Helaas niet, TS heeft het overleefd.quote:Op maandag 22 december 2008 09:31 schreef Damzkieee het volgende:
Ach, gelukkig (?) heeft Murphy gewonnen
Ja.quote:Op maandag 22 december 2008 09:30 schreef CyclingGirl het volgende:
Er zit toch altijd een handleiding bij?
rofl, da's duidelijkquote:Op maandag 22 december 2008 09:43 schreef OxygeneFRL het volgende:
Die teek heeft niet alleen je bloed opgezogen.
dit is de post van het jaarquote:Op maandag 22 december 2008 09:44 schreef PeZu het volgende:
ten eerste het chocola van kindersuprise goede chocola noemen is al een fail waarvoor je je ogen uit je kop moet schamen maar als je dan vervolgens niet eens 3 stukjes in elkaar kan zetten en dit ook nog een post op fok dan ben je toch wel een van de grootste debielen van de afgelopen 2000 jaar
quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja voor die grapjas met die TR: Doe eens niet anoniem.
jij komt tegenwoordig echt alleen maar in het fotoboek ehquote:
en jij in bash topics?quote:Op maandag 22 december 2008 09:51 schreef Herald het volgende:
[..]
jij komt tegenwoordig echt alleen maar in het fotoboek eh
Jij mod je eigen topics?quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef de_boswachter het volgende:
Ohja voor die grapjas met die TR: Doe eens niet anoniem.
Is dit expres zo geschreven, in de geest van de OP. Of is dit gewoon weer een fail opzich?quote:
Wat verwacht je dan van dit fail topic omfgbbqquote:Op maandag 22 december 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Kappen met die SlowchatTnx. Ook namens Bio, Ondeugend, Termie en Adelante.
Open dan ook een goed topic ipv bagger.quote:Op maandag 22 december 2008 10:04 schreef de_boswachter het volgende:
Kappen met die SlowchatTnx. Ook namens Bio, Ondeugend, Termie en Adelante.
Gewoon wegblijven is ook een optie voor je, niet ? Discussier maar verder in de KLB Feedback als je het ergens niet mee eens bent.quote:Op maandag 22 december 2008 10:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Open dan ook een goed topic ipv bagger.
Lange tenen vandaag?quote:Op maandag 22 december 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon wegblijven is ook een optie voor je, niet ? Discussier maar verder in de KLB Feedback als je het ergens niet mee eens bent.
Ik gok een fail.quote:Op maandag 22 december 2008 10:02 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Is dit expres zo geschreven, in de geest van de OP. Of is dit gewoon weer een fail opzich?
Of in een hoekje duimzuigen.quote:Op maandag 22 december 2008 10:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gewoon wegblijven is ook een optie voor je, niet ? Discussier maar verder in de KLB Feedback als je het ergens niet mee eens bent.
Ga jij nou maar lekker verder spelen met je dinkytoys.quote:
Kun je wachten tot vanavond half 7 ongquote:Op maandag 22 december 2008 10:17 schreef Misstique het volgende:
Heb je foto's van de onderdelen? Mss kunnen we je helpen..
Rond die tijd ben ik er ook wel weer.quote:Op maandag 22 december 2008 10:22 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kun je wachten tot vanavond half 7 ong![]()
Dan ben ik thuis. Zal ik wel even een pica plaatsen
quote:
jij bent net zo goed in OP's lezen als in vrouwen versieren ehquote:
jij bent echt een beroepstroll eh?quote:Op maandag 22 december 2008 16:01 schreef Herald het volgende:
[..]
[..]
jij bent net zo goed in OP's lezen als in vrouwen versieren eh
jou bash ik alleen maarquote:Op maandag 22 december 2008 16:04 schreef Het_hupt het volgende:
jij bent echt een beroepstroll eh?
maaruh voeg jij nog wat toe aan dit topique, of ga je alleen maar zitten bashen?
desondanks dat en de ts is dit toch wel een erg vermakelijk topicquote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Tering zegBoswachter neemt wel de moeite om zijn eigen topics op te schonen, maar die van anderen - ho maar.
>>> KLB Feedbackquote:Op maandag 22 december 2008 16:27 schreef wikwakka2 het volgende:
Tering zegBoswachter neemt wel de moeite om zijn eigen topics op te schonen, maar die van anderen - ho maar.
quote:
wtf?quote:
Wth moet dat voor raar dier worden? Een zeehond die rechtopstaat met hoorns op zijn kop? Ze maken die surprises we leuk tegenwoordigquote:
Dat bedoel ik. Ik weet amper wat het moet voorstellenquote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Wth moet dat voor raar dier worden? Een zeehond die rechtopstaat met hoorns op zijn kop? Ze maken die surprises we leuk tegenwoordig
Edit: oh wacht, het is het kind van een blauw varken (check die neus) zonder hoeven die gepaard heeft met een hert?
Zie pagina 1. Er zat in dat ei alleen een blaadje met alle poppetjes die je kon verzamelenquote:Op maandag 22 december 2008 17:58 schreef Adelante het volgende:
heb je ook een foto van de manual, want hier kan ik geen wijs uit worden.
Dan staat daar toch op wát het precies moet worden?quote:Op maandag 22 december 2008 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie pagina 1. Er zat in dat ei alleen een blaadje met alle poppetjes die je kon verzamelen
Vroeger had je nog een handleiding idd.
ze dachten waarschijnlijk, dit is zo simpel daar hoeft geen handleiding bijquote:Op maandag 22 december 2008 18:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zie pagina 1. Er zat in dat ei alleen een blaadje met alle poppetjes die je kon verzamelen
Vroeger had je nog een handleiding idd.
Neequote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef GeileSoeplepel het volgende:
[..]
Dan staat daar toch op wát het precies moet worden?
het blijktquote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze dachten waarschijnlijk, dit is zo simpel daar hoeft geen handleiding bij_!
Heb jij dan de oplossing voor me ?quote:Op maandag 22 december 2008 18:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ze dachten waarschijnlijk, dit is zo simpel daar hoeft geen handleiding bij_!
maak eens een foto van de achterkantquote:Op maandag 22 december 2008 18:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb jij dan de oplossing voor me ?
Heb ik al geprobeerd. Lijkt niet echt op het plaatje van die user boven je hequote:Op maandag 22 december 2008 18:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
maak eens een foto van de achterkant_!
dat wittuh zijn sun oguh die mot je in zun harses stekuh
quote:Op maandag 22 december 2008 18:36 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd. Lijkt niet echt op het plaatje van die user boven je he
[ afbeelding ]
Nee echt nietquote:Op maandag 22 december 2008 18:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je dit niet expres verkeerd doet dan ben je echt een josti_!
en jij durft te pas en te onpas te verkondigen dat je zo'n hoog iq hebt?quote:Op maandag 22 december 2008 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee echt niet![]()
![]()
![]()
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik na een dik half uur ernaar gekeken en geprobeerd te hebben ermee gekapt ben
Volgens mij verleer je zulke dingen als je volwassen wordt TS dus schaam je niet. Heb je geen neefje of buurjongentje die je suprise in elkaar kan zetten voor je?quote:Op maandag 22 december 2008 18:44 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee echt niet![]()
![]()
![]()
Nu moet ik wel eerlijk zeggen dat ik na een dik half uur ernaar gekeken en geprobeerd te hebben ermee gekapt ben
Momentquote:Op maandag 22 december 2008 18:45 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik denk dat je ff een foto moet maken van de achterkant. Misschien werkt 't verhelderend.
als je het nu zelf nog niet ziet verbaast het me dat je uit je zelf kan ademenquote:Op maandag 22 december 2008 18:54 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
Probleem is dat die bollen niet in die ogen passen. Staan te ver uit mekaar.
ja debieltje en dan komt het uit bij, ja je raadt het nooit, zijn ogenquote:Op maandag 22 december 2008 18:55 schreef GeileSoeplepel het volgende:
De Boswachter kijk mijn post op vorige pagina dan, daar staat het voorbeeld
Er hoeft helemaal niets in de ogenGewoon die hoed op zijn hoofd en die geluidshoorn/witgaarding in dat gat van zijn hoofd plakken
eeeehhhh, als je TS kentquote:Op maandag 22 december 2008 18:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je het nu zelf nog niet ziet verbaast het me dat je uit je zelf kan ademen_!
Los jij hem dan eens even voor me op, Einstein.quote:Op maandag 22 december 2008 19:03 schreef Beauregard het volgende:
Ja mensen, Boswachter maakt het mee hoor! Een kijkje in het leven van een zwakbegaafde! Wat een eye-opener!
Volgens mij is het gewoon een productiefoutje......quote:Op maandag 22 december 2008 19:00 schreef Misstique het volgende:
Potdulle BoWa, wat een stom ding. Ik zou em terug sturen naar Ferero..
gast het is echt zo simpel dat het niet uit te leggen valt, witte ding achter in de kop steken, gekke hoedje erop en klaarquote:Op maandag 22 december 2008 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Los jij hem dan eens even voor me op, Einstein.
Weet ik veel dat aan dat witte ding ook zijn ogen vastzittenquote:Op maandag 22 december 2008 18:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja debieltje en dan komt het uit bij, ja je raadt het nooit, zijn ogen
Nee dus. Dat witte ding PAST nietquote:Op maandag 22 december 2008 19:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast het is echt zo simpel dat het niet uit te leggen valt, witte ding achter in de kop steken, gekke hoedje erop en klaar_!
je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op maandag 22 december 2008 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dus. Dat witte ding PAST niet![]()
neuh joh, z'n zuurstof raakt opquote:
Ik vind het zo zielig voor je.quote:Op maandag 22 december 2008 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee dus. Dat witte ding PAST niet![]()
Nee. Ik zal daar m'n tijd een beetje gaan verspillen aan het oplossen van jouw kinder bouwpakketje, zeg.quote:Op maandag 22 december 2008 19:04 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Los jij hem dan eens even voor me op, Einstein.
Een profielschets maken a.d.h.v. forumposts.quote:Op maandag 22 december 2008 19:03 schreef Beauregard het volgende:
Ja mensen, Boswachter maakt het mee hoor! Een kijkje in het leven van een zwakbegaafde! Wat een eye-opener!
Het gaat om de chocola hequote:Op maandag 22 december 2008 19:09 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Nee. Ik zal daar m'n tijd een beetje gaan verspillen aan het oplossen van jouw kinder bouwpakketje, zeg.
Met 'zwakbegaafd' doelde ik meer op het feit dat het in jouw hoofd opkomt om een Kinder Surprise te kopen. En er dan nog een topic over te openen ook.
Touché.quote:Op maandag 22 december 2008 19:17 schreef Herald het volgende:
[..]
Een profielschets maken a.d.h.v. forumposts.
Eh, bijna.quote:Op maandag 22 december 2008 19:17 schreef Herald het volgende:
[..]
Een profielschets maken a.d.h.v. forumposts.
Ik heb al ontzettend lang geleden geconstateerd dat d_b niet helemaal fris in den bovenkamer is. Daarnaast betreft het hier geen weerwoord, maar gewoon een - zoals u van mij gewend bent - opmerking die waarde toevoegt aan dit topic.quote:Dat je iemand niet inhoudelijk, of op z'n minst op een fatsoenlijke manier een weerwoord kunt geven betekent niet dat je je geroepen moet voelen om een profielschets op te gaan stellen. Je ziet het erg vaak en voor de wat minder begaafde personen die dit topic lezen zal ik een voorbeeld geven
[...]
quote:Op maandag 22 december 2008 19:47 schreef Beauregard het volgende:
Ik heb al ontzettend lang geleden geconstateerd dat d_b niet helemaal fris in den bovenkamer is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |