Crowded House - Better be home soon en the La's - There she goes.quote:
Eindhoven, Arnhem of Nijmegen kunnen wellicht ook. Is ook enigzins centraal, maar dan meer naar het oostenquote:Op maandag 22 december 2008 10:59 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als Breda al niet centraal is, kun je echt alleen in de omgeving Utrecht gaan zitten.
Logisch hahaha. Met een blik bier in de hand ......quote:Op maandag 22 december 2008 11:04 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Bij Rigby had ik die zwerver niet gezien. Wel bij Vegas for Millions. Niemand die in de buurt van het podium kwam...
quote:Op maandag 22 december 2008 11:06 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Crowded House - Better be home soon en the La's - There she goes.
Neuh, zet dat huis maar in Haarlem neer! Is iets westelijker, maar verder best centraal.quote:Op maandag 22 december 2008 11:07 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Eindhoven, Arnhem of Nijmegen kunnen wellicht ook. Is ook enigzins centraal, maar dan meer naar het oosten
Gelukkig was ie weg bij GEM. Het werd toen ook wel aardig koud.quote:Op maandag 22 december 2008 11:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Logisch hahaha. Met een blik bier in de hand ......
quote:Op maandag 22 december 2008 11:06 schreef Diaan73 het volgende:
Radiohead![]()
![]()
dat ik dat ooit nog eens zou posten
Alkmaar, ook een goeie plekquote:Op maandag 22 december 2008 11:08 schreef Sirolf het volgende:
Neuh, zet dat huis maar in Haarlem neer! Is iets westelijker, maar verder best centraal.![]()
Amsterdam zou dan een minder goede keuze zijn, want da's te internationaal.
Ik weet in Amsterdam zo snel geen plein dat geschikt is.quote:Op maandag 22 december 2008 11:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Neuh, zet dat huis maar in Haarlem neer! Is iets westelijker, maar verder best centraal.![]()
Amsterdam zou dan een minder goede keuze zijn, want da's te internationaal.
Toen waren wij al weg. Wij hadden ze 2 jaar geleden ofzo al in Enschede gezien en mijn rug trok het ook niet meer. 1 van de nadelen van zwanger zijnquote:Op maandag 22 december 2008 11:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gelukkig was ie weg bij GEM. Het werd toen ook wel aardig koud.
Mijn wederhelft is aan het werkquote:Op maandag 22 december 2008 11:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
Waar is je wederhelft btw ?? Moest 'ie dit niet meemaken ??![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 11:12 schreef DeeBee het volgende:
Veenstra Veenstra!
Die was toch ook wel geniaal in het huis hoor...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |