Die was er vannacht ook weerquote:Op maandag 22 december 2008 08:02 schreef bbrother het volgende:
Gisteren bij het glazen huis die zwerfster even gefilmt met mn telefoon.
Kwaliteit is uitermate ruk, maar je krijgt een indruk
youtube link
Mari van de Venquote:Op maandag 22 december 2008 09:13 schreef _Flash_ het volgende:
Wie zat er eigenlijk in de surprisetruck in Enschede gisteren?
Het is megasnel gegaan, 5 topics in een half uurquote:Op maandag 22 december 2008 09:22 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mari van de Ven
En goedemorgern
en toch topic 1000 gemist...
Teringquote:Op maandag 22 december 2008 09:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is megasnel gegaan, 5 topics in een half uur
Wie is dat ??quote:Op maandag 22 december 2008 08:44 schreef peeet1 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zulke snelle topic's als vanacht om 00:30 zal het denk ik niet meer gaan!!quote:Op maandag 22 december 2008 09:25 schreef ThunderChild het volgende:
Goeiesmorgens
Nog steeds hetzelfde topic . . .![]()
Ik had niet eens tijd om in één topic te reageren . . .quote:
is ook niet leuk posten meerquote:Op maandag 22 december 2008 09:26 schreef MxM het volgende:
[..]
Zulke snelle topic's als vanacht om 00:30 zal het denk ik niet meer gaan!!
66 post per minuut is bizar veel
kan jij ook even bijkomenquote:Op maandag 22 december 2008 09:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig gaat 't wat rustiger dan vanmorgen vroeg
Zelfs dan nog. Waar is het gat van vijf topics ??quote:Op maandag 22 december 2008 09:26 schreef MxM het volgende:
66 post per minuut is bizar veel![]()
Nou, iddquote:Op maandag 22 december 2008 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan jij ook even bijkomen
Klopt inderdaad, als je een post plaatste dan waren er al weer 3 nieuwe bladzijdes ontstaan!quote:Op maandag 22 december 2008 09:27 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
is ook niet leuk posten meer
Als je rustig wilde gaan lezen en reageren, was 't topic alweer dichtquote:Op maandag 22 december 2008 09:26 schreef MxM het volgende:
[..]
66 post per minuut is bizar veel
Zonder beugeltje tegenwoordig ??quote:Op maandag 22 december 2008 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Denis
quote:Op maandag 22 december 2008 09:29 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Zonder beugeltje tegenwoordig ??
Dat 3 topics achter elkaarquote:Op maandag 22 december 2008 09:32 schreef -Hans- het volgende:
[SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
Binnen 5 minuten dicht. 60 reacties per seconde. Oh-My-God !
denk om een of andere reden dat er vandaag de normale samenstelling van voor SR weer bij elkaar komtquote:
Echt, ik heb daar geen woorden voor. Bizar!quote:Op maandag 22 december 2008 09:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat 3 topics achter elkaar
[SR @ 3FM #995] Nog FF!!! (60.40 posts per minuut)
[SR @3FM #994] VOL! (60.40 posts per minuut)
[SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!! (60.60 posts per minuut)
Het pijlsnelle hakkuh topic ??quote:
Neuh deel 1001quote:Op maandag 22 december 2008 09:35 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het pijlsnelle hakkuh topic ??
Het aantal SR-topics van vorig jaar is ook al zo ongeveer behaald, niet?quote:Op maandag 22 december 2008 09:35 schreef -Hans- het volgende:
Echt, ik heb daar geen woorden voor. Bizar!
Wel jammer, het is niet bij te houden en daarom ook niet leuk meerquote:Op maandag 22 december 2008 09:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Dat 3 topics achter elkaar
[SR @ 3FM #995] Nog FF!!! (60.40 posts per minuut)
[SR @3FM #994] VOL! (60.40 posts per minuut)
[SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!! (60.60 posts per minuut)
Idd.quote:
halve uurtjes passen niet op youtube, maar hij staat er geknipt al opquote:Op maandag 22 december 2008 09:38 schreef ThunderChild het volgende:
Zou dat half uurtje al op Youtube staan ??![]()
Volgens mij is dat aantal ook al wel behaald. Nu al !quote:Op maandag 22 december 2008 09:36 schreef JDude het volgende:
Het aantal SR-topics van vorig jaar is ook al zo ongeveer behaald, niet?
In alle opzichten een records brekende editie dit jaar.
SR is halverwege en als het afgelopen is dan gaat het topic weer op een normale snelheidquote:Op maandag 22 december 2008 09:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel jammer, het is niet bij te houden en daarom ook niet leuk meer
Het ging uhm... vrij rapquote:Op maandag 22 december 2008 09:32 schreef -Hans- het volgende:
[SR @ 3FM #993] hakkuhhhh !!!
Binnen 5 minuten dicht. 60 reacties per seconde. Oh-My-God !
Waar ik het overigens wel mee eens ben. Het gaat allemaal wat te snel. Zondag had ik ook zo iets van laat maar. Het kost teveel moeite om het nog bij te kunnen houden. Ik vind al die nieuwe mensen hier trouwens wel erg tof.quote:Op maandag 22 december 2008 09:39 schreef Glacier het volgende:
[..]
Wel jammer, het is niet bij te houden en daarom ook niet leuk meer
Al links ??quote:Op maandag 22 december 2008 09:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
halve uurtjes passen niet op youtube, maar hij staat er geknipt al op![]()
quote:
Het merendeel zijn leuke posters die best na de SR mogen blijven hangen, zit ook een groep bij waarvan ik hoop dat ze niet blijven hangenquote:Op maandag 22 december 2008 09:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar ik het overigens wel mee eens ben. Het gaat allemaal wat te snel. Zondag had ik ook zo iets van laat maar. Het kost teveel moeite om het nog bij te kunnen houden. Ik vind al die nieuwe mensen hier trouwens wel erg tof.
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op maandag 22 december 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het merendeel zijn leuke posters die best na de SR mogen blijven hangen, zit ook een groep bij waarvan ik hoop dat ze niet blijven hangen
quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Litton-Lane het volgende:
paul rab op radio 1. Gaat over de kerkdienst die door het glazen huis niet door kan gaan....
Eis een radio op de afdelingquote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Doezelhaar het volgende:
Kan het niet luisteren op zijn werk.. geen geluidskaart in de compurtert...
Kerkdienst ??quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Litton-Lane het volgende:
paul rab op radio 1. Gaat over de kerkdienst die door het glazen huis niet door kan gaan....
Mja, dat ging nergens over inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 09:49 schreef D.Rose het volgende:
Ik mag hopen dat het gespem nu wel afgelopen is na het behalen van de 1000.
Die 3 topics van vannacht zouden reden tot sluiting van de reeks kunnen zijn
quote:Op maandag 22 december 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het merendeel zijn leuke posters die best na de SR mogen blijven hangen, zit ook een groep bij waarvan ik hoop dat ze niet blijven hangen
Faithless dan maar draaienquote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Er staat een kerk direct achter het huis, naast het gemeentehuis. En dat stad moet dicht woensdag...quote:
er postte 4 moderators mee, dus dat zat wel snorquote:Op maandag 22 december 2008 09:49 schreef D.Rose het volgende:
Ik mag hopen dat het gespem nu wel afgelopen is na het behalen van de 1000.
Die 3 topics van vannacht zouden reden tot sluiting van de reeks kunnen zijn
ken hem niet dusquote:Op maandag 22 december 2008 09:51 schreef RedGuy het volgende:
Zo, net The Gaslight Anthem - 59's Sound aangevraagd voor 35 euro.
Wil ik net zeggen jaquote:Op maandag 22 december 2008 09:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er postte 4 moderators mee, dus dat zat wel snor
Het gaat niet over de Grote Kerk (zichtbaar achter het huis en van de andere kant gewoon bereikbaar) maar om een klein kapelletje dat ergens verstopt zit naast het Stadhuis. Dat schijnt vooral bezocht te worden door oude mensjes die met de auto komen, en heel die parkeerplaats is nu onbereikbaarquote:Op maandag 22 december 2008 09:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Er staat een kerk direct achter het huis, naast het gemeentehuis. En dat stad moet dicht woensdag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |