Dat is voor hem net.quote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Net?
57 posts geleden bedoel je...
In een notendop toonde hij zojuist precies waarom ik niet graag naar hem luister.quote:Op maandag 22 december 2008 00:35 schreef 3FMaster het volgende:
Ik heb niets tegen Giel, maar hier moest hij gewoon zn muil houden met zn effectjes. Zonde gewoon!
60 posts per minuut.quote:Op maandag 22 december 2008 00:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Als er nog één minuut langer was gehakt, waren dat er dus meer geweest.
Achja dat is dus dit uur geweest gok ik.quote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef Frumzel het volgende:
[..]
Net?
57 posts geleden bedoel je...
Was Hans weer bezig?quote:Op maandag 22 december 2008 00:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat gebeurde er net? Ik knipperde met m'n ogen en we waren 5 topics verder.
Amenquote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In een notendop toonde hij zojuist precies waarom ik niet graag naar hem luister.
Dat wilde ik net ook zeggen, maar ik mocht niet zo snel postenquote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos!!!!
Ik vind het zo schattig hè dat je op elke post hapt die over mij gaatquote:
Nee, Giel heeft gewoon teveel overwicht.quote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef Longmen het volgende:
Welja zojuist was het wel ''ontroerend".
Giel met zn eeuwige woord grapjes trok het niet meer. Paul helemaal in zn element met gabber, heel schattig allemaal. En die kneus die als gast langs kwam deed helemaal niets
Ze missen echt een Ekdom dit jaar.
aldus een sceptische kijker/luisteraar
Nee. Ekdom is een aardige vent, maar deze jongens zijn veel 'frisser'quote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef Longmen het volgende:
Welja zojuist was het wel ''ontroerend".
Giel met zn eeuwige woord grapjes trok het niet meer. Paul helemaal in zn element met gabber, heel schattig allemaal. En die kneus die als gast langs kwam deed helemaal niets
Ze missen echt een Ekdom dit jaar.
aldus een sceptische kijker/luisteraar
Trusten!quote:
en gewoon een eeuwig truckje wat vermoeiend is.quote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, Giel heeft gewoon teveel overwicht.
En jij reageert daar ELKE keer weer opquote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig hè dat je op elke post hapt die over mij gaat![]()
Ekdom zou Giel niet zo laten dominerenquote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee. Ekdom is een aardige vent, maar deze jongens zijn veel 'frisser'
Trustenquote:
Die lucht!quote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee. Ekdom is een aardige vent, maar deze jongens zijn veel 'frisser'
Valt reuze mee.quote:Op maandag 22 december 2008 00:40 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En jij reageert daar ELKE keer weer op.
Ekdom had alleen zijn belegen muziek opgedrongen en was hier totaal niet blij mee geweest.quote:Op maandag 22 december 2008 00:40 schreef Longmen het volgende:
[..]
Ekdom zou Giel niet zo laten domineren
maar bij elk nummer enthousiast. Er zitten nu gewoon 2 verlegen jongens in een huis.quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Ekdom had alleen zijn belegen muziek opgedrongen en was hier totaal niet blij mee geweest.
Iets te serieus wat betreft muziek, die man...
Hehe truequote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef Crane het volgende:
[..]
Ekdom had alleen zijn belegen muziek opgedrongen en was hier totaal niet blij mee geweest.
Iets te serieus wat betreft muziek, die man... Maar idd, Giel had z'n smoel moeten houden.
Samenvoegen?quote:Op maandag 22 december 2008 00:43 schreef Sirolf het volgende:
Kan een modje 1 van de 2 topics sluiten? Dit wordt erg irritant!
Idd.quote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Deze TT naar 997 doen en hier zo door gaan
Zowaar een goed idee.quote:Op maandag 22 december 2008 00:44 schreef Paaskonijn het volgende:
Deze TT naar 997 doen en hier zo door gaan
Moet gewoon straks 1 een nummer opgehoogd wordenquote:Op maandag 22 december 2008 00:43 schreef Sirolf het volgende:
Kan een modje 1 van de 2 topics sluiten? Dit wordt erg irritant!
Ja, ik denk er nog even na... met al die beveiliging (die ik al kenquote:Op maandag 22 december 2008 00:48 schreef gers het volgende:
[..]
gooi even een baksteen naar die giel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |