklaart zeker ook waarom ik nog steeds op de planning sta tot februariquote:Op maandag 22 december 2008 11:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kredietcrisis, dit is een hint dat je ontslagen bent.
Ze willen je kerst niet bederven, lijkt me toch een vrij duidelijke zaak.quote:Op maandag 22 december 2008 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verklaart zeker ook waarom ik nog steeds op de planning sta tot februari
quote:Op maandag 22 december 2008 12:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze willen je kerst niet bederven, lijkt me toch een vrij duidelijke zaak.
Op naar een andere baan dusquote:Op maandag 22 december 2008 12:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze willen je kerst niet bederven, lijkt me toch een vrij duidelijke zaak.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
donder toch op!
mij een beetje lekker maken terwijl ik moet werken
quote:Op maandag 22 december 2008 12:28 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb vakantie, maar ik moet ook werken.
neequote:Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Achja, ik moet vanavond weer werken. Helpt dat een beetje?
omdat ik nog steeds geen vakantie heb, nog steeds moet werken en jij wel vakantie hebt (ondanks dat je ff moet werken)...quote:
Ja oke. Maar krijg je ook niet 10 vakantiedagen omdat je in de kerstvakantie door werkt?quote:Op maandag 22 december 2008 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat ik nog steeds geen vakantie heb, nog steeds moet werken en jij wel vakantie hebt (ondanks dat je ff moet werken)...
Meh, beetje moe en zo. Ik heb mijn wekker weer een verkeerd gezet. Ik werd wakker en wou hem een half uur verder zetten, maar ik paste per ongeluk de normale tijd aan. Werd ik helemaal verward wakker.quote:
Ja, alles wel oke hier. wakker geweest van zaterdagochtend tot vanacht half 3. En nu wel aardig geslapen, jaquote:Op maandag 22 december 2008 12:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meh, beetje moe en zo. Ik heb mijn wekker weer een verkeerd gezet. Ik werd wakker en wou hem een half uur verder zetten, maar ik paste per ongeluk de normale tijd aan. Werd ik helemaal verward wakker.
En met jou dan? Nog een beetje goed geslapen?
als ik vrij wil hebben, moet ik vrij nemenquote:Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja oke. Maar krijg je ook niet 10 vakantiedagen omdat je in de kerstvakantie door werkt?
wat heb je gekocht dan?quote:Op maandag 22 december 2008 13:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net m'n bankrekening geplunderd... Maar goed, voor kwaliteit betaal je doorgaans ook.
*praat voor zichzelf goed en zo*
en wat kost zoiets nou?quote:Op maandag 22 december 2008 13:21 schreef Samzz het volgende:
Nou... een luchtje van Mochino (Couture, heel lekker) En de gezichtsverzorgingsset van Vichy, muv de kuur.
Ach ja... doe er wel lang mee als het goed is
He, fill me in youquote:
Je las het niet verkeerd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, fill me in youWat las ik nu in t andere topic?
Of las ik verkeerd
Some more information please?quote:
Ze twijfelde aan wat ze nog voelde enzo.quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Some more information please?
Hoe komt het?
wat las je dan?quote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, fill me in youWat las ik nu in t andere topic?
Of las ik verkeerd
Cheers.quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat las je dan?
verkeerde reactie, had de laatste posts niet gelezen... kut voor je Gui
Jemig, vage shitquote:Op maandag 22 december 2008 14:30 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ze twijfelde aan wat ze nog voelde enzo.
Godverdomme
werkze!quote:Op maandag 22 december 2008 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo heen werken, van 7 tot 1
Daag
Tot 1.00?quote:Op maandag 22 december 2008 18:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga zo heen werken, van 7 tot 1
Daag
Ik elke zondag en maandag.quote:Op maandag 22 december 2008 18:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
tot sluit dus, moet mijn broertje af en toe in het weekend ook ;Y
succesquote:Op maandag 22 december 2008 18:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik elke zondag en maandag.
Maar ik ben nu weg. Daag
tuurlijk, altijdquote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef Lamzak_ het volgende:
Mensen hier nog geïnteresseerd voor mijn verhaal van mijn tripje parijs?
Nieuwe nagels?quote:Op maandag 22 december 2008 18:40 schreef Samzz het volgende:
Parijs
Als het over voetbal gaat, dan nee. Zelfs het Louvre weegt dan niet zwaar. Het is trouwens wel ff kut typen met m'n nieuwe nagels
Ja! Van die kinky lange rode nagels.quote:
afgelopen zaterdag ook aardig wat...quote:Op maandag 22 december 2008 19:09 schreef Blawh het volgende:
Kunt wel merken dat het weer kerstvakantie is, al die Duitsers in Enske.
Vertel mij wat.quote:Op maandag 22 december 2008 19:09 schreef Blawh het volgende:
Kunt wel merken dat het weer kerstvakantie is, al die Duitsers in Enske.
denk dat je inderdaad erg blij was dat er een flink aantal hooligans bij waren die het vuile werk voor de rest hebben opgeknaptquote:Op maandag 22 december 2008 19:28 schreef Lamzak_ het volgende:
Ik ben trots op de jongens van Vak-P, die er alles aangedaan hebben om die Fransen een lesje te leren door de confrontatie niet uit de weg te gaan. En wil ze hier voor bedanken.
Woah, Arsenal - Twente was briljant, niets kwam in de buurt van rellen, ondanks de 3000 aanwezige tukkersquote:Op maandag 22 december 2008 19:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Enige rellen die ik meegemaakt heb waren de rellen bij PSV - Den Bosch.. ook niet al te prettig.
De thuiswedstrijd tegen Arsenal was gespannen, maar geen rellen
Engelsen zijn helemaal niet zo beroerd als de meeste mensen doen denken hoor. Na de wedstrijd mooi nog een paar biertjes gepakt met een paar Engelsen.quote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Woah, Arsenal - Twente was briljant, niets kwam in de buurt van rellen, ondanks de 3000 aanwezige tukkers
Noot: In parijs waren er ook 1500(!) tukkers, vrij veel ondanks het feit dat het nergens meer om ging
Ik denk niet dat dat de Harde kern was van twente, maar eerder een groep jongere hooligans...quote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef Blawh het volgende:
Owjah, ik heb ook nog rellen meegemaakt op het kampioensfeest.
Twente supporters kwamen naar Almelo om te rellen tijdens ons kampioensfeest, royal sadness was dat.
en daar was Frans Adelaar jaloers op, dus hij heeft dus maar een oproep gedaan voor de komende uitwedstrijdenquote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef Lamzak_ het volgende:
Noot: In parijs waren er ook 1500(!) tukkers, vrij veel ondanks het feit dat het nergens meer om ging
Waren echt geen jonge pikkies hoor. Door die lui mocht er buiten geen bier meer geschonken worden, net zo bommetje vol in de Shamrock. Feestje was er gelukkig niet minder om.quote:Op maandag 22 december 2008 19:37 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat de Harde kern was van twente, maar eerder een groep jongere hooligans...
Dat was ook triest ja, maar ook niet gek als je het uitvak van Volendam bekijkt.quote:Op maandag 22 december 2008 19:37 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en daar was Frans Adelaar jaloers op, dus hij heeft dus maar een oproep gedaan voor de komende uitwedstrijden
Hoe groot was die groep eigenlijk? En is dat nog tot een confrontatie gekomen?quote:Op maandag 22 december 2008 19:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Waren echt geen jonge pikkies hoor. Door die lui mocht er buiten geen bier meer geschonken worden, net zo bommetje vol in de Shamrock. Feestje was er gelukkig niet minder om.
[..]
Dat was ook triest ja, maar ook niet gek als je het uitvak van Volendam bekijkt.
quote:Op maandag 22 december 2008 19:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dat was ook triest ja, maar ook niet gek als je het uitvak van Volendam bekijkt.
dacht dat Adelaar had het over het aantal supporters van Volendam die meegingen naar uitwedstrijden en niet over het uitvak zelf tijdens thuiswedstrijden?? hij riep de supporters van de tegenstander toch niet op om de wedstrijden tegen Volendam te bezoeken, of heb ik dat?quote:
Geen idee hoe groot de groep was. We liepen er toevallig langs en zagen veel ME staan, zijn het niet blijven volgen, gingen liever de kroeg in.quote:Op maandag 22 december 2008 19:43 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Hoe groot was die groep eigenlijk? En is dat nog tot een confrontatie gekomen?
Dit was het uitvak tijdens FC Utrecht - Volendam. Nadat Gert Heerkes de massale opkomst van Heracles supporters in Volendam had geprezen merkte Adelaar op dat het leuk zou zijn als er ook eens wat meer Volendamsupporters naar uitwedstrijden zouden gaan.quote:Op maandag 22 december 2008 19:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
dacht dat Adelaar had het over het aantal supporters van Volendam die meegingen naar uitwedstrijden en niet over het uitvak zelf tijdens thuiswedstrijden?? hij riep de supporters van de tegenstander toch niet op om de wedstrijden tegen Volendam te bezoeken, of heb ik dat?
dan had ik het verkeerde uitvak bij de fotoquote:Op maandag 22 december 2008 19:48 schreef Blawh het volgende:
[..]
Dit was het uitvak tijdens FC Utrecht - Volendam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In Hengelo woedt een grote uitslaande brand in een badkamerzaak aan de Barnsteenstraat.
Voor zover bekend zijn er geen gewonden gevallen bij de brand. De brandweer zet een watertank in die bluswater uit Twentekanaal moet halen. Hoe de brand is ontstaan is niet duidelijk.
quote:Het treinverkeer tussen Deventer en Hengelo ligt stil na een ongeluk in Holten.
Aan het begin van de avond is een kraan tegen het spoorviaduct in de Dorpsstraat gereden. Het treinverkeer is stilgelegd voor onderzoek naar de schade aan het viaduct. Prorail wil graag weten of treinen nog wel veilig over het viaduct kunnen rijden, of dat reparaties nodig zijn.
Ironiequote:Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
een badkamerzaak en dan het water uit een nabijgelegen tank moeten halen
quote:Acht dj's in Vroomshoop hebben zich voor vier dagen laten opsluiten in een glazen café.
Daar maken ze 24 uur per dag een radio-uitzending. Tijdens de vier dagen mogen ze niet eten. Dat hoort bij de actie voor het goede doel: Het Rode Kruis. De dj's zamelen geld in door plaatjes te draaien in ruil voor geld. Inwoners van Twenterand kunnen de muziek aanvragen via internet of bij het raam van het glazen café. De actie is nageaapt van de actie Serious Request van radiozender 3FM. In Breda zitten drie bekende dj's vast in een glazen huis om geld in te zamelen voor het Rode Kruis. Het geld dat in Vroomshoop wordt opgehaald, gaat naar de actie van 3FM.
Zet 'm dan in Hengelo beter doe je het niet in een badkamerzaak, maar dat terzijde of in Enschede neer manquote:Op maandag 22 december 2008 20:08 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vind het een leuke actie, klasgenoot had het er al over
een glazen badkamerquote:Op maandag 22 december 2008 20:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Zet 'm dan in Hengelo beter doe je het niet in een badkamerzaak, maar dat terzijde of in Enschede neer man
Je loopt achter man.quote:Op maandag 22 december 2008 20:13 schreef Blawh het volgende:
Edit: Veul te laat, vergeten te refreshen.
hard is met een -dquote:Op maandag 22 december 2008 20:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Glas brandt gelukkig niet hard
Edit: met een -t toch?
branden is het werkweek, dus brand heb je al... in de jij-vorm komt er een -t achter, dus krijg je brandtquote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, ik twijfelde even. Terwijl het eigenlijk heel logisch is.
Uit de categorie: Wat moet je er mee?quote:Het eerste huwelijk van 2009 vind plaats in Zwolle.
Bij het ingaan van het nieuwe jaar, om middernacht, geeft een stel uit Roosendaal elkaar het ja-woord. Dat doen ze op het IJssculpturenfestival bij een temperatuur van acht graden onder het vriespunt. Met ingang van 1 januari 2009 mag in Zwolle op elk tijdstip en overal worden getrouwd.
Jep.quote:Op maandag 22 december 2008 20:16 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
branden is het werkweek, dus brand heb je al... in de jij-vorm komt er een -t achter, dus krijg je brandt
Uit de categorie: Fail.quote:Almeloërs op de vuist na feestje
ALMELO - Na het bezoeken van een feestje kregen twee Almeloërs afgelopen zondag rond 09.00 uur ruzie met elkaar en gingen op de Willem de Clercqstraat met elkaar op de vuist. Daarbij raakte één van hen gewond.
De beide Almeloërs, beiden 23 jaar, zaten als passagier in een auto toen zij ruzie kregen. Op de Willem de Clercqstraat zijn zij uitgestapt om de ruzie met de vuist te beslechten. Daarbij werd de ene man door de andere met een glas gestoken, waarbij hij aan oor en schouder gewond raakte. De dader raakte zelf gewond aan zijn hand.
Beide mannen werden aangehouden. Niemand hoefde zich onder doktersbehandeling te stellen.
antwoord: vooral niet quoten op FOK!quote:Op maandag 22 december 2008 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uit de categorie: Wat moet je er mee?
Dan vraag ik me af wanneer je gewond raakt. Als je al gewond bent zonder dat je naar de dokter hoeft..quote:
Ook bedanktquote:Op maandag 22 december 2008 20:19 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
antwoord: vooral niet quoten op FOK!
quote:
Jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Je was gewoon te snel. Meneertje ongeduld
Nathalie.quote:
Trusten!quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik ga verder met Harry Potter kijken (deel vier) en dan naar bed. Slaap lekker, iedereen.
Veel plezier en slaap lekker daarnaquote:Op dinsdag 23 december 2008 02:53 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Nathalie.![]()
Ik ga verder met Harry Potter kijken (deel vier) en dan naar bed. Slaap lekker, iedereen.
Waar woon je dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:30 schreef Olep het volgende:
Alleen als je uit Flevoland komtShit. Maar ja, dit is het topic het dichtste bij mijn woonplaats.
Neeeeeeeeequote:Op dinsdag 23 december 2008 03:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dan zit ik in het verkeerde topic. Tjoow!
quote:
Denkt iedereen zich ineens een tukker te mogen noemen ofzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, komop zeg, ik dacht dat je een tukker was als je uit Zeeland kwam. Niet dus.
Daarom ben ik ook gauw weg hier! Ik dacht ook al, wat praat iedereen toch over die rare plaatsnamen enzoquote:Op dinsdag 23 december 2008 03:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Denkt iedereen zich ineens een tukker te mogen noemen ofzo
Doei?quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook gauw weg hier! Ik dacht ook al, wat praat iedereen toch over die rare plaatsnamen enzo
WOAR!quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Omdat ik stiekem ook in Overijssel woon.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 03:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zal nooit te weten komen wat Enske voor een plaats isIk dacht echt dat het in Zeeland lag, en erbij hoorde hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
vraag me af of ze de 2,5 miljoen redden zodat de regering er nog 2,5 bijdoet... zaten gisteren 'nog maar' op 850.000quote:
Vast wel, vorig jaar ging het vooral op het einde heel erg rap. Al halen ze het niet, ik lig er niet wakker van. Vind het eigenlijk een beetje overdreven gedoe allemaal, laat ze eens geld steken in zaken die in Nederland voor verbetering vatbaar zijn.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
vraag me af of ze de 2,5 miljoen redden zodat de regering er nog 2,5 bijdoet... zaten gisteren 'nog maar' op 850.000
Eenschquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:30 schreef Blawh het volgende:
[..]
Vast wel, vorig jaar ging het vooral op het einde heel erg rap. Al halen ze het niet, ik lig er niet wakker van. Vind het eigenlijk een beetje overdreven gedoe allemaal, laat ze eens geld steken in zaken die in Nederland voor verbetering vatbaar zijn.Lang niet alles is hier zo goed voor elkaar.
Morgen trouwens.
"Eindstand 3FM Serious Request 2007: ¤ 5.249.466"quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:33 schreef Lamzak_ het volgende:
Wat was het resultaat vorig jaar eigenlijk
De regering pompt daar al genoeg geld in...quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:51 schreef Samzz het volgende:
Hmmmm zou je hier in Nederland heel wat minima gezinnen mee kunnen helpen.
Pompt de regering niet al meer dan genoeg in EU-landen waar het minder mee gaat? Nederlanders betalen per hoofd het meeste van alle EU-lidstaten, gemiddeld geven we meer dan honderd Euro aan goede doelen, etc. Dan vind ik zo'n actie een beetje overkill eigenlijk, zeker nu er genoeg bedrijven in de problemen komen waardoor veel Nederlanders waarschijnlijk hun baan gaan verliezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:57 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
De regering pompt daar al genoeg geld in...
ik voelde al iets van een bui hangen, dus maar niet gekliktquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Meest gedraaide plaat op SR 2008
Ik zag je reactie, waardoor ik heel snel het kruisje weer inkliktequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik voelde al iets van een bui hangen, dus maar niet geklikt
Kutzooiquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:40 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik zag je reactie, waardoor ik heel snel het kruisje weer inklikte
iedereen is er inmiddels aan gewend om gePWND te worden met logout / RickRoll'D-linkjes, dus die trappen nergens meer inquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:45 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Het lukt me niet meer zo goed he?
True, daarom deed ik het zo onverwacht mogelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iedereen is er inmiddels aan gewend om gePWND te worden met logout / RickRoll'D-linkjes, dus die trappen nergens meer in
misschien klikken de mensen wel eerder als je gewoon zegt dat het RickRoll'd ofzo isquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
True, daarom deed ik het zo onverwacht mogelijk
Whehehehequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:07 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
misschien klikken de mensen wel eerder als je gewoon zegt dat het RickRoll'd ofzo is
zeg maar de omgekeerde wereldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Weet nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:58 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
WAAROM DE FUCK DAN DIE AJAX SHIRT FOTO"S, VOETBALBARBAAR!
yoyoquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:46 schreef Roycoooooo het volgende:
Smiddags!
Vandaag nog, morgen nog (neem wel eerder vrij) en dan 1,5 week vakantie
moest alleen even mijn punt duidelijk makenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:03 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Weet nietWas vroegah al voor Ajax
EN JE CAPSLOCK STAAT AAN
Got itquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
moest alleen even mijn punt duidelijk maken
en terecht!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
Al mijn vrienden zijn voor Twente, dus ik sta er helemaal alleen voorVorig jaar in die uberspannende wedstrijd voor vCL toen Ajax niet door ging, kreeg ik zoveel uitlachsmsjes
Ja, was de planning. Maar ik had zo'n fijn broertje die me wilde laten weten dat het stroom eruit lag. /care!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:24 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HEUJ!
Jij zou tot 3 uur in je nest blijven liggen!
Ik heb ze dit jaar wel terug gepakt hoorquote:
Altijd lief die broertjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, was de planning. Maar ik had zo'n fijn broertje die me wilde laten weten dat het stroom eruit lag. /care!
Joah. Was rond 11 uur ofzo. Toen nog geprobeerd te slapen, maar dat ging heel lastigquote:
Mwahaha, vorig jaar was inderdaad een toppertje, een ajacied uit mijn klas heeft het ook geweten. Toen hij met zijn auto aan kwam rijden heb ben ik voor zijn auto gesprongen met mijn twente sjaaltje en uitgelachenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb ze dit jaar wel terug gepakt hoor
0-20-2
0-2
Maar Ajax speelde een draak van een wedstrijd
Wehehequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:31 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Mwahaha, vorig jaar was inderdaad een toppertje, een ajacied uit mijn klas heeft het ook geweten. Toen hij met zijn auto aan kwam rijden heb ben ik voor zijn auto gesprongen met mijn twente sjaaltje en uitgelachen
Ik hou daaarvanquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
WeheheJa dat waren zware tijden voor ons. Mijn hele Hyves was ook volgekrabbeld met plaatjes van Twente enzo
Jullie hebben het maar 1x hoeven te bezuren de laatste jaren tegen ons. Wij Heraclieden hebben het wat dat betreft zwaarder de laatste jaren.quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef Lamzak_ het volgende:
Maar idd, je krijgt het ook altijd weer om de oren. Helemaal met Heracles, het is zo'n gemengt volk allemaal in twente, mijn halve familie is voor heracles, ons gezin is weer voor twente (allemaal retefanatiek, europa in, seizoenskaarten, uitwedstrijden)
Beidequote:Op dinsdag 23 december 2008 13:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je voor FC Twente ja? Of vind je Twente als gebied gewoon mooi?
TIMOOOOOquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:35 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik hou daaarvan
Maar idd, je krijgt het ook altijd weer om de oren. Helemaal met Heracles, het is zo'n gemengt volk allemaal in twente, mijn halve familie is voor heracles, ons gezin is weer voor twente (allemaal retefanatiek, europa in, seizoenskaarten, uitwedstrijden)
Ramtintin! Nee, kga geen fuck doen behalve de familierituelen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:56 schreef Runx het volgende:
[..]
TIMOOOOOalles goed ? ga je nog wat leuks doen in de kerst ?
Had vorige week kaarten gewonnen voor FC Twente tegen willem 2(loop stage bij tui(ARKE) ).
hahah verplichtingenquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:59 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ramtintin! Nee, kga geen fuck doen behalve de familierituelen...
Ehehe, Ik zat gewoon op mijn eigen plekkie, zondag naar psv!
Bevalt je stage een beetje? Liep je je vorige stage trouwens niet ook al bij tui?
wtfquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nog erger is: Mijn vader is voor Feyenoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Een vriendin van mij is zogenaamd ook voor Twente, maar die kan niet alle basisspelers opnoemen, weet niet wat buitenspel is en weet niet wie de trainer van Twente isquote:
Zulks een overloperquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wtfheb ook collega die Feyenoord-fan is, maar wel seizoenskaart heeft van FCT
inderdaad, maar hij kan niet echt super vaak, dus vanaf nu mag ik die kaart lenen als hij weer eens niet kan de rest van de thuiswedstrijden dit seizoenquote:
beide lijkt me!!quote:Op dinsdag 23 december 2008 13:46 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ben je voor FC Twente ja? Of vind je Twente als gebied gewoon mooi?
Hehequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wtfheb ook collega die Feyenoord-fan is, maar wel seizoenskaart heeft van FCT
er zijn maar weinig dingen die achter de 'of' kunnen komen en die beter zijn dan FOK!-kenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef skippy22 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen fokken of
Ik doe de hele dag al geen fuck behalve fokkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
er zijn maar weinig dingen die achter de 'of' kunnen komen en die beter zijn dan FOK!-ken
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:29 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag al geen fuck behalve fokken
ik ook niet daarom zit ik hele dag op geen reet te doen op je werkquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:29 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Ik doe de hele dag al geen fuck behalve fokken
Ehehe, ik weet, kom er eigenlijk nooitquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:35 schreef Runx het volgende:
[..]
ik ook niet daarom zit ik hele dag op geen reet te doen op je werkdaar zit thomas ook
Drome de Aqua?quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga vanavond zwemmenEn deze keer niet trainen, maar gewoon lekker van de wildwaterbaan etc.
Mijn pa ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:36 schreef Jojoortje het volgende:
Wat nog erger is: Mijn vader is voor Feyenoord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga werken ofzo, lamme tak!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:21 schreef skippy22 het volgende:
Wat zal ik vandaag eens gaan doen fokken of
Ik heb vakantie debielquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
er was geen RickRoll'd risico meerquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:48 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik zit in de trein en meteen wordt het hier vol gespamt
Jammer is dat he.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
[..]
er was geen RickRoll'd risico meer
Geluksvogel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik hoef vandaag eindelijk niet te werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |