Staan ik weet niet hoeveel streams online.quote:Op zondag 21 december 2008 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
ben ik weer
ps. wel kut dat ik geen digi tv op me kamer heb, of kan ik ook kabelmaatschapij op me non-digi zender ontvange?
Ja hoor op infokanaal van Ziggo in ieder geval....quote:Op zondag 21 december 2008 21:13 schreef Dagoduck het volgende:
ben ik weer
ps. wel kut dat ik geen digi tv op me kamer heb, of kan ik ook kabelmaatschapij op me non-digi zender ontvange?
Issie hoor!!quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Avond![]()
Dit klinkt als Chris Cornell. Wat een fantastisch stemgeluid heeft die man.
Van de ouders die belde. Vandaar R.e.s.p.e.c.t die ze aanvroeg. Respect voor de ouders die door moeten staan.quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef gateway het volgende:
[..]
van 1 van de dj's? of van diegeen die belde?
Gewoon doen. Zal niet de eerste keer zijn dat ze raar uit de ogen zullen kijken . . .quote:Op zondag 21 december 2008 21:12 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb nu de neiging om morgen naar de BelCompany te gaan en het te vragen![]()
ja ik luister en kijk nu stream maar jullie hebben het over dingen die voor mij nog 20 seconde durenquote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Staan ik weet niet hoeveel streams online.
Dat bevestigt mn vermoedens.quote:Op zondag 21 december 2008 21:13 schreef hakkkuh het volgende:
http://picasaweb.google.nl/ilseatfok/DeAfgelopenPerDagen#
50 Euro.quote:Op zondag 21 december 2008 21:15 schreef Dagoduck het volgende:
Kan iemand een 3fm serious request ava voor me maken?
nee ik heb contact met een kloon, die alles bij houdt.quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bent een kloon van de gebande
Hans!quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Avond![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Avond![]()
HANS!quote:Op zondag 21 december 2008 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Avond![]()
Ga je mee dan om het te filmen?quote:Op zondag 21 december 2008 21:15 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Gewoon doen. Zal niet de eerste keer zijn dat ze raar uit de ogen zullen kijken . . .![]()
HeyHeyquote:Op zondag 21 december 2008 21:16 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Yo ! toch maar even een paar reacties hier plaatsen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |