quote:Op zondag 21 december 2008 20:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
stenen bekersnet als de Flinstones
echt kud...quote:Op zondag 21 december 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
wie heeft dit vreselijke nummer aangevraagd
2 kwartieertjes waarvoor?quote:
[50 Cent]quote:
0.25*2=0.50quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 20:47 schreef Cee het volgende:
De deurbel ging, ze deden open maar zagen niemand, jammer genoeg hadden ze niet door dat Giel's vriendin naar binnen kwam geslopen en dat ze haar over het hoofd zagen omdat ze niet naar beneden keken.
Een keertje niet in de top 10 is niet erg hoorquote:Op zondag 21 december 2008 20:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan nog hersteld worden , als je even 20000 posts plaatst deze maand
echt?quote:Op zondag 21 december 2008 20:47 schreef Cee het volgende:
De deurbel ging, ze deden open maar zagen niemand, jammer genoeg hadden ze niet door dat Giel's vriendin naar binnen kwam geslopen en dat ze haar over het hoofd zagen omdat ze niet naar beneden keken.
http://www.3fmfan.nl/page/eventlogquote:Op zondag 21 december 2008 20:47 schreef Diaan73 het volgende:
Is er nog wat spannends gebeurd? Wij zijn even Prison Break aan het kijken....
quote:Op zondag 21 december 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
vandaar dat het al zo rustig is
weirdofm, kloon van gebande.
[Forum] Banmeldtopic. Check hier of u nog postrechten hebt.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:47 schreef Cee het volgende:
Zeker een kloon van gieliskut en seriousrequeststar?quote:Op zondag 21 december 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Miste je 'm danquote:Op zondag 21 december 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ramanakrachten.quote:Op zondag 21 december 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zeker een kloon van gieliskut en seriousrequeststar?
Vraag me niet hoe, maar ik voelde dat al een paar dagen aankomen.
Hij mag naar buiten, maar ging Giel nou naar buiten toe ??quote:Op zondag 21 december 2008 20:48 schreef Sirolf het volgende:
Najib loopt ook gewoon helemaal naar buiten toe...
Hoezo opgesloten?![]()
Van gieliskut toch?quote:Op zondag 21 december 2008 20:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
Op het eind was hij aardig normaalquote:Op zondag 21 december 2008 20:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Miste je 'm dan? Was al duidelijk een troller vanaf post 1.
quote:Op zondag 21 december 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vrijdag wel. Gisteren viel hij wel mee.quote:Op zondag 21 december 2008 20:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
quote:
ipadres verraad je zoquote:Op zondag 21 december 2008 20:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee wel zo dom om zichzelf te verraden
quote:Op zondag 21 december 2008 20:51 schreef Krambo het volgende:
[..]
Nee wel zo dom om zichzelf te verraden
Dat of een nieuw account dat 3 minuten nadat je een ban hebt gekregen is aangemaakt....quote:
Ow ja die had ik ook nog openstaan, niet veel gebeurd dus....quote:Op zondag 21 december 2008 20:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
http://www.3fmfan.nl/page/eventlog
Wat doe jij hier ??quote:Op zondag 21 december 2008 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
Ben hier maar ff, zit PyroFM te luisteren.
verander je signature is naar ik luister af en toe is naar 3fmquote:Op zondag 21 december 2008 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
Morgen ben ik ook in Groningen!.
PyroFM in Groningen, dan moet ik denken aan de favo muziek van die gast in t'Zandquote:Op zondag 21 december 2008 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
quote:Op zondag 21 december 2008 20:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
PyroFM in Groningen, dan moet ik denken aan de favo muziek van die gast in t'Zand
quote:Op zondag 21 december 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verander je signature is naar ik luister af en toe is naar 3fm
quote:Op zondag 21 december 2008 20:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
PyroFM in Groningen, dan moet ik denken aan de favo muziek van die gast in t'Zand
Het is niet af en toe, maar heeeeeeel vaak!quote:Op zondag 21 december 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
verander je signature is naar ik luister af en toe is naar 3fm
Gast.... Je sig....quote:Op zondag 21 december 2008 20:52 schreef Feivel1 het volgende:
Ik is de bedoeling, maar ik ga niet aan het eind van de ochtend zoals ik eerder zei, me zus wil graag mee en die kan op dat tijdstip niet. (En ik kan met korting met haar OV meereizen.quote:Op zondag 21 december 2008 20:55 schreef 3FMaster het volgende:
Wie gingen er nou morgen ook weer?!
Dan moet je het veranderen in "Luistert heel vaak 3FM!"quote:Op zondag 21 december 2008 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Het is niet af en toe, maar heeeeeeel vaak!
Dan heb jij nog meer gehoord dan ik.quote:Op zondag 21 december 2008 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
Weinig meer gehoord van Meja
alleen het woordje altijd klopt nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Of je luistert naar allebeiquote:Op zondag 21 december 2008 20:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, Najib met een vlag van VVV Venlo.
Echt? Hij heeft wel smaak die Najibquote:Op zondag 21 december 2008 20:58 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, Najib met een vlag van VVV Venlo.
Of in: "Luistert niet naar Noortje."quote:Op zondag 21 december 2008 20:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan moet je het veranderen in "Luistert heel vaak 3FM!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |