idd.quote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef maril het volgende:
Ohh Jack is weer in de hol van Johan te kruipen.
quote:
Ja, met een andere coach.quote:Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef knnth het volgende:
Foppe had de OS anders willen doen. Goh_!
quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft Drenthe toch met horloges? En wat doet hij er mee, hij komt toch te laat.²
Ze zijn mooi.quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft Drenthe toch met horloges? En wat doet hij er mee, hij komt toch te laat.²
quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
niet zomaar een horloge... Drenthe draagt Flava Flav stylequote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen is beter dan sjekquote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef TC03 het volgende:
Soms vind ik dat Hugo beter presenteert dan Jack.
Jij leeft in 2007?quote:
Ik moet nu aan dat filmpje met Drenthe met dat meisje dat een handtekening wou, en de pen op zijn truitje vielquote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
Jan ziet een andere Drenthe dan de rest van de wereld
Linkje?quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef maril het volgende:
[..]
Ik moet nu aan dat filmpje met Drenthe met dat meisje dat een handtekening wou, en de pen op zijn truitje viel
Daar hebben wel meer mensen last van in die studio.quote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef TC03 het volgende:
Nou Ruud maak je zinnen eens af.
Ja, inderdaad. Hij doet gewoon tof, hij krabbelt terug omdat multi-miljonai van Nistelrooy tegengas geeft.quote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef koningdavid het volgende:
Foppe. Je hebt Drenthe gewoon afgemaakt in de pers... krabbel nu niet terug dan.
Net of jij zulke mooie zinnen maaktquote:Op zondag 28 december 2008 23:19 schreef maril het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mensen last van in die studio.
nee hoor maar ik zit daar ook niet.quote:Op zondag 28 december 2008 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of jij zulke mooie zinnen maakt.
Geniaal!quote:
Daarom werd Schuster ook ontslagen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit seizoen is ie vaak genoeg in de basis begonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |