'Een zwakke voetballer' is een beetje een vage term als je het hebt over een internationale topspits.quote:Op zondag 28 december 2008 23:00 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Teleurstellend zelfbeeld hoor.![]()
Net of het een schande is.
idd.quote:Op zondag 28 december 2008 23:01 schreef maril het volgende:
Ohh Jack is weer in de hol van Johan te kruipen.
quote:
Ja, met een andere coach.quote:Op zondag 28 december 2008 23:07 schreef knnth het volgende:
Foppe had de OS anders willen doen. Goh_!
quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft Drenthe toch met horloges? En wat doet hij er mee, hij komt toch te laat.²
Ze zijn mooi.quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Wat heeft Drenthe toch met horloges? En wat doet hij er mee, hij komt toch te laat.²
quote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
niet zomaar een horloge... Drenthe draagt Flava Flav stylequote:Op zondag 28 december 2008 23:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen is beter dan sjekquote:Op zondag 28 december 2008 23:13 schreef TC03 het volgende:
Soms vind ik dat Hugo beter presenteert dan Jack.
Jij leeft in 2007?quote:
Ik moet nu aan dat filmpje met Drenthe met dat meisje dat een handtekening wou, en de pen op zijn truitje vielquote:Op zondag 28 december 2008 23:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
Jan ziet een andere Drenthe dan de rest van de wereld
Linkje?quote:Op zondag 28 december 2008 23:18 schreef maril het volgende:
[..]
Ik moet nu aan dat filmpje met Drenthe met dat meisje dat een handtekening wou, en de pen op zijn truitje viel
Daar hebben wel meer mensen last van in die studio.quote:Op zondag 28 december 2008 23:16 schreef TC03 het volgende:
Nou Ruud maak je zinnen eens af.
Ja, inderdaad. Hij doet gewoon tof, hij krabbelt terug omdat multi-miljonai van Nistelrooy tegengas geeft.quote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef koningdavid het volgende:
Foppe. Je hebt Drenthe gewoon afgemaakt in de pers... krabbel nu niet terug dan.
Net of jij zulke mooie zinnen maaktquote:Op zondag 28 december 2008 23:19 schreef maril het volgende:
[..]
Daar hebben wel meer mensen last van in die studio.
nee hoor maar ik zit daar ook niet.quote:Op zondag 28 december 2008 23:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Net of jij zulke mooie zinnen maakt.
Geniaal!quote:
Daarom werd Schuster ook ontslagen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit seizoen is ie vaak genoeg in de basis begonnen.
Ja, en de nieuwe trainer wil ook ontslagen worden. Doei!quote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daarom werd Schuster ook ontslagen.
Ik had er ook veel meer vertrouwen in toen de 1-1 viel.quote:Op zondag 28 december 2008 23:23 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
. Dr op en dr over.. Rusland was de hele wedstrijd 10 keer beter. Guus > Van Basten.
Dus wel.quote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Niet WEEEEEEEEEEER over 'Boulahgate'
quote:Op zondag 28 december 2008 23:24 schreef Jojoortje het volgende:
Niet WEEEEEEEEEEER over 'Boulahgate'
True.quote:Op zondag 28 december 2008 23:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Van Nistelrooy is echt een persoonlijkheid. Zet gewoon van Basten op zijn plaats!²
Persie heeft iets teveel verteld denk ik.quote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef ARR-I het volgende:
Ruud is geschokt over de info die Borst heeft
Jij bent het vaak met me eens.quote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef sjimz het volgende:
Ruud is een echte persoonlijkheid!
uilenberg had tegen de voorzitter van sparta gezegd dat het niet in hun voordeel zou zijn als er van sparta zijde geklaagd zou worden over de arbitrage.quote:Op zondag 28 december 2008 23:27 schreef golfer het volgende:
Hugo is wel weer erg goed op de hoogte.![]()
Ben benieuwd wat ie verder nog straks over Uilenberg gaat vertellen.
wat zei die danquote:Op zondag 28 december 2008 23:26 schreef ARR-I het volgende:
Ruud is geschokt over de info die Borst heeft
quote:Op zondag 28 december 2008 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
OjaDie goal tegen de moffen
![]()
Heb die kopf van Kahn nog weken als mn avatar op MSN gehad
Echt zo van:
Zeker, ik hoop dat ze hem ook iets vragen over zijn natuurlijke opvolger: Mounir.quote:
Ja, dat hebben we ook allemaal wel al ergens kunnen lezen.quote:Op zondag 28 december 2008 23:29 schreef koemleit het volgende:
uilenberg had tegen de voorzitter van sparte gezegd dat het niet in hun voordeel zou zijn als er van sparta zijde geklaagd zou worden over de arbitrage.
Dat is een Marokkaan.quote:Op zondag 28 december 2008 23:30 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zeker, ik hoop dat ze hem ook iets vragen over zijn natuurlijke opvolger: Mounir.²
Idem.quote:Op zondag 28 december 2008 23:28 schreef Jojoortje het volgende:
Bij die ene actie van Ruud op het EK dacht ik nog: GVD WAAROM VAL JE NIET???
Hij kan naar hartelust laveren tussen beide nationaliteiten. Hij heeft, net als ik, beide paspoorten (joule).quote:
Een vergelijking tussen Hamas en de woonwijken van Utrecht is inderdaad makkelijk te maken.quote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan? Snap het even niet hoor.
Hij heeft al gespeeld voor Marokko toch?quote:Op zondag 28 december 2008 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij kan naar hartelust laveren tussen beide nationaliteiten. Hij heeft, net als ik, beide paspoorten (joule).²
Goed, je snapt de essentie van een stukje tekst van drie regels dus niet.quote:Op zondag 28 december 2008 23:33 schreef toma het volgende:
[..]
Een vergelijking tussen Hamas en de woonwijken van Utrecht is inderdaad makkelijk te maken.
Hamas is eigenlijk een pacifistische organisatie die sociaal minder bedeelden schoolt en voedt. Inderdaad een hele rare vergelijking.quote:Op zondag 28 december 2008 23:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat is er raar aan? Snap het even niet hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |