Nee, het is een driecijferig getal. De 5 is wel een getal dat erin voorkomt.quote:
ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat een beetje sportfreak dit wel wist (of ben ik zelf gewoon een sportnerd?)
Het beroemde rugnummer(althans, voor mij dan ;') ) van Elfstedenheld Paping is...*roffel*... 157.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:24 schreef tong80 het volgende:
Zeg maar welk nummer het is.
Dit schiet niet op
In '56 niemand, in '54 Jeen van den Berg.quote:
Zoiets zag ik ook in de documentairequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef qonmann het volgende:
Ja hij had plotseling een voorsprong of zo , en toen was de finish dichter bij dan hij dacht
Staat me bij
Na die kluunplek hangt er een bord met heel groot EINDE. Jeen juichen, een aantal bollen uit, eentje rijd het publiek in. Toen werd er geschreeuwd dat ze er nog niet waren. Jeen lag het beste, reageerde het snelst en won met ruime voorsprong. Hij is later terug gegaan naar dat bord en wat bleek? Er stond heel groot EINDE, met daaronder in heel kleine letters: over 500 meter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef qonmann het volgende:
Ja hij had plotseling een voorsprong of zo , en toen was de finish dichter bij dan hij dacht
Staat me bij
Ze was mooi toen, mensen die haar alleen maar van Nederland in Beweging kennen, geloven dat niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
Helemaal goed.
Mooie lange benen heeft en had ze
Yepquote:
Ik heb vorige week bij de Slegte een boek over deze tocht meegenomen. Volgens mij een absolute aanrader.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Na die kluunplek hangt er een bord met heel groot EINDE. Jeen juichen, een aantal bollen uit, eentje rijd het publiek in. Toen werd er geschreeuwd dat ze er nog niet waren. Jeen lag het beste, reageerde het snelst en won met ruime voorsprong. Hij is later terug gegaan naar dat bord en wat bleek? Er stond heel groot EINDE, met daaronder in heel kleine letters: over 500 meter.
Mooi verhaal.
Absolute held ja die Jeen van der Berg.
Ja,quote:Op zondag 11 januari 2009 22:30 schreef Mark het volgende:
Vast een schaatser
Nederland (138) is het goede antwoord. Japan (137) en Verenigde Staten (132) zijn de voornaamste achtervolgers.quote:
Shani Davis, Dan Jansen, Eric Heiden natuurlijk en...quote:Op woensdag 14 januari 2009 10:13 schreef Bruce117 het volgende:
Noem 4 Amerikaanse gouden medaille winnaars op de 1000m mannen.
Ja ik schaam me dat ik er niet op kwamquote:
Igor Zhelezovski, de Beer uit Minsk, is het goede antwoord. Hij deed het in 1985.quote:
Wat een held was datquote:Op woensdag 14 januari 2009 11:43 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Igor Zhelezovski, de Beer uit Minsk, is het goede antwoord. Hij deed het in 1985.
quote:Op woensdag 14 januari 2009 11:47 schreef tong80 het volgende:
Jan Roelof Kruithof zie ik er wel voor aan
Nou, hij won al twee Tours daarvoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 12:54 schreef tong80 het volgende:
Juist Legendarisch.
De eerste keer denk ik dat Hinault zijn superieuriteit liet zien.
Ok dan laat m'n geheugen me in de steekquote:Op zondag 18 januari 2009 13:22 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Nou, hij won al twee Tours daarvoor.
Maar dat was naar mijn mening wel zijn grootste machtsvertoon.
Ow, misschien niet hoor.quote:Op zondag 18 januari 2009 13:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ok dan laat m'n geheugen me in de steek
Evenals alle kijkersquote:
Kijk, nu komen we ergens! Of ze kijken, weet ik niet, maar ze ziijn alledrie in verband gebracht met iets van het programmaquote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ze kijken allemaal graag naar Top Gear?
Goed genoeg, ze zijjn door de BBC zelf genoemd als zijnde The Stigquote:Op zondag 25 januari 2009 15:31 schreef UtrechtSlim het volgende:
Vaakst genoemd als persoon die schuil gaat achter The Stig?
Correct!quote:
Was knap. Als ongeplaatste speler. Het was zijn doorbraak. Versloeg achtereenvolgens Saceanu, Grabb, Chang (14), Bergström en Stich (4).quote:
ongeplaatstquote:Op zondag 25 januari 2009 19:49 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Was knap. Als ongeplaatste speler. Het was zijn doorbraak. Versloeg achtereenvolgens Saceanu, Grabb, Chang (14), Bergström en Stich (4).
Krajicek was ongeplaatst.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
ongeplaatst
Volgens mij klopt dat niet.
Wie is de ongeplaatste speler die Wimbledon won ?quote:
Goran Ivanisevicquote:Op zondag 25 januari 2009 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is de ongeplaatste speler die Wimbledon won ?
Ja, ok. Maar omdat je bericht een reactie was op die van tong leek het alsof je het over courier had.quote:
quote:Op zondag 25 januari 2009 20:14 schreef UtrechtSlim het volgende:
Brenda Schultz?
Zal Sampras wel zijnquote:Op zondag 25 januari 2009 20:07 schreef UtrechtSlim het volgende:
Welke tennisser bereikte in de Open era het vaakst (19x) de herenenkelspelfinale van een Grand Slam?
Die is het inderdaad met een track record van 8-11quote:Op maandag 26 januari 2009 14:09 schreef Bruce117 het volgende:
Ivan Lendl misschien.
Die heeft een redelijk aantal finales gewonnen en zeker ook een behoorlijk aantal verloren.
Zal er anders ook niet echt ver vanaf zitten volgens mij.
En als eerste zwarte als Grand Slam winnaar te overlijden.quote:Op maandag 26 januari 2009 16:43 schreef Mark het volgende:
Er zal waarschijnlijk ook nooit meer iemand zijn prestatie evenaren om als eerste zwarte een Grand Slam-finale te winnen
Zou best eens kunnenquote:
Hij had een contract met Jamin..contract werd afgekocht later.quote:
Ja,quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:51 schreef Leatherface het volgende:
Evonne Goolagong?
Ja, was naderhand ook een uitstekende dubbelaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef tong80 het volgende:
Achteraf wel een bekende naam. Werd later toch wel top 10 denk ik
Peter Fleming.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:15 schreef tong80 het volgende:
Wie was de vaste dubbelspelpartnber van McEnroe ?
Juistquote:
Die dubbelde (oa) met Edberg, dacht ikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:17 schreef UtrechtSlim het volgende:
Anders Jarryd?
owww ja. ben niet zo goed in dubbelquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:28 schreef Mark het volgende:
[..]
Die dubbelde (oa) met Edberg, dacht ik
Dat was weer5 later.quote:
vond de naam wel leuk ..voor de rest interesseert het dubbel me niet zoquote:
Juist.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Toen door een opmerking vanaf de tribune hij moest denken aan zijn door kanker overleden coach Gullikson.
Klopt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:36 schreef Mark het volgende:
Overigens was hij volgens mij toen nog niet overleden, maar wel terminaal.
Ik kan het nog steeds moeilijk kijken:quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:38 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Klopt!Hij was ernstig ziek. Ik heb toen zelf ook moeten huilen voor de tv.
Die was niet saai buiten de banen, maar op de banen weer wel.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:47 schreef qonmann het volgende:
Beetje zoals Lendl..ook saai ..maar kon wel erg goed tennissen
Dat is me een raadsel. Zijn spel was, in goede doen, poezie.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:51 schreef UtrechtSlim het volgende:
Ik vond het spel van Sampras interessant zat. Mooie techniek, goede beheersing van alle slagen, dominante service, aanvallend, zeer atletisch. Noemden mensen hem Boring Pete omdat hij nooit een mop tapte of een grimas trok?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |