abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 december 2008 @ 16:31:02 #151
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64248738
Marlieske, wat een geweldig nieuws
Ik ben zo blij voor jullie, dit is het mooiste (pre)kerstgeschenk ooit
.... met gevoel voor drama....
  maandag 22 december 2008 @ 16:33:08 #152
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64248808
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:29 schreef Brighteyes het volgende:

En 8 kilo is echt supernetjes Diaan!
Danku!! en dat terwijl ik normaal dooreet en ook niet echt weinig snoep lange leven de wafels met slagroom . Ik denk dat de baby veel van mijn reserve neemt.... en dat is prima
Make love, not war ☮
  maandag 22 december 2008 @ 16:39:16 #153
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_64248987
Marlieske wat een heerlijk nieuws! Ik hoop zo voor je dat je nu echt kunt gaan genieten van je zwangerschap!

Wat het gezeur betreft, volgens mij komt dat (deels?) ook omdat er op de minder leuke dingen vaak meer reacties komen dan op de positieve dingen. Uitgezonderd het soort berichten dat Marlieske nu gelukkig kan posten Maar gewoon de 'gelukkige-zwanger-zijn'-posts wordt minder vaak op in gegaan dan de 'klaag'-posts. Tenminste dat is mijn ervaring.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  maandag 22 december 2008 @ 16:41:20 #154
114177 Diaan73
pi_64249066
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:39 schreef texelonia het volgende:
Marlieske wat een heerlijk nieuws! Ik hoop zo voor je dat je nu echt kunt gaan genieten van je zwangerschap!

Wat het gezeur betreft, volgens mij komt dat (deels?) ook omdat er op de minder leuke dingen vaak meer reacties komen dan op de positieve dingen. Uitgezonderd het soort berichten dat Marlieske nu gelukkig kan posten Maar gewoon de 'gelukkige-zwanger-zijn'-posts wordt minder vaak op in gegaan dan de 'klaag'-posts. Tenminste dat is mijn ervaring.
Ik denk dat je daar ook wel gelijk hebt Tex... terwijl we laatst hier ook een keer hebben gehad over het feit dat er bijna geen leuke dingen worden gepost, dus dat je je goed voelt enz. toen dat meer mensen gingen doen, werd daar ook niet echt op gereageerd.

en nu ga ik eten maken voor die de hele dag nog heeft gewerkt maar nu lekker 2 weken vakantie heeft... heerlijk eerst met zn tweetjes tot donderdag, dan een weekje met Twan en dan nog een paar dagen met zn tweetjes....
Make love, not war ☮
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 16:44:09 #155
5428 crew  miss_sly
pi_64249164
Misschien dat mensen ook wel minder snel hun leuke, fijne, goede dingen posten als er meer negatieve dingen staan, omdat ze dan bang zijn om naar over te komen. Beetje kijk-mij-het-lekker-wel-fijn-hebben ofzo.

Diaan, wat ontzettend netjes, 8 kilo! Geweldig, hoop dat ik dat ook voor elkaar krijg
Vooralsnog 1,5 kilo...is dat normaal zo de eerste weken, of moet ik wat beter opletten wat ik naar binnen werk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 december 2008 @ 16:47:02 #156
114177 Diaan73
pi_64249285
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Misschien dat mensen ook wel minder snel hun leuke, fijne, goede dingen posten als er meer negatieve dingen staan, omdat ze dan bang zijn om naar over te komen. Beetje kijk-mij-het-lekker-wel-fijn-hebben ofzo.

Diaan, wat ontzettend netjes, 8 kilo! Geweldig, hoop dat ik dat ook voor elkaar krijg
Vooralsnog 1,5 kilo...is dat normaal zo de eerste weken, of moet ik wat beter opletten wat ik naar binnen werk
Ik let helemaal niet op met wat ik naar binnen werk en in het begin ging ik ook best wel hard wat kilo's betreft.. later werd dat minder. Maar er is geen touw aan vast te knopen, de een komt heel veel aan en eet normaal en de ander komt heel weinig aan en eet veel. En er zijn er ook nog heel wat die juist afvallen... ik denk dat je gewoon moet doen waar jij je goed bij voelt!! Dat is het belangrijkste.
Make love, not war ☮
  maandag 22 december 2008 @ 16:47:09 #157
108648 cattie
lieve moeder
pi_64249292
Fijn dat alles goed is Diaan!

8 kg is erg netjes. Ik word niet gewogen en heb zelf geen weegschaal, dus weet niet hoeveel ik aangekomen ben, maar ik schat toch wel weer minstens 20 kg. Zonder echt veel meer te eten.
  maandag 22 december 2008 @ 16:51:01 #158
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_64249462
zo ik heb ook weer een hele reis gemaakt vandaag.
Eerst naar de verloskundige, kleintje groeit zoals het hoort dat gaat allemaal volgens het boekje.
Alleen ijzer was/is aan de lage kant (6.6) 3 tiende lager en ik moet aan de ijzertabletten. Liever niet dus eerst maar eens lekker floradisx gaan drinken. dan komen die tabletten na de bevalling wel.
Verder geshopt voor het nieuwe huis gordijnen/behang kijken enz. Zeer vermoeiend maar wel leuk.
  maandag 22 december 2008 @ 16:51:34 #159
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64249478
Ben mijn misselijkheid momenteel aan het bestrijden met frambozen-zuurtjes
Wat zijn die dingen lekker!!!!!
In een opwelling bij het Kruidvat een paar van die roze snoepjes in een zakje geschept, ik had ze nooit eerder gegeten, en nu zit ik ze hier op te smikkelen. Heerlijk!
ik heb een nieuwe liefde

Diaan, da's meer dan netjes inderdaad!
.... met gevoel voor drama....
pi_64249644
Ik ben bang dat ik ook erg veel ben aangekomen.

Maar was eerst ook best dun, en als ik straks borstvoeding ga geven moet ik toch vetreserves hebben.
pi_64249752
*grinnik*
ja, ik was voor de zwangerschap ineens een kilo of 4 aangekomen ofzo. Misschien door het stoppen met de pil? Ik weet niet, het zal wel... ik heb nu in ieder geval een mooie excuus haha. En ik word straks wel verplicht gewogen door de VK, ze zei dat ze anders een eventuele zwangerschapsvergiftiging niet in de gaten kunnen houden. Ik vind het prima als ik het dan zelf maar niet hoef te horen. Dat vind ik echt vreselijk, dat je het dan meegedeeld krijgt, zo'n enorme doos ben ik wel met dat soort dingen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64249836
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:51 schreef Kersjes het volgende:
Ben mijn misselijkheid momenteel aan het bestrijden met frambozen-zuurtjes
Wat zijn die dingen lekker!!!!!
In een opwelling bij het Kruidvat een paar van die roze snoepjes in een zakje geschept, ik had ze nooit eerder gegeten, en nu zit ik ze hier op te smikkelen. Heerlijk!
ik heb een nieuwe liefde

Diaan, da's meer dan netjes inderdaad!
Hier precies hetzelfde, evenals de gewone winegums, ik weet niet meer wie die tip gaf maar het is voor mij in ieder geval echt top!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 17:02:51 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64249862
ik ben de laatste twee weken ongeveer twee kilo aangekomen heb ook echt wel (vr)eetbuien (gehad) moet ik zeggen.. ook met normaal avondeten eet ik manlief eruit momenteel totaal ben ik zo'n 15 tot 17 kilo aangekomen nu schat ik, dus diaan 8 kg is heel netjes vind ik

over dat afwassen, ik probeer nog wel dingetjes te doen omdat ik wel beweging nodig heb, dat raad tenminste iedereen me aan. johan is nu wel aan de afdroog en opruimen van de vaat omdat ik daar weer bij moet bukken om het weg te zetten enzo. verder doe ik weinig anders dan zitten en half liggen op de bank of achter mijn pc zitten, omdat ik daar gewoon de minste last van heb.

ik ben het trouwens ook eens met tex dat er op de meeste positieve dingen niet gereageerd wordt, en tja, wat moet je meestal op positieve dingen zeggen?? ja fijn dat het goed gaat, etc etc. op klaagposts wordt meer gereageerd denk ik omdat iedereen wel een tip of oplossing heeft (die kan varieren van je zelf een schop onder je hol te geven, tot het advies de vk of dokter te bellen) en ook meer geneigd is die oplossing te posten. enfin twee dingen staan voor mij vast en dat is dat lachen gezond is, en dat klagen oplucht of je daar nou positieve of negatieve reacties op krijgt. en nu stop ik met met schrijven.. ben al bang dat ik met dit stukje ook weer een zeur gevonden ga worden
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64250498
Marlieske wat fijn
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64250696
vriendje had kerstpakket voor me gemaakt

O+O+

met gourmetstel chocofonduestelletje enzo vet lief (en alles wat ik verder lekker vind)
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 22 december 2008 @ 17:30:28 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64250770
Wat onwijs tof Dakota!
Goeie vent heb je gevonden!
pi_64250772
quote:
Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik*
ja, ik was voor de zwangerschap ineens een kilo of 4 aangekomen ofzo. Misschien door het stoppen met de pil? Ik weet niet, het zal wel... ik heb nu in ieder geval een mooie excuus haha. En ik word straks wel verplicht gewogen door de VK, ze zei dat ze anders een eventuele zwangerschapsvergiftiging niet in de gaten kunnen houden. Ik vind het prima als ik het dan zelf maar niet hoef te horen. Dat vind ik echt vreselijk, dat je het dan meegedeeld krijgt, zo'n enorme doos ben ik wel met dat soort dingen
Wat vreemd, mijn VK weegt juist niet omdat het volgens haar niks zegt over de gezondheid van jezelf en/of de baby.
pi_64250782
Dakota: Woooh wat een verwennerij zeg! En een man die Bridget Jones koop, en zo'n mamatijdschrift Lief
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 17:31:10 #169
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64250796
wow dakota! je bent echt lekker verwend
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Moderator maandag 22 december 2008 @ 17:31:22 #170
5428 crew  miss_sly
pi_64250807
Jeetje, Dakota, heeft ie goed gedaan Goeie kerel heb je
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 22 december 2008 @ 17:31:32 #171
114177 Diaan73
pi_64250815
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Dakota het volgende:

O+O+

[ afbeelding ]

met gourmetstel chocofonduestelletje enzo vet lief (en alles wat ik verder lekker vind)
Ow wat een lief vriendje heb jij zeg erg lief.

DJMO om beweging te krijgen, kun je ook nog een klein stukje buiten lopen.. haal je ook nog even een frisse neus. En je doet gewoon zoveel als je kunt of gaat na een stukje gewoon even ergens zitten. Enne half liggen, is heel slecht voor je rug/bekken hoor... het beste voor je rug is liggen...... en als je gaat zitten, op 2 billen zitten.Tenminste dat werd mij verteld door mijn bekkentherapeut.
Make love, not war ☮
pi_64250915
Ben vandaag weer bij de gyn geweest. Word er wel een beetje moe van dat je eerst langs een co-assistent moet (die doet dan alvast voelen, bloeddruk etc.) en dat ik keer op keer een andere heb en dus iedere keer weer het hele verhaal moet vertellen..

Beebje ligt nu overdwars. Er is geprikt op ijzer, foliumzuur, B12 en nog wat dingetjes. 5 januari is de volgende afspraak voor een groeiecho en dan moet ik ook naar de anesthesist ter voorbereiding op de keizersnede.

Ik zit te twijfelen of ik moet proberen mijn infuus te verschuiven naar voor kerst in plaats van pas 30 december... Mijn buik begint weer erg pijn te doen en is ook alweer aardig druk gevoelig en ik wil zo graag dat kerst goed gaat... Ik vind het zo ontzettend lastig, ook omdat als ik het infuus voor kerst wil ik weer een "spoed infuus" moet en er dus weer allerlei fratsen uitgehaald moeten worden om me er tussen gepland te krijgen.. Pf
pi_64250969
quote:
Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Dakota het volgende:

O+O+

[ afbeelding ]

Wat liehief
pi_64250979
jaaaaa zo lief ook die rennies en veel chocola uiteraard.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
pi_64251020
Ahhhh wat superlief Dakota!! Dáár was het wachten natuurlijk nog op!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')