Groot gelijk dat je belt, daar zijn ze ook voor hoorquote:Op zondag 21 december 2008 16:52 schreef DJMO het volgende:
dat betwijfel ik Diaan .. ik heb de volgende controle pas met 41w5d .. en ik neem niet aan dat hij me ter plekke in gaat leiden .. ik baal nu voor het eerst dat mijn gyn zo 'makkelijk' is ... ik ga morgen wel bellen of ik niet wat eerder kan komen ofzo, desnoods dat ik gestript kan worden .. ik weet het even niet meer, maar dat ik morgen bij mijn gyn aan de telefoon hang is een ding wat zeker is..
maffe
Ja, precies, ik kan er bijna op mijn gemakje heenwandelen als het zover is. Wel handigquote:Op zondag 21 december 2008 15:53 schreef snoopy het volgende:
Ik ben 2x in het OLVG bevallen miss-sly en dat vond ik prima. Jij kan er bij wijze van spreken heen lopen en dat zou toch mijn voorkeur hebben. Je kan daar toch ook onder goede begeleiding verder bij een gyn onder controle gaan?
Nee, ik beval in Hoofddorp, het Spaarneziekenhuis. Vorige keer omdat mijn man daar toen werkte en nu is het toevallig ook nog het dichtstbijzijnde ziekenhuis.quote:Op zondag 21 december 2008 16:01 schreef Jelief het volgende:
Cattie, ff vergeten; beval jij straks bij mij om de hoek?
Is leeftijd een echte m.i.? Dan maak ik me al minder zorgen en dan zou ik iig wel OLVG als optie nemenquote:Op zondag 21 december 2008 17:22 schreef marlieske het volgende:
Maar hoezo "zogenaamde MI" ?
Ik ken diverse dames van jou leeftijd die alleen al vanwege de leeftijd met m.i. zijn bevallen, dus maak je niet te druk denk dat die m.i. wel los loopt.
Miss, ook als het geen m.i. is, kun je toch gewoon in het ziekenhuis bevallen? Dat is dan je eigen keus.quote:Op zondag 21 december 2008 17:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Is leeftijd een echte m.i.? Dan maak ik me al minder zorgen en dan zou ik iig wel OLVG als optie nemen
Kersjes, wat naarAls het te erg is, kun je misschien toch beter even de ha of vk bellen?
Sterkte met de pijn iig
Oh das wel een goeie. Ik heb nog niet het idee dat mn borsten enorm gegroeid zijn ofzo maar het kan geen kwaad om de baantjes een tandje strakker te zetten. Ga straks nog even een flesje water kopen. Thnx voor de tipsquote:Op zondag 21 december 2008 18:47 schreef Lois het volgende:
Knallende hoofdpijn in de zwangerschap is vaak een teken van vochttekort (zeker in het begin) dus sowieso meer drinken. Daarnaast zijn er al heel wat hoofdpijntjes opgelost "hier" door je BH bandjes wat strakker te zetten, was ooit eens een tip van E.T. meen ik.
oh dat wist ik niet dat ze ook online staan!quote:Op zondag 21 december 2008 18:55 schreef miss_sly het volgende:
en huuphuup, iedere bijsluiter is te vinden op internet
Dus volgende keer als je iets wilt nemen en er geen meer hebt, gewoon even googlen
Klopt, is ook niets meer aan te doen, en deze ene kan ook vast weinig kwaadquote:Op zondag 21 december 2008 18:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
oh dat wist ik niet dat ze ook online staan!
Maar je hebt idd gelijk, ik had gewoon kunnen googelen natuurlijk. Beetje gemakzucht en gewoon stom van mij. Nouja, lomp gezegd, maar hij zit er nu al in, volgende keer neem ik dus gewoon een paracetamol als het écht nodig is.
Gelukkig maar voor jou. Weet ik ook niet precies, maar omdat ik er weleens last van heb, moest ik dat van de VK. Misschien gaan je bloedvaten daar sneller van open en heb je minder last van de vernauwing van je bloedvaten.quote:Op zondag 21 december 2008 19:10 schreef huuphuup het volgende:
Diaan, Nee godzijdank niet. Haha, dit was echt gewoon zo'n hoofdpijn weet je wel als je verkouden bent dat je er 's morgens al mee wakker wordt. gewoon omdat het allemaal een beetje dicht zit.
Maar ik voel nu helemaal niets meer. Lang leve de ibuprofen dan maar
Maar uit nieuwsgierigheid, waarom moet dat dan? sorry ik ben echt te lui om te googelen vandaag![]()
Nou ik voel het gelukkig altijd aankomen door o.a. de volgende symptomen:quote:Op zondag 21 december 2008 19:18 schreef huuphuup het volgende:
Oh okay op die fiets, hm ja dat klinkt wel logisch.
Vervelend dat je daar last van hebt. Hoop voor je dat het niet te vaak voorkomt dan.
Het scheelt nu dat je het herkent, dan schrik je niet meer zo.quote:Op zondag 21 december 2008 19:22 schreef huuphuup het volgende:
Oei Diaan, dat klinkt niet misselijk zegpfoe.
Floria, thnx
quote:Op zondag 21 december 2008 20:08 schreef Vicky het volgende:
ff stomme vraag... ik weet dat rode biefstuk niet mag. valt hertenbiefstuk hier ook onder??
oftwel, rood van binnen dus en niet doorgebakken..quote:Verhit de boter in een koekenpan en bak de biefstukken aan beide kanten in ca. 5 minuten rose.
M. wil geen bladerdeeg gebruiken.... we zoeken nog gewoon even vrolijk verderquote:Op zondag 21 december 2008 20:23 schreef huuphuup het volgende:
Ja, idd, rose ook niet goed![]()
misschien anders iets met varkensvlees? Of met kip?
Of anders een soepje ofzo. Zoiets als wat Yoni ging maken ziet er ook altijd feestelijk uit, zo'n soep met zo'n bladerdeegdakje.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef Lensdopje het volgende:
* Lensdopje mag weer van het lijstje af.
Volgens de arts is het "slechts" een innestelingsbloeding, maar je maakt mij niet wijs dat je daarbij zoveel bloed verliest. Makkelijk zwanger worden is 1 ding, zwanger blijven een 2e.
Ik hoop echt van harte dat ze gelijk heeft, maar ik durf het gewoon niet te hopen. Niet na die eerste miskraam, niet door het weeige gevoel in mijn buik, niet omdat ik niet de kerstdagen in wil met deze enorme onzekerheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |