dat lijkt me idd heel leuk en waardevol voor later Flower

en over die reactie's zou ik me niet zo'n zorgen maken,
waarschijnlijk misschien zijn ze verbaasd, maar vinden ze het heerlijk om opa of oma te worden

marlieske: sterkte met wachten, ik duim op een goede uitslag!!
dr schoot mij daarnet wat te binnen.. ik meen dat ik ergens hier gezegd heb dat ik het niet erg zou vinden om overtijd te lopen omdat ik dan een steenbokje zou krijgen, (Yolanda is een boogschuttertje) .. ik heb spijt van die woorden

ook meen ik me te herinneren dat ik vannacht droomde dat ik in dit topic zou bevallen. (vage slaapwaakdromen allemaal..) en tot slot kreeg ik een mailtje van de kraamzorg rotterdam:
(het is de standaard mailing maand tien)
quote:
Gefeliciteerd, uw kindje is geboren! Na negen maanden in uw buik kunt u uw baby nu eindelijk in uw armen houden. In de eerste minuut na de geboorte is uw kindje meteen getest, om de Apgar-score te bepalen. Op vijf onderdelen krijgt de pasgeboren baby dan punten: ademhaling, spierspanning, hartactie, huidskleur en prikkelbaarheid. Hoe hoger de score, hoe gezonder het kindje.
* Lengte: ca 50 cm
* Gewicht: ca 3500 gram
en ik ben nog helemaal nie bevallen.. en die kleine is volgens de dokter de laatste keer ook nog lang geen 3 en een halve kilo

enfin, mijn schoonvader zal zo langzamerhand wel wakker zijn, en zich om dit tijdstip niet meer zo te pletter schrikken als ik voor de deur sta om te bellen

dat ik nu de gok wel durf te wagen om mijn huisarts, de gyn, en mijn contactpersoon bij de bouman te bellen .. (had vandaag eigenlijk urine controle, maar ik durf echt niet meer een half uur in de metro te gaan zitten

) dus als het goed is komt zij nu hierheen daarvoor.