Er is maar één persoon die wegkomt (of -kwam) met blonde krullen: Ryan Phillippe.quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:35 schreef Salt_Seafood het volgende:
[ afbeelding ]
vind je het niet leuk?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 11:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Er is maar één persoon die wegkomt (of -kwam) met blonde krullen: Ryan Phillippe.
Verder verfoei ik het.
omg, ik schrok!quote:
Haal ''oorlog'' uit je zin en dan klopt het verder eigenlijk welquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:09 schreef aychelle het volgende:
[..]
omg, ik schrok!Je ziet er uit als een oorlogskind dat gedwongen en pic van zichzelf moest nemen
echtquote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:20 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
Haal ''oorlog'' uit je zin en dan klopt het verder eigenlijk welMaar goed, ipv je nou reageert op die foto's hierboven zoals het nu is
ik was ook niet blij met het resultaat en die foto is genomen direct na het afscheren, dus vandaar dat ik er niet zo blij (en gezond) uitziequote:Op zaterdag 25 juli 2009 22:34 schreef aychelle het volgende:
[..]
echtniet om lullig te doen ik schrok wel een beetje.en dat kaalgeschoren hoofdje? .. nee niet doen!
met die bos krullen is veel leuker en ziet er vlotter en gezonder uit!
![]()
Komt er nu een slotje op dit topic?quote:Op zondag 26 juli 2009 19:28 schreef Salt_Seafood het volgende:
[..]
ik was ook niet blij met het resultaat en die foto is genomen direct na het afscheren, dus vandaar dat ik er niet zo blij (en gezond) uitzie
Maar toch bedankt, ik vind krullen nu ook veel beter bij mezelf staan
geen permanent, i tell you!quote:
Danku!quote:
Scroll even omhoog voor een recente foto!quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:00 schreef Jep. het volgende:
Foto 1. Bij 3 lijk je net een kankerpatient.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef RRGJL het volgende:
O mijn god, dwaas. Blijf dit topic niet schoppen. Begint ie zometeen weer te lullen. Was blij dat het eindelijk weg was uit MyAT.
Ja sorryquote:Op maandag 12 oktober 2009 15:08 schreef RRGJL het volgende:
O mijn god, dwaas. Blijf dit topic niet schoppen. Begint ie zometeen weer te lullen. Was blij dat het eindelijk weg was uit MyAT.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |