Nou ik voel het gelukkig altijd aankomen door o.a. de volgende symptomen:quote:Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef huuphuup het volgende:
Oh okay op die fiets, hm ja dat klinkt wel logisch.
Vervelend dat je daar last van hebt. Hoop voor je dat het niet te vaak voorkomt dan.
Het scheelt nu dat je het herkent, dan schrik je niet meer zo.quote:Op zondag 21 december 2008 19:22 schreef huuphuup het volgende:
Oei Diaan, dat klinkt niet misselijk zegpfoe.
Floria, thnx
quote:Op zondag 21 december 2008 20:08 schreef Vicky het volgende:
ff stomme vraag... ik weet dat rode biefstuk niet mag. valt hertenbiefstuk hier ook onder??
oftwel, rood van binnen dus en niet doorgebakken..quote:Verhit de boter in een koekenpan en bak de biefstukken aan beide kanten in ca. 5 minuten rose.
M. wil geen bladerdeeg gebruiken.... we zoeken nog gewoon even vrolijk verderquote:Op zondag 21 december 2008 20:23 schreef huuphuup het volgende:
Ja, idd, rose ook niet goed![]()
misschien anders iets met varkensvlees? Of met kip?
Of anders een soepje ofzo. Zoiets als wat Yoni ging maken ziet er ook altijd feestelijk uit, zo'n soep met zo'n bladerdeegdakje.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef Lensdopje het volgende:
* Lensdopje mag weer van het lijstje af.
Volgens de arts is het "slechts" een innestelingsbloeding, maar je maakt mij niet wijs dat je daarbij zoveel bloed verliest. Makkelijk zwanger worden is 1 ding, zwanger blijven een 2e.
Ik hoop echt van harte dat ze gelijk heeft, maar ik durf het gewoon niet te hopen. Niet na die eerste miskraam, niet door het weeige gevoel in mijn buik, niet omdat ik niet de kerstdagen in wil met deze enorme onzekerheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |