De hele tijd bracht de regie hem steeds subtiel in beeld om te laten zien dat hij ook nog van de partij was maar tevergeefsquote:Op zondag 21 december 2008 23:46 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ohja, Ronald was er ook nog.
Die tafel is echt veeeel te vol.
Dat dusquote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Pritt het volgende:
Allemaal achteraf praten dat het slecht was om Boulah erbij te houden, destijds maakte er niemand problemen van.
10x liever Jan dan Youri. Nog afgezien van het feit dat Jan verreweg een betere voetballer was en stukken intelligenter is.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef Jivis het volgende:
Jan is wel een betere toevoeging dan Youri vind ik.
Jan doet altijd zo dramatisch, altijd lullen over dingen waar je weinig mee kan, zoals de WIIIIIIIIIL om de WINNEN, enzo.quote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef Jivis het volgende:
En toch... heeft hij vaak een puntquote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef knnth het volgende:
[..]
Jan doet altijd zo dramatisch, altijd lullen over dingen waar je weinig mee kan, zoals de WIIIIIIIIIL om de WINNEN, enzo.
Nou, genoeg mensen die eraan twijfelden. Maar op dat moment beslist de coach.quote:Op maandag 22 december 2008 00:01 schreef Pritt het volgende:
Allemaal achteraf praten dat het slecht was om Boulah erbij te houden, destijds maakte er niemand problemen van.
True, maar hij heeft wel een eigen mening en vaak zit er ook wel iets in. Net als Hugo, hoewel die het toch altijd iets anders ziet. Komen leuke discussies tussen die twee uit voort en dat zie je ook elke uitzending wel. Jammer dat ze er dan weer zo'n saai telefoongesprek met een hoge pief van Utrecht in moeten plakken, dan verslapt bij mij de aandacht.quote:Op maandag 22 december 2008 00:04 schreef knnth het volgende:
[..]
Jan doet altijd zo dramatisch, altijd lullen over dingen waar je weinig mee kan, zoals de WIIIIIIIIIL om de WINNEN, enzo.
Zijn alletwee schatten hoorquote:Op maandag 22 december 2008 00:03 schreef Jivis het volgende:
[..]
Alleen Jan maakt wel zijn zinnen af.quote:Op maandag 22 december 2008 00:50 schreef maril het volgende:
[..]
Zijn alletwee schatten hoor, alleen schreeuwen ze zo terwijl een ander aan het woord is.
Neuh was idd niks bijzonders. Was te verwachten met Kees Jansma in de uitzending.quote:Op maandag 22 december 2008 10:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb het opgenomen, maar als ik de reacties zo lees ga ik het niet meer terugkijken.
Wat een onzin, ik vond het wel een leuke afl. Buiten dat ,al vond ik het niet ik laat mij niet zo beïnvloeden wat hier wordt gezegd, tis nl niet snel goed hier, tis maar wat je wilt horen en zien denk ik dan altijd.quote:Op maandag 22 december 2008 10:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Heb het opgenomen, maar als ik de reacties zo lees ga ik het niet meer terugkijken.
Jansma zat gewoon letterlijk het stuk in de VI na te praten.quote:Op maandag 22 december 2008 11:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Neuh was idd niks bijzonders. Was te verwachten met Kees Jansma in de uitzending.
Kees probeerde even aan Nederland en dan met name Feyenoord te verkopen dat Feyenoord aan de supporters moest gaan uitleggen dat ze de komende 2 jaren voor het rechterrijtje moesten gaan. En dat Feyenoord het maar bij de eigen jeugd moest gaan zoeken door de financiele malaise.
Uhuh Kees. Zeg jij het ze even ?
Henk Timmer?quote:Op maandag 22 december 2008 11:30 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind het altijd veel leuker als er een voetballer zelf in de uitzending zit.
(Ja oke, ligt er ook aan welke voetballer)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |