Dan ben je wel duurder uit.quote:Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Beter idee. Iedereen kopt zo ei. Eet het ei op en stuurt de suprise naar de boswachter.
van eieren koppen kreeg je een vies hoofdquote:Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Beter idee. Iedereen kopt zo ei. Eet het ei op en stuurt de suprise naar de boswachter.
en dan moet je die vieze chocola etenquote:Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef tijnbrein het volgende:
Je kan de chocola ook voeren aan de hond ofzo.quote:Op maandag 22 december 2008 19:18 schreef Fha het volgende:
[..]
en dan moet je die vieze chocola eten
Shit dat is waar. Maar dan kan je het wel in elkaar zetten voor de boswachter. Zodat hij dat niet meer hoeft te doen.quote:
Maar wil je dan geen nieuw speeltje die wel goed is?quote:Op maandag 22 december 2008 19:26 schreef de_boswachter het volgende:
Teveel chocola krijg ik puisten van. En dat wil ik niet op mijn gave huidje.
nee een ei is ie zelf alquote:Op maandag 22 december 2008 19:27 schreef KaasManiak het volgende:
er staat toch overduidelijk dat we niet het ei, maar het speeltje opsturen...
Dat is te moeilijk voor hem.quote:Op maandag 22 december 2008 19:29 schreef Het_hupt het volgende:
het speeltje wel zonder gebruiksaanwijzing opsturen eh?_!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |