Vaste bezoekers:quote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F= Teun/ Mr.T/ Harry
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Drizzt_DoUrden = Justin
Fems = Femke
Lamzak_ = Timo
Lastlivingsoul = Tamara
MinderMutsig = Kirsten
drumstickNL = Matthijs
Oldenzaal = Daniël
Ratelslangetje = Selma
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
TheGirlNextDoor = Nathalie
Kredietcrisis, dit is een hint dat je ontslagen bent.quote:Op maandag 22 december 2008 10:51 schreef Samzz het volgende:
Morgen! Goed moet nog blijken... Is Rabobank traag of maakt mijn baas m'n loon gewoon niet over
Verklaart zeker ook waarom ik nog steeds op de planning sta tot februariquote:Op maandag 22 december 2008 11:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Kredietcrisis, dit is een hint dat je ontslagen bent.
Ze willen je kerst niet bederven, lijkt me toch een vrij duidelijke zaak.quote:Op maandag 22 december 2008 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Verklaart zeker ook waarom ik nog steeds op de planning sta tot februari
quote:Op maandag 22 december 2008 12:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze willen je kerst niet bederven, lijkt me toch een vrij duidelijke zaak.
Op naar een andere baan dusquote:Op maandag 22 december 2008 12:04 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ze willen je kerst niet bederven, lijkt me toch een vrij duidelijke zaak.
quote:Op maandag 22 december 2008 12:25 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
donder toch op!
mij een beetje lekker maken terwijl ik moet werken
quote:Op maandag 22 december 2008 12:28 schreef Rikketik het volgende:
Ik heb vakantie, maar ik moet ook werken.
neequote:Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Achja, ik moet vanavond weer werken. Helpt dat een beetje?
omdat ik nog steeds geen vakantie heb, nog steeds moet werken en jij wel vakantie hebt (ondanks dat je ff moet werken)...quote:
Ja oke. Maar krijg je ook niet 10 vakantiedagen omdat je in de kerstvakantie door werkt?quote:Op maandag 22 december 2008 12:36 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
omdat ik nog steeds geen vakantie heb, nog steeds moet werken en jij wel vakantie hebt (ondanks dat je ff moet werken)...
Meh, beetje moe en zo. Ik heb mijn wekker weer een verkeerd gezet. Ik werd wakker en wou hem een half uur verder zetten, maar ik paste per ongeluk de normale tijd aan. Werd ik helemaal verward wakker.quote:
Ja, alles wel oke hier. wakker geweest van zaterdagochtend tot vanacht half 3. En nu wel aardig geslapen, jaquote:Op maandag 22 december 2008 12:42 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Meh, beetje moe en zo. Ik heb mijn wekker weer een verkeerd gezet. Ik werd wakker en wou hem een half uur verder zetten, maar ik paste per ongeluk de normale tijd aan. Werd ik helemaal verward wakker.
En met jou dan? Nog een beetje goed geslapen?
als ik vrij wil hebben, moet ik vrij nemenquote:Op maandag 22 december 2008 12:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja oke. Maar krijg je ook niet 10 vakantiedagen omdat je in de kerstvakantie door werkt?
wat heb je gekocht dan?quote:Op maandag 22 december 2008 13:06 schreef Samzz het volgende:
Ik heb net m'n bankrekening geplunderd... Maar goed, voor kwaliteit betaal je doorgaans ook.
*praat voor zichzelf goed en zo*
en wat kost zoiets nou?quote:Op maandag 22 december 2008 13:21 schreef Samzz het volgende:
Nou... een luchtje van Mochino (Couture, heel lekker) En de gezichtsverzorgingsset van Vichy, muv de kuur.
Ach ja... doe er wel lang mee als het goed is
He, fill me in youquote:
Je las het niet verkeerd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, fill me in youWat las ik nu in t andere topic?
Of las ik verkeerd
Some more information please?quote:
Ze twijfelde aan wat ze nog voelde enzo.quote:Op maandag 22 december 2008 14:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Some more information please?
Hoe komt het?
wat las je dan?quote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
He, fill me in youWat las ik nu in t andere topic?
Of las ik verkeerd
Cheers.quote:Op maandag 22 december 2008 14:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wat las je dan?
verkeerde reactie, had de laatste posts niet gelezen... kut voor je Gui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |