Nee, het is een driecijferig getal. De 5 is wel een getal dat erin voorkomt.quote:
ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 17:12 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik dacht trouwens dat een beetje sportfreak dit wel wist (of ben ik zelf gewoon een sportnerd?)
Het beroemde rugnummer(althans, voor mij dan ;') ) van Elfstedenheld Paping is...*roffel*... 157.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:24 schreef tong80 het volgende:
Zeg maar welk nummer het is.
Dit schiet niet op
In '56 niemand, in '54 Jeen van den Berg.quote:
Zoiets zag ik ook in de documentairequote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef qonmann het volgende:
Ja hij had plotseling een voorsprong of zo , en toen was de finish dichter bij dan hij dacht
Staat me bij
Na die kluunplek hangt er een bord met heel groot EINDE. Jeen juichen, een aantal bollen uit, eentje rijd het publiek in. Toen werd er geschreeuwd dat ze er nog niet waren. Jeen lag het beste, reageerde het snelst en won met ruime voorsprong. Hij is later terug gegaan naar dat bord en wat bleek? Er stond heel groot EINDE, met daaronder in heel kleine letters: over 500 meter.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 10:17 schreef qonmann het volgende:
Ja hij had plotseling een voorsprong of zo , en toen was de finish dichter bij dan hij dacht
Staat me bij
Ze was mooi toen, mensen die haar alleen maar van Nederland in Beweging kennen, geloven dat niet.quote:Op zondag 11 januari 2009 14:32 schreef tong80 het volgende:
Helemaal goed.
Mooie lange benen heeft en had ze
Yepquote:
Ik heb vorige week bij de Slegte een boek over deze tocht meegenomen. Volgens mij een absolute aanrader.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 12:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Na die kluunplek hangt er een bord met heel groot EINDE. Jeen juichen, een aantal bollen uit, eentje rijd het publiek in. Toen werd er geschreeuwd dat ze er nog niet waren. Jeen lag het beste, reageerde het snelst en won met ruime voorsprong. Hij is later terug gegaan naar dat bord en wat bleek? Er stond heel groot EINDE, met daaronder in heel kleine letters: over 500 meter.
Mooi verhaal.
Absolute held ja die Jeen van der Berg.
Ja,quote:Op zondag 11 januari 2009 22:30 schreef Mark het volgende:
Vast een schaatser
Nederland (138) is het goede antwoord. Japan (137) en Verenigde Staten (132) zijn de voornaamste achtervolgers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |