Ga vanavond nog wel even zoeken. Kan het hier toch niet terug kijken.quote:Op maandag 22 december 2008 03:38 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
kan me er weinig van herinneren behalve dat de tt's nu een cijfer langer zijn
Die zet sirolf vast onlinequote:
Waar zit jij?quote:Op maandag 22 december 2008 03:39 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ga vanavond nog wel even zoeken. Kan het hier toch niet terug kijken.
Stomme systeembeheerders hier die dat blokkeren
Op onze nationale luchthaven.quote:
Haa-Haa, jij hebt een schip in je [censuur]quote:Op maandag 22 december 2008 03:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Op onze nationale luchthaven.
Oke dan. Aan het werk?quote:Op maandag 22 december 2008 03:45 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Op onze nationale luchthaven.
Officieel ben ik aan het werkquote:Op maandag 22 december 2008 03:46 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Oke dan. Aan het werk?
Of wachtend op een vliegtuig?
Zolang je nu niet gaat beweren dat je daar beveiliger bent kan ik zo met een gerust hart gaan slapen.quote:Op maandag 22 december 2008 03:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Officieel ben ik aan het werk
Ok. Gelukkigquote:Op maandag 22 december 2008 03:50 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Nee, beveiligen is niet mijn ding.
Had je meteen moeten vragen, kon ik het mn mobiel vragenquote:Op maandag 22 december 2008 04:58 schreef DonPerignon het volgende:
Hoe heette dat nummer 10 minuten geleden van de Chemical Brothers?
Had je haar gezienquote:Op maandag 22 december 2008 04:24 schreef Espabilado het volgende:
Hoppa geld is door de brievenbus en de kutopmerking volgt![]()
"je moet er toch niet aan denken om met haar daar te tongen najib'
Idd, die ander viel wel mee...quote:Op maandag 22 december 2008 05:03 schreef DonPerignon het volgende:
[..]
Had je haar gezienGroot gelijk
Ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 22 december 2008 04:58 schreef DonPerignon het volgende:
Hoe heette dat nummer 10 minuten geleden van de Chemical Brothers?
quote:
Ik zou haar doen.quote:Op maandag 22 december 2008 06:18 schreef Espabilado het volgende:
Is het fout om die blonde best lekker te vinden?(beugeltje wegdenkend)
quote:Op maandag 22 december 2008 06:18 schreef Espabilado het volgende:
Is het fout om die blonde best lekker te vinden?(beugeltje wegdenkend)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |