abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64225516
Wat verdrietig, Lensdopje! Sterkte

Koot is nog steeds dik hoor *taptaptap*
Saartje
pi_64225538
quote:
Op zondag 21 december 2008 20:31 schreef Lois het volgende:
Dakota??? Lig je te bevallen of durf je hier echt niet meer te komen?
Welneeeee, Dakota "kennende" Ik denk dat ze echt bezig is of haar meisje al heeft.

Floria:

Lensdopje; wat verdrietig Heel veel sterkte!
pi_64225553
misschien is koot wel gewoon recepten aan het zoeken met placenta erin verwerkt?
Mama van Isa en Ties
pi_64227961
Lensdopje, sterkte..

Ik ben benieuwd of Dakota haar kindje al heeft gebaard!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64228030
Lensdopje, veel sterkte.
pi_64228673
Lensdopje, sterkte Ik hoop voor je dat de arts tóch gelijk blijkt te hebben.

En verder sluit ik mij aan bij de nieuwsgierigen hier, waar oh waar zou Dakota zijn?
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_64234870
Kersjes doe jij ff een update hoe het met de buikpijn is, maak me toch een beetje zorgen om je!
Hoop niet dat het ernstig is ofzo, maar laat je er wel ff naar kijken.
Mama van Isa en Ties
  maandag 22 december 2008 @ 07:43:59 #33
238340 Lensdopje
Verwijder voor gebruik...
pi_64235109
Gisterenavond kwamen er dus wel krampen opzetten, dus ik ben bang dat ik gelijk ga krijgen. Het stomme is dat ik de boel nog steeds niet op de vorige keer vindt lijken en het lijkt ook in de verste verte niet op een menstruatie, de vorige keer had ik meer dat gevoel, dat het een veel heftigere menstruatie was.

Ik trek me terug en ga wel naar het andere topic. Daar lijk ik meer te horen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 08:05:46 #34
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64235216
quote:
Op zondag 21 december 2008 22:41 schreef maffemuts het volgende:
*maffe het eens is met diaan en cattie, Lensdopje *
Verder top3 LLM's doe eens opschieten :p of gaan jullie voor n triple op een van de kerstdagen ?
*meldt* 40 weken vandaag... bagger geslapen, raar gedroomd, en geen tekenen van een naderende bevalling.. dadelijk dus maar bellen... (of moet ik eerst nog een foto in het buikentopic posten )

lensdopje jij nog een ik vind het zo moeilijk om iets te zeggen
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64235317
quote:
Op zondag 21 december 2008 21:16 schreef Lensdopje het volgende:
Jullie maken me aan het huilen

Weet je, ergens mag ik van mezelf niet zeuren, ik heb gewoon het meest lieve kindje van de hele wereld hier al (nee, die van jullie zijn niet liever, echt niet!). Het is pure hebberigheid dat ik er graag nog eentje zou hebben. Als ik dan denk aan die meiden die nog geen kindje hebben, wat ben ik dan een ongelooflijke trut dat ik hier zo zit te janken.
De wens voor een tweede kan even groot, en misschien nog wel groter zijn dan die voor een eerste Lensdopje.... Niet jezelf weg proberen te cijferen voor een ander.

Sterkte hiermee, ik hoop dat het meevalt!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_64235576
Lensdopje wat verschikkelijk verdrietig sterkte

Marlieske ook ik duim vandaag voor jullie dat ook de laatste uitslagen positief zijn en dat je toch wat geruster kunt zijn!

Woensdag (kerstavond) gaan we mijn schoonouders vertellen dat ik zwanger ben en eerste kerstdag mijn moeder en mijn vader + vrouw.
Begin nu toch ook wel een beetje zenuwachtig te worden wat de reacties zullen zijn. Maar goed ik neem aan dat iedereen die voor het eers opa of oma wordt blij is toch?
Eventuele bezwaren die ze zouden kunnen hebben, kunnen we denk ik allemaal wel verwerpen.

Voor allemaal hebben we dit boekje (voor de oma's dan natuurlijk de oma versie) gekocht. Het lijkt mij voor de baby een heel waardevol bezit later.

[ Bericht 6% gewijzigd door Flower-Ti-Amo op 22-12-2008 09:00:14 ]
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 09:31:34 #37
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64236182
dat lijkt me idd heel leuk en waardevol voor later Flower en over die reactie's zou ik me niet zo'n zorgen maken, waarschijnlijk misschien zijn ze verbaasd, maar vinden ze het heerlijk om opa of oma te worden

marlieske: sterkte met wachten, ik duim op een goede uitslag!!

dr schoot mij daarnet wat te binnen.. ik meen dat ik ergens hier gezegd heb dat ik het niet erg zou vinden om overtijd te lopen omdat ik dan een steenbokje zou krijgen, (Yolanda is een boogschuttertje) .. ik heb spijt van die woorden ook meen ik me te herinneren dat ik vannacht droomde dat ik in dit topic zou bevallen. (vage slaapwaakdromen allemaal..) en tot slot kreeg ik een mailtje van de kraamzorg rotterdam:
(het is de standaard mailing maand tien)
quote:
Gefeliciteerd, uw kindje is geboren! Na negen maanden in uw buik kunt u uw baby nu eindelijk in uw armen houden. In de eerste minuut na de geboorte is uw kindje meteen getest, om de Apgar-score te bepalen. Op vijf onderdelen krijgt de pasgeboren baby dan punten: ademhaling, spierspanning, hartactie, huidskleur en prikkelbaarheid. Hoe hoger de score, hoe gezonder het kindje.

* Lengte: ca 50 cm
* Gewicht: ca 3500 gram
en ik ben nog helemaal nie bevallen.. en die kleine is volgens de dokter de laatste keer ook nog lang geen 3 en een halve kilo

enfin, mijn schoonvader zal zo langzamerhand wel wakker zijn, en zich om dit tijdstip niet meer zo te pletter schrikken als ik voor de deur sta om te bellen dat ik nu de gok wel durf te wagen om mijn huisarts, de gyn, en mijn contactpersoon bij de bouman te bellen .. (had vandaag eigenlijk urine controle, maar ik durf echt niet meer een half uur in de metro te gaan zitten ) dus als het goed is komt zij nu hierheen daarvoor.
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_64236504
Dakota is nog steeds niet ontdubbeld hoor dames, voor zover ik weet
Saartje
pi_64236601
nee idd. Ik zei toch dat ik niet terug zou komen voor ze geboren zou zijn
En nu hebben jullie het verpest huuuuuuuuuuuu.

Anyway, voel me prima, mik toch wel op kerst.

DJMO je bent aan het miepen, als je t 40 weken vol kan houden dan kunnen die laatste daagjes er ook nog wel bij Ik ga er nu gewoon vanuit dat ik 42 weken volmaak..dan kan het alleen maar meevallen.
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 09:52:33 #40
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64236615
dan is ze gewoon bang dat we dr houden aan dr belofte om die placenta op te eten
daar is ze al..

jij vind dat ik aan het miepen ben, ik ben het zat, ik kan niet eens normaal meer lopen door mijn rug.. prima, als dat miepen is, dan miep ik maar ik vertrouw er ook echt wel op dat JJ komt, en die "paar" dagen zouden er nog wel bij kunnen, maar ik verdom het om tot 41w4 dagen te wachten, en dan te horen dat ze me met 42,5 week eens een keer gaan inleiden, en aangezien het over twee dagen kerst is, en ik ze dan niet kan bellen om te strippen, ga ik het nu doen.

pi_64236787
Buik is een stuk beter gelukkig, ik denk dat het mijn darmen zijn.
Vanmorgen trouwens voor het eerst een zweempje misselijkheid bespeurd

Marlieske, blauwe mutsjes

Dag lensdopje, hopelijk ben je hier gauw weer terug!
.... met gevoel voor drama....
pi_64236802
Het helpt gewoon niet echt als je alleen maar uit pure frustratie wil dat dat kindje komt
En ik weet dat je pijn in je rug hebt apenkont Ik bedoelde het niet al te naar
wanna rub mah puppeh?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 22 december 2008 @ 10:02:31 #43
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64236831
jij bent ook lief hoor kotexje ik wil ook alleen maar bevallen zodat ik jou het goeie voorbeeld kan geven

maandag 22 december 2008 @ 10:04:54 #44
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64236875
Ik meld me ook maar even. Was om half 8 wakker maar ben weer in slaap gevallen.... Vanmiddag naar de VK en dan krijg ik als het goed is, ook de homeopathische druppeltjes.

Dakota, wat vervelend dat jij nog steeds niet bevallen bent, maar ik vind dat je er supergoed mee omgaat hoor. En 42 weken is een goed uitgangspunt, dan valt het altijd mee... ik hou ook rekening met 42 weken.

Marlieske heel veel succes vandaag!!

Kersjes, wat fijn dat de buikpijn over is

Lensdopje
Make love, not war ☮
pi_64236967
Nouja, DJMO mag eerst hoor die staat immers bovenaan

Jose81 mag ook niet zo vervelend zijn om te baren voor haar beurt..of erger nog..de januari clan
wanna rub mah puppeh?!
  maandag 22 december 2008 @ 10:10:33 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64236994
En toch kan je je denk ik beter maar wel op die 41,4 instellen DJMO. Je bent echt niet de eerste en de enige met lichamelijke klachten die het niet meer ziet zitten op het eind.
Als jij niet stripbaar of inleidbaar bent, dan zal je toch door moeten. Beter stel je je daar dan gewoon op in, dan kan het alleen maar meevallen.

En heel eerlijk gezegd... als ik die arts was en er zou iemand bij me komen om dingen te 'eisen' omdat je het verdomd te wachten... dan kon je van mij op het dak gaan zitten hoor.

Overigens, over die lange tijd tussen de controles, ik kan me nog herinneren van DeLiedje, die liep ook in het zieken huis en bij haar zat er ook heel veel tijd tussen de controles, ook op het laatst nog. Dat komt dus blijkbaar wel vaker voor.
pi_64237144
Bij mij nu ook hoor, ze hebben het razend druk en ik kwam elke week..nu hoef ik de 30e pas terug te komen, oke dan ben ik 41 weken maargoed..ze hoeven me ook niet te strippen ofzo. Ze komt vanzelf wel.

De lichamelijke klachtjes zijn bij mij te overzien. Het enige waar ik me echt heel erg aan stoor is het maagzuur..ik heb nog nooit zo'n irritant klotegevoel gehad zelfs niet bij een wortelkanaalbehandeling waar ze mijn zenuw klem hadden gedrukt
het houdt heel lang aan en ik fik echt letterlijk..rennies kalmeren enigzins.
Verder houd ik geen vocht vast en heb ik geen jeuk..ik slijm alleen mijn hele ondergoed garderobe onder sinds gisteren
wanna rub mah puppeh?!
pi_64237292
quote:
Op maandag 22 december 2008 10:09 schreef Dakota het volgende:
..of erger nog..de januari clan
laat het in ieder geval mij niet zijn! heb liever dat mijne nog eventjes blijft zitten, tot minstens, laten we zeggen 5 januari

Lensdopje, wat verdrietig
  † In Memoriam † maandag 22 december 2008 @ 10:23:56 #49
43556 miss_dynastie
pi_64237351
quote:
Op maandag 22 december 2008 09:31 schreef DJMO het volgende:
dat ik nu de gok wel durf te wagen om mijn huisarts, de gyn, en mijn contactpersoon bij de bouman te bellen ..
Ik zou zeggen: reken er niet op dat ze alles uit hun handen laten vallen om iemand die exact 40 weken zwanger is van dienst te zijn.
pi_64237385
Ik kan max bevallen op 7 jan. Nouja als ik niet langer doorloop dan 42 weken he
wanna rub mah puppeh?!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')