Het merendeel zijn leuke posters die best na de SR mogen blijven hangen, zit ook een groep bij waarvan ik hoop dat ze niet blijven hangenquote:Op maandag 22 december 2008 09:41 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Waar ik het overigens wel mee eens ben. Het gaat allemaal wat te snel. Zondag had ik ook zo iets van laat maar. Het kost teveel moeite om het nog bij te kunnen houden. Ik vind al die nieuwe mensen hier trouwens wel erg tof.
Sluit ik mij graag bij aan.quote:Op maandag 22 december 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het merendeel zijn leuke posters die best na de SR mogen blijven hangen, zit ook een groep bij waarvan ik hoop dat ze niet blijven hangen
quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Litton-Lane het volgende:
paul rab op radio 1. Gaat over de kerkdienst die door het glazen huis niet door kan gaan....
Eis een radio op de afdelingquote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Doezelhaar het volgende:
Kan het niet luisteren op zijn werk.. geen geluidskaart in de compurtert...
Kerkdienst ??quote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Litton-Lane het volgende:
paul rab op radio 1. Gaat over de kerkdienst die door het glazen huis niet door kan gaan....
Mja, dat ging nergens over inderdaad.quote:Op maandag 22 december 2008 09:49 schreef D.Rose het volgende:
Ik mag hopen dat het gespem nu wel afgelopen is na het behalen van de 1000.
Die 3 topics van vannacht zouden reden tot sluiting van de reeks kunnen zijn
quote:Op maandag 22 december 2008 09:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het merendeel zijn leuke posters die best na de SR mogen blijven hangen, zit ook een groep bij waarvan ik hoop dat ze niet blijven hangen
Faithless dan maar draaienquote:Op maandag 22 december 2008 09:45 schreef Litton-Lane het volgende:
Er staat een kerk direct achter het huis, naast het gemeentehuis. En dat stad moet dicht woensdag...quote:
er postte 4 moderators mee, dus dat zat wel snorquote:Op maandag 22 december 2008 09:49 schreef D.Rose het volgende:
Ik mag hopen dat het gespem nu wel afgelopen is na het behalen van de 1000.
Die 3 topics van vannacht zouden reden tot sluiting van de reeks kunnen zijn
ken hem niet dusquote:Op maandag 22 december 2008 09:51 schreef RedGuy het volgende:
Zo, net The Gaslight Anthem - 59's Sound aangevraagd voor 35 euro.
Wil ik net zeggen jaquote:Op maandag 22 december 2008 09:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
er postte 4 moderators mee, dus dat zat wel snor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |