Idem hierquote:Op maandag 22 december 2008 10:52 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Mari van de Ven. Was blij dat ik er niet in was gegaan.
Hoofdlijnen.quote:Op maandag 22 december 2008 10:52 schreef Ambrosius het volgende:
Ondertussen een goede plaat op de radio, tv weer die headlines.
When the lady smiles.
Hoe lang hebben jullie in de rij moeten staan? Die was erg lang.quote:Op maandag 22 december 2008 10:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Mari van de Ven zat er in.... was ook nog best leuk eigenlijk.... we werden 2x gevraagd op te schieten hahaha.
Wij stonden er al om kwart voor 3 en om ong. 5 voor half 4 mochten we er in. Er stonden 4 voor ons en Mari was wat aan de late kant. Kwam pas rond kwart over 3.quote:Op maandag 22 december 2008 10:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hoe lang hebben jullie in de rij moeten staan? Die was erg lang.
Maar zij hadden al bij de gemeente een verzoek ingediendquote:Op maandag 22 december 2008 10:48 schreef JDude het volgende:
[..]
Elke stad in Nederland zal volgend jaar wel willen.
Ik kwam net aan toen Rigby begon. Ik dacht dat ze populair waren, maar het publiek bestond voornamelijk uit de rij voor de truckquote:Op maandag 22 december 2008 10:55 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij stonden er al om kwart voor 3 en om ong. 5 voor half 4 mochten we er in. Er stonden 4 voor ons en Mari was wat aan de late kant. Kwam pas rond kwart over 3.
Maar wel goed bereikbaar. Is dat met heerlen net zo?quote:Op maandag 22 december 2008 10:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar zij hadden al bij de gemeente een verzoek ingediend
Maar zoals al geopperd, da's natuurlijk niet erg centraal (al zitten ze nu ook niet erg centraal)
Als Breda al niet centraal is, kun je echt alleen in de omgeving Utrecht gaan zitten.quote:Op maandag 22 december 2008 10:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Maar zij hadden al bij de gemeente een verzoek ingediend
Maar zoals al geopperd, da's natuurlijk niet erg centraal (al zitten ze nu ook niet erg centraal)
Tja, het heeft een station en een snelweg. Maar qua ligging is het alleen voor Maastricht, Sittard en een paar dorpen dichtbij.quote:Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Maar wel goed bereikbaar. Is dat met heerlen net zo?
Ze waren best goed, alleen jammer dat het geluid van de instrumenten harder stond dan de stem van de zanger.quote:Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik kwam net aan toen Rigby begon. Ik dacht dat ze populair waren, maar het publiek bestond voornamelijk uit de rij voor de truck
Goed bereikbaar?quote:Op maandag 22 december 2008 10:58 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Maar wel goed bereikbaar. Is dat met heerlen net zo?
Bij Rigby had ik die zwerver niet gezien. Wel bij Vegas for Millions. Niemand die in de buurt van het podium kwam...quote:Op maandag 22 december 2008 11:02 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ze waren best goed, alleen jammer dat het geluid van de instrumenten harder stond dan de stem van de zanger.
En natuurlijk niet te vergeten die "dronken zwerver" die ervoor stond te dansen.
Crowded House - Better be home soon en the La's - There she goes.quote:
Eindhoven, Arnhem of Nijmegen kunnen wellicht ook. Is ook enigzins centraal, maar dan meer naar het oostenquote:Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Breda al niet centraal is, kun je echt alleen in de omgeving Utrecht gaan zitten.
Logisch hahaha. Met een blik bier in de hand ......quote:Op maandag 22 december 2008 11:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij Rigby had ik die zwerver niet gezien. Wel bij Vegas for Millions. Niemand die in de buurt van het podium kwam...
quote:Op maandag 22 december 2008 11:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Crowded House - Better be home soon en the La's - There she goes.
Neuh, zet dat huis maar in Haarlem neer! Is iets westelijker, maar verder best centraal.quote:Op maandag 22 december 2008 11:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Eindhoven, Arnhem of Nijmegen kunnen wellicht ook. Is ook enigzins centraal, maar dan meer naar het oosten
Gelukkig was ie weg bij GEM. Het werd toen ook wel aardig koud.quote:Op maandag 22 december 2008 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Logisch hahaha. Met een blik bier in de hand ......
quote:Op maandag 22 december 2008 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Radiohead![]()
![]()
dat ik dat ooit nog eens zou posten
Alkmaar, ook een goeie plekquote:Op maandag 22 december 2008 11:08 schreef Sirolf het volgende:
Neuh, zet dat huis maar in Haarlem neer! Is iets westelijker, maar verder best centraal.![]()
Amsterdam zou dan een minder goede keuze zijn, want da's te internationaal.
Ik weet in Amsterdam zo snel geen plein dat geschikt is.quote:Op maandag 22 december 2008 11:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, zet dat huis maar in Haarlem neer! Is iets westelijker, maar verder best centraal.![]()
Amsterdam zou dan een minder goede keuze zijn, want da's te internationaal.
Toen waren wij al weg. Wij hadden ze 2 jaar geleden ofzo al in Enschede gezien en mijn rug trok het ook niet meer. 1 van de nadelen van zwanger zijnquote:Op maandag 22 december 2008 11:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gelukkig was ie weg bij GEM. Het werd toen ook wel aardig koud.
Mijn wederhelft is aan het werkquote:Op maandag 22 december 2008 11:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Waar is je wederhelft btw ?? Moest 'ie dit niet meemaken ??![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 11:12 schreef DeeBee het volgende:
Veenstra Veenstra!
Die was toch ook wel geniaal in het huis hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |