Nu kan je een berg mensen gaan followen, en dan kom je vanzelf in de groep terecht.quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Sandstorm TT![]()
So, nu heb ik Twitter denk ik....en nu?
Die zullen wel de dagen na SR op de radio zijnquote:Op zondag 21 december 2008 19:50 schreef Sirolf het volgende:
Waar zijn Edwin Diergaarde en Rob Stenders eigenlijk deze week?
ja ikke, niet in mijn FIPOquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
MGMT - Kids (Soulwax remix) aangevraagd.
WE NEED MORE COWBELL!!!!
Rustig rustigquote:Op zondag 21 december 2008 19:52 schreef Noortje. het volgende:
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Ziek thuis zittenquote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef 3FMaster het volgende:
Diergaarde doet headlines, wat Rob doet, is onbekend
Idd jaquote:Op zondag 21 december 2008 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Die Marjan heeft wel een klotestem voor radio zeg...
Duizendmaal Sorry, never nooit niet aan gedacht.quote:Op zondag 21 december 2008 19:51 schreef muisje-eliza het volgende:
Sandstorm TT![]()
So, nu heb ik Twitter denk ik....en nu?
is die plaat al vrij beschikbaar?quote:Op zondag 21 december 2008 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
WE NEED MORE COWBELL!!!!
hah lolquote:Op zondag 21 december 2008 19:53 schreef JJH het volgende:
[..]
Duizendmaal Sorry, never nooit niet aan gedacht.
Dan downloaden ze 'm maarquote:Op zondag 21 december 2008 19:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
is die plaat al vrij beschikbaar?
Erol Alkan sloot er zijn Lowlandsset mee afquote:Op zondag 21 december 2008 19:52 schreef Tourniquet het volgende:
WE NEED MORE COWBELL!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |