haa haa jij frituurt midden in de nachtquote:Op maandag 22 december 2008 03:03 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ga ff de frituurpan aanzetten. Iemand?
België heeft geen regering meer die een donatie kan doen.quote:Op maandag 22 december 2008 03:17 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mooi he.
Belgie heeft nog geen tussenstand. Ik ben wel benieuwd eigenlijk
.
Kabouter plop.
Ach, ik moet toch wat doen in mijn nachtdienstquote:Op maandag 22 december 2008 03:18 schreef DaMook het volgende:
[..]
Na 4 interesserd me dat niet, ben eigenlijk wel blij dat er iemand mee deed
.
Oh Babehquote:Op maandag 22 december 2008 03:18 schreef liesje_aedm het volgende:
[..]
haa haa jij frituurt midden in de nacht
Wel nog een koningquote:Op maandag 22 december 2008 03:18 schreef Marc63 het volgende:
[..]
België heeft geen regering meer die een donatie kan doen.
Dus jij zorgt ervoor dat dit topic constant in de AT blijft staan ? Ook al is er niemand meer, toch schuppenquote:Op maandag 22 december 2008 03:18 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ach, ik moet toch wat doen in mijn nachtdienst
quote:Op maandag 22 december 2008 03:20 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dus jij zorgt ervoor dat dit topic constant in de AT blijft staan ? Ook al is er niemand meer, toch schuppen.
Minstens elk half uur dus een post hequote:
Trustequote:Op maandag 22 december 2008 03:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga de oogjes maar eens toe doen. Later vandaag weer teveel leuks dat ik niet wil missen!
En je krijgt de OCD pas als je het iedere 5 minuten doet gedurende hele nachtquote:Op maandag 22 december 2008 03:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Minstens elk half uur dus een post he.
OCD ?quote:Op maandag 22 december 2008 03:22 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
En je krijgt de OCD pas als je het iedere 5 minuten doet gedurende hele nacht
quote:Op maandag 22 december 2008 03:20 schreef Marc63 het volgende:
Ik ga de oogjes maar eens toe doen. Later vandaag weer teveel leuks dat ik niet wil missen!
Ik zal een poging wagenquote:Op maandag 22 december 2008 03:22 schreef DaMook het volgende:
[..]
Minstens elk half uur dus een post he.
quote:Players can also try to achieve the "Obsessive Completion Distinction (OCD) Flag" for each level by completing the level under more stringent criteria, such as collecting a larger number of Goo balls, finishing under a set amount of time, using as few moves as possible, etc.
Zullen wij eens naar /128 gaan?quote:
Naar wat?quote:Op maandag 22 december 2008 03:24 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Zullen wij eens naar /128 gaan?
COOLquote:
Ja, ik herken de winnie...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 03:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ja, ik herken de winnie...
maar WHAT THE FUCK...
Het is 03.30.
Het is FOK.
Het is de 3FM SC.
Het is niet de Martijn.org SC
Samen met guusquote:Op maandag 22 december 2008 03:32 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Volgend jaar Ilse de hele week in het huis
Nehquote:
Domien , annemieke en roos. En dan als vaste gasten guus en ilsequote:
al meer als 2 uur geledenquote:Op maandag 22 december 2008 03:36 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Iemand een idee of de beelden van dat half uurtje hakkuh later vandaag nog ergens online terug te vinden zijn?
kan me er weinig van herinneren behalve dat de tt's nu een cijfer langer zijnquote:Op maandag 22 december 2008 03:37 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
die topics gingen te snel om dat bij te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |