Amenquote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
In een notendop toonde hij zojuist precies waarom ik niet graag naar hem luister.
Dat wilde ik net ook zeggen, maar ik mocht niet zo snel postenquote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
cos!!!!
Ik vind het zo schattig hè dat je op elke post hapt die over mij gaatquote:
Nee, Giel heeft gewoon teveel overwicht.quote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef Longmen het volgende:
Welja zojuist was het wel ''ontroerend".
Giel met zn eeuwige woord grapjes trok het niet meer. Paul helemaal in zn element met gabber, heel schattig allemaal. En die kneus die als gast langs kwam deed helemaal niets
Ze missen echt een Ekdom dit jaar.
aldus een sceptische kijker/luisteraar
Nee. Ekdom is een aardige vent, maar deze jongens zijn veel 'frisser'quote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef Longmen het volgende:
Welja zojuist was het wel ''ontroerend".
Giel met zn eeuwige woord grapjes trok het niet meer. Paul helemaal in zn element met gabber, heel schattig allemaal. En die kneus die als gast langs kwam deed helemaal niets
Ze missen echt een Ekdom dit jaar.
aldus een sceptische kijker/luisteraar
Trusten!quote:
en gewoon een eeuwig truckje wat vermoeiend is.quote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Nee, Giel heeft gewoon teveel overwicht.
En jij reageert daar ELKE keer weer opquote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind het zo schattig hè dat je op elke post hapt die over mij gaat![]()
Ekdom zou Giel niet zo laten dominerenquote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee. Ekdom is een aardige vent, maar deze jongens zijn veel 'frisser'
Trustenquote:
Die lucht!quote:Op maandag 22 december 2008 00:39 schreef Crane het volgende:
[..]
Nee. Ekdom is een aardige vent, maar deze jongens zijn veel 'frisser'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |