abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 21 december 2008 @ 16:01:19 #251
62233 Jelief
ikke lief!
pi_64210792
Cattie, ff vergeten; beval jij straks bij mij om de hoek?
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  zondag 21 december 2008 @ 16:14:35 #252
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_64211284
DJMO je bent gewoon n tegoed huisje voor je beebje
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  zondag 21 december 2008 @ 16:43:22 #253
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64212387
Net even bij de serious request truck geweest, was leuk Advies gekregen over mn haar en make-up en ben 7 jaar jonger geschat door een kenner.

DJMO, al die klachten zijn natuurlijk ook erg vervelend.... nog max. 14 dagen.....
Make love, not war ☮
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 december 2008 @ 16:52:32 #254
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64212730
dat betwijfel ik Diaan .. ik heb de volgende controle pas met 41w5d .. en ik neem niet aan dat hij me ter plekke in gaat leiden .. ik baal nu voor het eerst dat mijn gyn zo 'makkelijk' is ... ik ga morgen wel bellen of ik niet wat eerder kan komen ofzo, desnoods dat ik gestript kan worden .. ik weet het even niet meer, maar dat ik morgen bij mijn gyn aan de telefoon hang is een ding wat zeker is..

maffe
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 21 december 2008 @ 17:03:26 #255
114177 Diaan73
pi_64213104
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef DJMO het volgende:
dat betwijfel ik Diaan .. ik heb de volgende controle pas met 41w5d .. en ik neem niet aan dat hij me ter plekke in gaat leiden .. ik baal nu voor het eerst dat mijn gyn zo 'makkelijk' is ... ik ga morgen wel bellen of ik niet wat eerder kan komen ofzo, desnoods dat ik gestript kan worden .. ik weet het even niet meer, maar dat ik morgen bij mijn gyn aan de telefoon hang is een ding wat zeker is..

maffe
Groot gelijk dat je belt, daar zijn ze ook voor hoor Daarom vind ik het ook zo gek dat er zo lang tussen de controles zit. Juist nu de laatste weken zou je goed gecontroleerd moeten worden en ik vind dat je ook wel heel erg veel (rug) klachten hebt hoor. Sterkte morgen!!!
Make love, not war ☮
  Moderator zondag 21 december 2008 @ 17:08:05 #256
5428 crew  miss_sly
pi_64213252
quote:
Op zondag 21 december 2008 15:53 schreef snoopy het volgende:
Ik ben 2x in het OLVG bevallen miss-sly en dat vond ik prima. Jij kan er bij wijze van spreken heen lopen en dat zou toch mijn voorkeur hebben. Je kan daar toch ook onder goede begeleiding verder bij een gyn onder controle gaan?
Ja, precies, ik kan er bijna op mijn gemakje heenwandelen als het zover is. Wel handig

Ik denk dat mijn punt een beetje is er wellicht geen officiele medische indicatie gaat zijn, maar dat de gyn die voor me wil 'regelen' zodat ik bij de gyn en in het ziekenhuis kan blijven. Als de gyn van het VU dat doet, zou een gyn bij OLVG me dan overnemen met mijn zogenaamde medische indicatie?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64213748
Maar hoezo "zogenaamde MI" ?
Ik ken diverse dames van jou leeftijd die alleen al vanwege de leeftijd met m.i. zijn bevallen, dus maak je niet te druk denk dat die m.i. wel los loopt.
Mama van Isa en Ties
  zondag 21 december 2008 @ 17:35:42 #258
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_64214210
Jeetje, ik ben helemaal naar van de buikpijn
Gisteravond begon het met steken in mijn linkerzij. Vandaag werd het steeds erger en is het doorgetrokken naar de rechterkant. Een dof gevoel wardoor ik haast niet rechtop kan staan. Heb vanmiddag 2 uurtjes geslapen maar het is er helaas niet beter op geworden.
En nu schieten er natuurlijk allemaal nare gedachten en onzekerheden door mijn hoofd...

DJMO, ik zou ook zeker bellen morgen hoor!
.... met gevoel voor drama....
pi_64214433
Kersjes, kan je niet even je vk of dokter bellen anders?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  zondag 21 december 2008 @ 17:57:33 #260
108648 cattie
lieve moeder
pi_64214868
Kersjes, wat rot voor je!
quote:
Op zondag 21 december 2008 16:01 schreef Jelief het volgende:
Cattie, ff vergeten; beval jij straks bij mij om de hoek?
Nee, ik beval in Hoofddorp, het Spaarneziekenhuis. Vorige keer omdat mijn man daar toen werkte en nu is het toevallig ook nog het dichtstbijzijnde ziekenhuis.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 december 2008 @ 17:58:10 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64214884
dank jullie dames voor het meeleven/denken doet me goed, voel ik me niet zo'n ontzettende zeur meer

kersjes, klinkt niet echt lekker, ik zou even de dokter bellen of de vk idd!!
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zondag 21 december 2008 @ 17:59:00 #262
108648 cattie
lieve moeder
pi_64214905
He get DJMO, bij jou gaat het ook al niet lekker... Idd gewoon bellen hoor! Laat die gyn maar werken voor zijn geld!
  Moderator zondag 21 december 2008 @ 17:59:21 #263
5428 crew  miss_sly
pi_64214917
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:22 schreef marlieske het volgende:
Maar hoezo "zogenaamde MI" ?
Ik ken diverse dames van jou leeftijd die alleen al vanwege de leeftijd met m.i. zijn bevallen, dus maak je niet te druk denk dat die m.i. wel los loopt.
Is leeftijd een echte m.i.? Dan maak ik me al minder zorgen en dan zou ik iig wel OLVG als optie nemen

Kersjes, wat naar Als het te erg is, kun je misschien toch beter even de ha of vk bellen?
Sterkte met de pijn iig
pi_64215592
Hè Kers wat klote, lekker vroeg naar bed en idd even de HA of VK bellen als je het niet vertrouwd.

Zoals ik er nu over denk, denk ik dat ik in het ziekenhuis wil bevallen. Maar mezelf kennende kan dat nog best drie keer veranderen

Ik heb knallende hoofdpijn zeg. Normaal slik ik altijd ibuprofen, maar mag dat als je zwanger bent? Er was iets geloof ik met bepaalde pijnstillers die wel okay waren en bepaalde die niet mochten ofzo maar ik weet niet meer hoe het zit.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64215853
Huuphuup, je mag alleen maar paracetamol als je zwanger bent. Geen ibuprofen.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_64215955
Ohw
Ik heb net een ibuprofen naar binnen geknikkerd.
Shit.
Heb de bijsluiter niet meer omdat ik alleen nog maar die strips heb zeg maar. Ik neem echt nooit pijnstillers.
Nouja, dan maar paracetamol nemen voortaan.
Dankje
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Jubileum moderator zondag 21 december 2008 @ 18:47:36 #267
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64216487
Knallende hoofdpijn in de zwangerschap is vaak een teken van vochttekort (zeker in het begin) dus sowieso meer drinken. Daarnaast zijn er al heel wat hoofdpijntjes opgelost "hier" door je BH bandjes wat strakker te zetten, was ooit eens een tip van E.T. meen ik.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 21 december 2008 @ 18:48:11 #268
114177 Diaan73
pi_64216518
quote:
Op zondag 21 december 2008 17:59 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Is leeftijd een echte m.i.? Dan maak ik me al minder zorgen en dan zou ik iig wel OLVG als optie nemen

Kersjes, wat naar Als het te erg is, kun je misschien toch beter even de ha of vk bellen?
Sterkte met de pijn iig
Miss, ook als het geen m.i. is, kun je toch gewoon in het ziekenhuis bevallen? Dat is dan je eigen keus.
Make love, not war ☮
pi_64216636
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:47 schreef Lois het volgende:
Knallende hoofdpijn in de zwangerschap is vaak een teken van vochttekort (zeker in het begin) dus sowieso meer drinken. Daarnaast zijn er al heel wat hoofdpijntjes opgelost "hier" door je BH bandjes wat strakker te zetten, was ooit eens een tip van E.T. meen ik.
Oh das wel een goeie. Ik heb nog niet het idee dat mn borsten enorm gegroeid zijn ofzo maar het kan geen kwaad om de baantjes een tandje strakker te zetten. Ga straks nog even een flesje water kopen. Thnx voor de tips

Ik twijfel zelf of het wel of niet met de zwangerschap te maken heeft omdat ik nog steeds niet helemaal prutjes ben, beetje ziekjes en flink verkouden. Dus ik denk dat het eerder daarmee van doen heeft. Maar het kan sowieso geen kwaad om goed te drinken enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 21 december 2008 @ 18:55:38 #270
5428 crew  miss_sly
pi_64216788
en huuphuup, iedere bijsluiter is te vinden op internet
Dus volgende keer als je iets wilt nemen en er geen meer hebt, gewoon even googlen
pi_64216916
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:55 schreef miss_sly het volgende:
en huuphuup, iedere bijsluiter is te vinden op internet
Dus volgende keer als je iets wilt nemen en er geen meer hebt, gewoon even googlen
oh dat wist ik niet dat ze ook online staan!
Maar je hebt idd gelijk, ik had gewoon kunnen googelen natuurlijk. Beetje gemakzucht en gewoon stom van mij. Nouja, lomp gezegd, maar hij zit er nu al in, volgende keer neem ik dus gewoon een paracetamol als het écht nodig is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator zondag 21 december 2008 @ 19:01:37 #272
5428 crew  miss_sly
pi_64216970
quote:
Op zondag 21 december 2008 18:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

oh dat wist ik niet dat ze ook online staan!
Maar je hebt idd gelijk, ik had gewoon kunnen googelen natuurlijk. Beetje gemakzucht en gewoon stom van mij. Nouja, lomp gezegd, maar hij zit er nu al in, volgende keer neem ik dus gewoon een paracetamol als het écht nodig is.
Klopt, is ook niets meer aan te doen, en deze ene kan ook vast weinig kwaad
Ik dacht alleen: misschien handig voor een volgende keer
  zondag 21 december 2008 @ 19:05:35 #273
114177 Diaan73
pi_64217115
Huup ik weet niet of je weleens last hebt van migraine, maar als je dat aan voelt komen, MOET je 2 paracetamol nemen en dan gaan liggen.
Make love, not war ☮
pi_64217290
Diaan, Nee godzijdank niet. Haha, dit was echt gewoon zo'n hoofdpijn weet je wel als je verkouden bent dat je er 's morgens al mee wakker wordt. gewoon omdat het allemaal een beetje dicht zit.
Maar ik voel nu helemaal niets meer. Lang leve de ibuprofen dan maar

Maar uit nieuwsgierigheid, waarom moet dat dan? sorry ik ben echt te lui om te googelen vandaag
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 december 2008 @ 19:15:25 #275
114177 Diaan73
pi_64217407
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:10 schreef huuphuup het volgende:
Diaan, Nee godzijdank niet. Haha, dit was echt gewoon zo'n hoofdpijn weet je wel als je verkouden bent dat je er 's morgens al mee wakker wordt. gewoon omdat het allemaal een beetje dicht zit.
Maar ik voel nu helemaal niets meer. Lang leve de ibuprofen dan maar

Maar uit nieuwsgierigheid, waarom moet dat dan? sorry ik ben echt te lui om te googelen vandaag
Gelukkig maar voor jou. Weet ik ook niet precies, maar omdat ik er weleens last van heb, moest ik dat van de VK. Misschien gaan je bloedvaten daar sneller van open en heb je minder last van de vernauwing van je bloedvaten.
Make love, not war ☮
pi_64217513
Oh okay op die fiets, hm ja dat klinkt wel logisch.
Vervelend dat je daar last van hebt. Hoop voor je dat het niet te vaak voorkomt dan.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 december 2008 @ 19:19:53 #277
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64217546
huup, even ter geruststelling; Ibuprofen raden ze idd af maar is niet bewezen schadelijk. Pas na week 32 mag het echt echt echt niet meer.
Dus voortaan paracetamol nemen en nu geen zorgen maken (als je dat al deed).
Deze info komt van mijn gyn btw.
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
  zondag 21 december 2008 @ 19:21:06 #278
114177 Diaan73
pi_64217589
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef huuphuup het volgende:
Oh okay op die fiets, hm ja dat klinkt wel logisch.
Vervelend dat je daar last van hebt. Hoop voor je dat het niet te vaak voorkomt dan.
Nou ik voel het gelukkig altijd aankomen door o.a. de volgende symptomen:

Het zien van een aura: troebel zicht, lichtflitsen, gedeeltelijk verlies van het gezichtsvermogen door flikkerscotomen. Dit gaat soms aan een aanval vooraf. Soms treden ook andere neurologische uitvalsverschijnselen (bijvoorbeeld verlamming van een arm, niet uit de woorden kunnen komen, gevoelsstoornissen) op in de voorafgaande (prodromale) fase.

Ik heb het in de zwangerschap nu 2x gehad... snel naar bed en dan gaat het de volgende dag wel weer. Vaak gaat het gepaard met hevige drukte die ik heb gehad. Het is wel eng als je niet uit je woorden kunt komen trouwens. Ik heb daarvoor icm verlamming van armen en benen al eens 5 dagen in het ziekenhuis gelegen.
Make love, not war ☮
pi_64217639
Oei Diaan, dat klinkt niet misselijk zeg pfoe.

Floria, thnx
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 21 december 2008 @ 19:25:48 #280
114177 Diaan73
pi_64217740
quote:
Op zondag 21 december 2008 19:22 schreef huuphuup het volgende:
Oei Diaan, dat klinkt niet misselijk zeg pfoe.

Floria, thnx
Het scheelt nu dat je het herkent, dan schrik je niet meer zo.

Floria hoe gaat het nu met jou?
Make love, not war ☮
  zondag 21 december 2008 @ 19:34:59 #281
186094 Floria
Ghost of shark
pi_64217992
Het gaat niet zo best hier maar steeds klagen is ook zo wat. Na de verplichte rust is mijn bloeddruk ok onderdruk is steeds tussen de 90 en 100 nu en als dat niet oploopt dan is dat prima. Daarnaast heb iknog steeds gigantisch veel last van 'voorwerk' waardoor ik totaal uitgeput ben, ik slaap nauwelijks. Om de haverklap heb ik voorweeën die me de lol ontnemen, ze doen zo'n pijn maar 'doen' niets. Slijmprop ben ik wel inmiddels verloren maat wat zegt dat? Ik weet niet of ik heb verteld dat ik woensdag pijnstillers en slaap medicatie heb gekregen van de gyn maar dat is inmiddels op maar morgen 'mag' ik weer maar daar verwacht ik niet zoveel van. Tsja.

Kortom: kom maarrrrr baby!

edit: thanx for asking
Do you feel helpless, anxxious, malcontent, pissed off at the government, antisocial, anarchistic and seriously fatalisitic?
pi_64218619
Floria : klagen mag hoor, hopelijk heb je snel je kleintje!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 december 2008 @ 20:05:11 #283
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64218927
ik kreeg maandag ook slaapmedicatie mee floria, maar hier doet het ook niets (ik kreeg temazepan 10 mg) ik hoorde later dat het een middel is om in te slapen, en niet om door te slapen.. ik heb er nog tegen aan zitten hikken om in te nemen, maar ja, kreeg het van het ziekenhuis dus dan zal het wel _goed_ zijn neem ik aan. ik ben mijn slijmprop (volgens mij) nog niet verloren, ik hoop gewoon dat mijn lichaam net als bij yolanda op precies 40 weken zegt: je hebt het voldragen, gooi het er maar uit het is goed zo... (zo'n gevoel had ik destijds ) ik heb gelukkig wel dat ik nog met tussenpozen ietwat slaap al wordt ook dat steeds beroerder.. kortom, ik hoop voor jou op een kleintje, en voor mezelf ook

en diaan, die rugklachten komen gedeeltelijk door dat scooterongeluk op mijn 16e, maar ze konden niet kijken of mijn rugwervels die toen beschadigd raakten, nu verder beschadigd waren of verschoven oid. ik ga vragen of er, zodra ik bevallen ben, naar gekeken kan worden. (niet gelijk dezelfde dag, maar na een paar weken als ik goed opgeknapt ben)

pi_64219027
ff stomme vraag... ik weet dat rode biefstuk niet mag. valt hertenbiefstuk hier ook onder??
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 december 2008 @ 20:09:08 #285
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64219056
is het rood??

pi_64219102
het is de bedoeling dat het rood is tijdens het eten..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64219130
quote:
Op zondag 21 december 2008 20:08 schreef Vicky het volgende:
ff stomme vraag... ik weet dat rode biefstuk niet mag. valt hertenbiefstuk hier ook onder??

Volgens mij geldt dat voor alle rood/niet geheel doorbakken vlees.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 december 2008 @ 20:13:28 #288
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64219193
hmmm, oh wacht eens, ik herinner me dat iemand zei (geen flauw idee meer wie) dat wat je ook eet, het doorbakken moet zijn, het mag dus niet rauw of halfrauw zijn oid. als het spul na goed bakken nog steeds rood is, lijkt het me wel veilig, maar anders niet..

zondag 21 december 2008 @ 20:14:40 #289
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64219231
Het gaat er toch om dat het niet goed doorbakken is? Dus of dat nou kip, tartaar, gehakt of biefstuk is, dat maakt dan natuurlijk niks uit toch?

Dus als het goed doorbakken is kan je wel gewoon (herte)biefstuk eten. Alleen vaak wordt het dan heel taai en dat is waarom mensen het niet vaak doen.
pi_64219296
Haha, ja ik las laatst ergens dat "het eten van rauwe kip tijdens de zwangerschap wordt afgeraden."
Nou lijkt mij persoonlijk dat het nooit verstandig is om rauwe kip te eten, zwanger of niet
Maar idd, het gaat bij "rode biefstuk" om het 'rood' en niet zozeer om het 'biefstuk'
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64219378
dan moeten we dus opzoek naar een ander voorgerecht...
quote:
Verhit de boter in een koekenpan en bak de biefstukken aan beide kanten in ca. 5 minuten rose.
oftwel, rood van binnen dus en niet doorgebakken..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_64219546
Ja, idd, rose ook niet goed
misschien anders iets met varkensvlees? Of met kip?

Of anders een soepje ofzo. Zoiets als wat Yoni ging maken ziet er ook altijd feestelijk uit, zo'n soep met zo'n bladerdeegdakje.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_64219694
quote:
Op zondag 21 december 2008 20:23 schreef huuphuup het volgende:
Ja, idd, rose ook niet goed
misschien anders iets met varkensvlees? Of met kip?

Of anders een soepje ofzo. Zoiets als wat Yoni ging maken ziet er ook altijd feestelijk uit, zo'n soep met zo'n bladerdeegdakje.
M. wil geen bladerdeeg gebruiken.... we zoeken nog gewoon even vrolijk verder
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Jubileum moderator zondag 21 december 2008 @ 20:31:06 #294
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64219856
Dakota??? Lig je te bevallen of durf je hier echt niet meer te komen?
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 21 december 2008 @ 20:33:54 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64219952
Kan je niet voor jezelf de biefstuk in wat dunnere plakjes snijden en dan bakken? Dan kan je zel wel rose houden want dan komt er toch wel genoeg hitte door bij die plakjes van 1cm ongeveer.
  zondag 21 december 2008 @ 20:35:45 #296
238340 Lensdopje
Verwijder voor gebruik...
pi_64220030
* Lensdopje mag weer van het lijstje af.

Volgens de arts is het "slechts" een innestelingsbloeding, maar je maakt mij niet wijs dat je daarbij zoveel bloed verliest. Makkelijk zwanger worden is 1 ding, zwanger blijven een 2e.

Ik hoop echt van harte dat ze gelijk heeft, maar ik durf het gewoon niet te hopen. Niet na die eerste miskraam, niet door het weeige gevoel in mijn buik, niet omdat ik niet de kerstdagen in wil met deze enorme onzekerheid.
  Jubileum moderator zondag 21 december 2008 @ 20:37:26 #297
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_64220104
Ach Lensdopje wat verdrietig.
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 21 december 2008 @ 20:37:55 #298
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64220119
Och jee Lensdopje... Wat verdrietig zeg...
Ga je nog een echo krijgen een dezer dagen? Ter controle?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 21 december 2008 @ 20:38:14 #299
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64220136
quote:
Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef Lensdopje het volgende:
* Lensdopje mag weer van het lijstje af.

Volgens de arts is het "slechts" een innestelingsbloeding, maar je maakt mij niet wijs dat je daarbij zoveel bloed verliest. Makkelijk zwanger worden is 1 ding, zwanger blijven een 2e.

Ik hoop echt van harte dat ze gelijk heeft, maar ik durf het gewoon niet te hopen. Niet na die eerste miskraam, niet door het weeige gevoel in mijn buik, niet omdat ik niet de kerstdagen in wil met deze enorme onzekerheid.

wat een rottige situatie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64220164
Lensdopje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')