De hele tijd bracht de regie hem steeds subtiel in beeld om te laten zien dat hij ook nog van de partij was maar tevergeefsquote:Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ohja, Ronald was er ook nog.
Die tafel is echt veeeel te vol.
Dat dusquote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Pritt het volgende:
Allemaal achteraf praten dat het slecht was om Boulah erbij te houden, destijds maakte er niemand problemen van.
10x liever Jan dan Youri. Nog afgezien van het feit dat Jan verreweg een betere voetballer was en stukken intelligenter is.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef Jivis het volgende:
Jan is wel een betere toevoeging dan Youri vind ik.
Jan doet altijd zo dramatisch, altijd lullen over dingen waar je weinig mee kan, zoals de WIIIIIIIIIL om de WINNEN, enzo.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef Jivis het volgende:
En toch... heeft hij vaak een puntquote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef knnth het volgende:
[..]
Jan doet altijd zo dramatisch, altijd lullen over dingen waar je weinig mee kan, zoals de WIIIIIIIIIL om de WINNEN, enzo.
Nou, genoeg mensen die eraan twijfelden. Maar op dat moment beslist de coach.quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Pritt het volgende:
Allemaal achteraf praten dat het slecht was om Boulah erbij te houden, destijds maakte er niemand problemen van.
True, maar hij heeft wel een eigen mening en vaak zit er ook wel iets in. Net als Hugo, hoewel die het toch altijd iets anders ziet. Komen leuke discussies tussen die twee uit voort en dat zie je ook elke uitzending wel. Jammer dat ze er dan weer zo'n saai telefoongesprek met een hoge pief van Utrecht in moeten plakken, dan verslapt bij mij de aandacht.quote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef knnth het volgende:
[..]
Jan doet altijd zo dramatisch, altijd lullen over dingen waar je weinig mee kan, zoals de WIIIIIIIIIL om de WINNEN, enzo.
Zijn alletwee schatten hoorquote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Alleen Jan maakt wel zijn zinnen af.quote:Op maandag 22 december 2008 00:50 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn alletwee schatten hoor, alleen schreeuwen ze zo terwijl een ander aan het woord is.
Neuh was idd niks bijzonders. Was te verwachten met Kees Jansma in de uitzending.quote:Op maandag 22 december 2008 10:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb het opgenomen, maar als ik de reacties zo lees ga ik het niet meer terugkijken.
Wat een onzin, ik vond het wel een leuke afl. Buiten dat ,al vond ik het niet ik laat mij niet zo beïnvloeden wat hier wordt gezegd, tis nl niet snel goed hier, tis maar wat je wilt horen en zien denk ik dan altijd.quote:Op maandag 22 december 2008 10:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb het opgenomen, maar als ik de reacties zo lees ga ik het niet meer terugkijken.
Jansma zat gewoon letterlijk het stuk in de VI na te praten.quote:Op maandag 22 december 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuh was idd niks bijzonders. Was te verwachten met Kees Jansma in de uitzending.
Kees probeerde even aan Nederland en dan met name Feyenoord te verkopen dat Feyenoord aan de supporters moest gaan uitleggen dat ze de komende 2 jaren voor het rechterrijtje moesten gaan. En dat Feyenoord het maar bij de eigen jeugd moest gaan zoeken door de financiele malaise.
Uhuh Kees. Zeg jij het ze even ?
Henk Timmer?quote:Op maandag 22 december 2008 11:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het altijd veel leuker als er een voetballer zelf in de uitzending zit.
(Ja oke, ligt er ook aan welke voetballer)
Gedeeltelijk wel ja.quote:Op maandag 22 december 2008 12:13 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Jansma zat gewoon letterlijk het stuk in de VI na te praten.![]()
Gedeeltelijk? Alles wat hij te vertellen had over Feyenoord stond op die manier vorige week in deVI.quote:
Mag niet meer aangeboden worden, zie hieronder.quote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef Crane het volgende:
Weet iemand waar de aflevering van gisteren online te bekijken is? Kan het niet vinden op uitzendinggemist.
http://weblogs.nos.nl/nie(...)-demand-te-bekijken/quote:Op de Eredivisie website van de NOS zijn de uitzendingen van Studio Sport en Studio Voetbal live te volgen. Maar de samenvattingen van de wedstrijden die we op televisie uitzenden zijn helaas niet achteraf terug te kijken. De NOS heeft daar namelijk de rechten niet van.
Omdat ook in Studio Voetbal dit seizoen (in tegenstelling tot vorig seizoen) weer wedstrijdbeelden zitten, mogen we dit programma om dezelfde reden niet meer via Uitzending Gemist aanbieden. Dat is erg jammer, omdat veel voetballiefhebbers van deze service gebruik maakten.
Daarom worden sinds vorige week de wedstrijdbeelden achteraf uit de uitzendingen van Studio Voetbal verwijderd, en is het programma via onze Eredivisie website nu weer on demand terug te kijken. Het blijft natuurlijk wel een dilemma: een programma ‘verminken’ door er allerlei zaken uit te knippen, alleen om het op internet te mogen aanbieden. Maar we hopen dat het de fans het waarderen.
Bekijk hier de uitzendingen van Studio Voetbal.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:11 schreef Crane het volgende:
Weet iemand waar de aflevering van gisteren online te bekijken is? Kan het niet vinden op uitzendinggemist.
Je bent een heldquote:Op dinsdag 23 december 2008 18:16 schreef koningdavid het volgende:
Warempel! Het staat online!
Wel zonder wedstrijdbeelden ed.
Das al 2 weken het geval.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:16 schreef koningdavid het volgende:
Warempel! Het staat online!
Wel zonder wedstrijdbeelden ed.
quote:Op donderdag 25 december 2008 18:59 schreef tong80 het volgende:
Zondag Foppe de Haan, Ruud van Nistelrooij, Jan Mulder en Hugo Borst.
Jaaaaaaaaquote:Op donderdag 25 december 2008 18:59 schreef tong80 het volgende:
Zondag Foppe de Haan, Ruud van Nistelrooij, Jan Mulder en Hugo Borst.
Vanavond om half tien op Ketnet.quote:Op zaterdag 27 december 2008 07:52 schreef X_zibiT het volgende:
Kan je die met Foppe nog ergens terug zien?
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-458327/category/sport/quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef Dos37 het volgende:
Er was ook nog een interview met van der Sar, zit dat in studio voetbal?
Hoop het niet, je kan het hier terugzien.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef Dos37 het volgende:
Mag het niet hopen zeg, allemaal tijd die verloren gaat aan hele interessante gesprekken.quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef Dos37 het volgende:
quote:Op zondag 28 december 2008 22:49 schreef neen het volgende:
Ja tochRon Jans Heerenveen
wat een helden
Als je even een stukje terugleest kan je zien dat je zeker niet de enige bent .quote:Op zondag 28 december 2008 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die een aversie heeft tegen die Foppe.²
quote:Op zondag 28 december 2008 20:28 schreef Twerk het volgende:
[..]
http://player.nos.nl/index.php/media/play/tcmid/tcm:5-458327/category/sport/
Ff hele link kopieeren
Interview met Van der Sar.
Beide bedanktquote:Op zondag 28 december 2008 20:29 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Hoop het niet, je kan het hier terugzien.
http://player.nos.nl/inde(...)8327/category/sport/quote:Op zondag 28 december 2008 18:18 schreef Dos37 het volgende:
Ik vind de averse tegen Foppe een beetje overdreven.quote:Op zondag 28 december 2008 22:52 schreef BansheeBoy het volgende:
Ben ik de enige die een aversie heeft tegen die Foppe. Ik kan hem niet uitstaan met zijn zgn. volkse façade.²
Zeker en dat heeft 'ie goed gedaan. Net zoals het knap is dat 'ie twee keer achter elkaar EK-21 wordt.quote:Op zondag 28 december 2008 22:59 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik vind de averse tegen Foppe een beetje overdreven.
Hij heeft SCH (samen met de scouting en Riemer van de Velde natuurlijk) van een eerste divisie club getransformeerd in een stabiele subtopper.
Zijn gedrag is discutabel, maar iedereen doet ineens alsof het een seniele opa is.quote:Op zondag 28 december 2008 23:00 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zeker en dat heeft 'ie goed gedaan. Net zoals het knap is dat 'ie twee keer achter elkaar EK-21 wordt.
Maar met de OS heeft 'ie gefaald, maar hij geeft vooral anderen daarvan de schuld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |