De meeste hier wel denk ikquote:
ze was er 2 of 3 weken geleden nog.quote:
Is ze d'r nog weleens dan ? Die keren dat ik luisterde niet iigquote:
Slaap zacht jongenquote:Op maandag 22 december 2008 02:24 schreef Qunix het volgende:
Vind het goed zo.... Ik ga slapen, mzl!
Die zijn daar nog niet klaar voor denk ik. Wil ik ze iig nog niet aandoen.quote:Op maandag 22 december 2008 02:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
De meeste hier wel denk ik, als Domien mag ook nog wel trouwens
.
Of 3 jonkies, Domien, Annemieke en roos, zou ook wel tof zijn
.
quote:
Ik zou het wel aandurvenquote:Op maandag 22 december 2008 02:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zijn daar nog niet klaar voor denk ik. Wil ik ze iig nog niet aandoen.
Slaapze kerel, tot morgenquote:Op maandag 22 december 2008 02:26 schreef rubbereend het volgende:
ik word een beetje zeeziek van die verweg cameratrouwens ik ga maffen
Ah net een week dat ik er niet was dusquote:Op maandag 22 december 2008 02:25 schreef evert het volgende:
[..]
ze was er 2 of 3 weken geleden nog.
en ik zit niet te wachten die nachtvlinder. wil in de freaknacht gewoon muziek horen.
precies. ik denk dat je heel wat 'draaiuren' achter de rug moet hebben om dit aan te kunnen.quote:Op maandag 22 december 2008 02:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die zijn daar nog niet klaar voor denk ik. Wil ik ze iig nog niet aandoen.
Nog 627 voor de 30000quote:
coen minder bekend? heeft de radioring gewonnen!quote:Op maandag 22 december 2008 02:26 schreef Aisumasen het volgende:
Het heeft natuurlijk ook wel een reden dat de 2 wat minder bekende dagprogrammering-DJ's in het huisje zitten. Toch een onbetaalbare wijze om ze 'in de markt' te zetten. Gerard was in de tijd na Serious Request 2005 in één klap overal en nergens te zien en te horen.
Waait hard daarquote:Op maandag 22 december 2008 02:26 schreef rubbereend het volgende:
ik word een beetje zeeziek van die verweg cameratrouwens ik ga maffen
was blijkbaar bintaquote:
Ja inderdaad, Coen en Sander show is zelfs bij niet 3FM luisteraars bekendquote:Op maandag 22 december 2008 02:28 schreef evert het volgende:
[..]
coen minder bekend? heeft de radioring gewonnen!
vroeger waren er ook geweldige themanachten. zoals de nacht van de eendagsvliegen of de nacht van de bekende mensen die een plaatje gemaakt hadden. dat waren nog eens tijden.quote:Op maandag 22 december 2008 02:23 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Voor de rest helemaal gelijk over de freaknacht.
Dit is nou net iets wat makkelijk is lijkt mij, je kunt het publiek erbij betrekken tussen de platen door, iets wat giel dus amper doetquote:Op maandag 22 december 2008 02:27 schreef evert het volgende:
[..]
precies. ik denk dat je heel wat 'draaiuren' achter de rug moet hebben om dit aan te kunnen.
en je moet er tegen kunnen dat je 'nooit' alleen bent en continu bekeken wordt!
Ik nog 829quote:
Minder bekend dusquote:Op maandag 22 december 2008 02:28 schreef evert het volgende:
[..]
Ga eens terug naar 538 jijquote:
30000quote:
Dat zegt mij weinig. Nog niet zo'n 'persoonlijkheid' als Giel, Ekdom of Stenders. Al denk ik persoonlijk dat daar ook weinig verandering in gaat komen... Vind 'er niets aan.quote:Op maandag 22 december 2008 02:28 schreef evert het volgende:
[..]
Smerige onbijttroepquote:
538quote:Op maandag 22 december 2008 02:30 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Minder bekend dus
[..]
Ga eens terug naar 538 jij
je moet ook een gesprek aan kunnen gaan met mensen, interviewen dus. en daarnaast de aanwijzingen van de regie in de gaten houden en alle sms'jes en alle briefjes die je in je handen krijgt en ook nog met de knoppen kunnen werken.quote:Op maandag 22 december 2008 02:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dit is nou net iets wat makkelijk is lijkt mij, je kunt het publiek erbij betrekken tussen de platen door, iets wat giel dus amper doet. Hier heb je aanspraak en dergelijke, veel makkelijker om de tijd vol te kletsen
.
Mijn visie dus.
quote:Op maandag 22 december 2008 02:32 schreef DaMook het volgende:
Ik vind Coen helemaal niet slecht, hij moet bij iets als dit gewoon los komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |