's Nachts is dat moeilijk te zeggen. Normaal zijn de opties meer hints of een andere vraag, maar in de nacht is er minder aandacht voor het geheel dus wordt het waarschijnlijk morgenochtend een andere vraagquote:Op woensdag 24 december 2008 02:25 schreef Twerk het volgende:
Nee helaas. Wat is dan nu de bedoeling l?
lub mompelt iets over klepels en klokkenquote:Op woensdag 24 december 2008 04:20 schreef Twerk het volgende:
Ik reken het voor deze keer goed. Je bent overigens wel aardig in de war.. Het is Richard Dawkins... En niet Stephen Hawking. Die overigens ook hoogleraar in Oxford is, maar meer op het gebied van theoretische natuurkunde.
Slowakije was eigenlijk het juiste antwoord, maar okquote:Op woensdag 24 december 2008 02:04 schreef Briggy het volgende:
[..]
Dat kloptheb ik toevallig vorige week gelezen.
Ik ga ervanuit dat je het goed hebt. Mark +1quote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Mark het volgende:
Vreselijk slechte remake: Miracle on 34th street
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:18 schreef erkel het volgende:
Paars?
Jep Scott +1quote:
hij zat in z'n nadagen nog eens een cd van haar te promoten in een tv programmaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb even gegoogled maar die twee hebben volgens mij wel iets met elkaar te maken gehad ja
Dat maakt zijn suicide ineens een stuk begrijpelijker.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ik heb even gegoogled maar die twee hebben volgens mij wel iets met elkaar te maken gehad ja
Neleos +1quote:Op woensdag 24 december 2008 14:30 schreef Neleos het volgende:
Fay Lovsky
quote:
redunzl + 1quote:Op woensdag 24 december 2008 16:09 schreef redunzl het volgende:
guust flater
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |