Danku!!quote:Op maandag 22 december 2008 16:29 schreef Brighteyes het volgende:
En 8 kilo is echt supernetjes Diaan!
Ik denk dat je daar ook wel gelijk hebt Tex... terwijl we laatst hier ook een keer hebben gehad over het feit dat er bijna geen leuke dingen worden gepost, dus dat je je goed voelt enz. toen dat meer mensen gingen doen, werd daar ook niet echt op gereageerd.quote:Op maandag 22 december 2008 16:39 schreef texelonia het volgende:
Marlieske wat een heerlijk nieuws!Ik hoop zo voor je dat je nu echt kunt gaan genieten van je zwangerschap!
Wat het gezeur betreft, volgens mij komt dat (deels?) ook omdat er op de minder leuke dingen vaak meer reacties komen dan op de positieve dingen. Uitgezonderd het soort berichten dat Marlieske nu gelukkig kan postenMaar gewoon de 'gelukkige-zwanger-zijn'-posts wordt minder vaak op in gegaan dan de 'klaag'-posts. Tenminste dat is mijn ervaring.
Ik let helemaal niet op met wat ik naar binnen werk en in het begin ging ik ook best wel hard wat kilo's betreft.. later werd dat minder. Maar er is geen touw aan vast te knopen, de een komt heel veel aan en eet normaal en de ander komt heel weinig aan en eet veel. En er zijn er ook nog heel wat die juist afvallen... ik denk dat je gewoon moet doen waar jij je goed bij voelt!! Dat is het belangrijkste.quote:Op maandag 22 december 2008 16:44 schreef miss_sly het volgende:
Misschien dat mensen ook wel minder snel hun leuke, fijne, goede dingen posten als er meer negatieve dingen staan, omdat ze dan bang zijn om naar over te komen. Beetje kijk-mij-het-lekker-wel-fijn-hebben ofzo.
Diaan, wat ontzettend netjes, 8 kilo! Geweldig, hoop dat ik dat ook voor elkaar krijg
Vooralsnog 1,5 kilo...is dat normaal zo de eerste weken, of moet ik wat beter opletten wat ik naar binnen werk![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 16:51 schreef Kersjes het volgende:
Ben mijn misselijkheid momenteel aan het bestrijden met frambozen-zuurtjes![]()
Wat zijn die dingen lekker!!!!!
In een opwelling bij het Kruidvat een paar van die roze snoepjes in een zakje geschept, ik had ze nooit eerder gegeten, en nu zit ik ze hier op te smikkelen. Heerlijk!
ik heb een nieuwe liefde![]()
Diaan, da's meer dan netjes inderdaad!
Wat vreemd, mijn VK weegt juist niet omdat het volgens haar niks zegt over de gezondheid van jezelf en/of de baby.quote:Op maandag 22 december 2008 16:59 schreef huuphuup het volgende:
*grinnik*
ja, ik was voor de zwangerschap ineens een kilo of 4 aangekomen ofzo. Misschien door het stoppen met de pil? Ik weet niet, het zal wel... ik heb nu in ieder geval een mooie excuushaha. En ik word straks wel verplicht gewogen door de VK, ze zei dat ze anders een eventuele zwangerschapsvergiftiging niet in de gaten kunnen houden. Ik vind het prima als ik het dan zelf maar niet hoef te horen. Dat vind ik echt vreselijk, dat je het dan meegedeeld krijgt, zo'n enorme doos ben ik wel met dat soort dingen
Ow wat een lief vriendje heb jij zegquote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Dakota het volgende:
vriendje had kerstpakket voor me gemaaktO+O+
[ afbeelding ]
met gourmetstel chocofonduestelletje enzovet lief (en alles wat ik verder lekker vind)
Wat liehiefquote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
met gourmetstel chocofonduestelletje enzovet lief (en alles wat ik verder lekker vind)
En een megaverpakking Rennies. Wat een lieverdquote:Op maandag 22 december 2008 17:28 schreef Dakota het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |