Wassalam Alaikum,quote:Op maandag 22 december 2008 06:44 schreef Klonk het volgende:
ik dacht dat je weer ergens in Malesiestan zat ?
ach, het is een oplossing voor het probleemquote:Op maandag 22 december 2008 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Als het een beetje 'mee zit' gaan er de komende dagen nog twee mensen voor het vuurpeloton: een Indonesische seriemoordenaar en een drugssmokkelaar uit Malawi.
"De groetjes uit Indonesie en fijne Kerstdagen."
scheelt twee kerstmaaltijden.quote:Op maandag 22 december 2008 06:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, het is een oplossing voor het probleem
quote:Op maandag 22 december 2008 08:10 schreef Klonk het volgende:
ik heb weer pluspunten gescoord bij mijn vriendin door te vragen of die koortslip een naam heeft
"En hoe heet jouw blauwe oog dan?"quote:Op maandag 22 december 2008 08:10 schreef Klonk het volgende:
ik heb weer pluspunten gescoord bij mijn vriendin door te vragen of die koortslip een naam heeft
quote:Op maandag 22 december 2008 08:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"En hoe heet jouw blauwe oog dan?"
kom je goed wegquote:Op maandag 22 december 2008 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg gelukkig alleen maar een dodelijke blik en wat sjaggo gemompel toegeworpen
Ik alleen in de kelder.quote:Op maandag 22 december 2008 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig slaan we elkaar alleen op zolder
Da's toch gehorig?quote:Op maandag 22 december 2008 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig slaan we elkaar alleen op zolder
Ik heb nu al geen zin meerquote:
Ook al! Nog eentje met goede voornemens voor 2009!quote:
Terug naar me oude baas.quote:Op maandag 22 december 2008 09:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook al! Nog eentje met goede voornemens voor 2009!
Wat ga je doen?
Doei mopquote:Op maandag 22 december 2008 09:31 schreef Frutsel het volgende:
Ladylike![]()
![]()
![]()
![]()
Flash![]()
![]()
Dreamer![]()
Kaarten zullen vast nog wel op tijd in Zeeland zijn
JortK![]()
en hoe was de reactie? Of wisten ze het al?
Damart![]()
![]()
Indah![]()
hoe zeg je vrolijk kerstfeest in het indonesisch?
Klonk![]()
en doei
![]()
Diareevlekquote:
Jij ging toch?quote:
Nee Klonk die ging, die zei ik hoi en doeiquote:Op maandag 22 december 2008 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij ging toch?
Nja beter als je blijft
Oh ik was nog niet wakkerquote:Op maandag 22 december 2008 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee Klonk die ging, die zei ik hoi en doei
quote:Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Wassalam Alaikum en een goedemorgen
Wat moet ik wassen?quote:Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Wassalam Alaikum en een goedemorgen
Ik lag tot kwart over vier wakkerquote:Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik was nog niet wakker
Sowwie
Had ik dat gewetenquote:Op maandag 22 december 2008 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik lag tot kwart over vier wakker
Wassalam Alaikum waarde vriend,quote:
Wassalam Alaikum waarde vriend,quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 10:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wassalam Alaikum waarde vriend,
Vrouwen lezen en horen ook altijd wat ze willen he.. dus ik zal mijn was bij de voordeur zetten
wassalam!quote:Op maandag 22 december 2008 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Proost, ik ga over op bier rond deze tijd in de middag.
heb nog tot half vier serious request gekeken. Kon toch nie slapenquote:
Hehe, ik vroeg het aangezien ik een paar post daarvoor vroeg hoe je "vrolijk kerstfeest" in het indonesisch zeiquote:Op maandag 22 december 2008 09:58 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Het betekent niet meer dan 'vrede zij met je'.... Maar als jij er Fijne Kerstdagen in ziet, ook prima..
goed ideequote:
Ik heb zondag grotendeels op de bank doorgebracht.quote:Op maandag 22 december 2008 10:13 schreef Frutsel het volgende:
[..]
heb nog tot half vier serious request gekeken. Kon toch nie slapen
zondag te lang in bed gelegen, dan krijg je dat
in je kont geneukt?quote:Op maandag 22 december 2008 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb zondag grotendeels op de bank doorgebracht.
Lopen was een beetje moeilijk
waarom moet ik nu aan iets heel anders denken dan moeie benenquote:Op maandag 22 december 2008 10:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb zondag grotendeels op de bank doorgebracht.
Lopen was een beetje moeilijk
als je een zolder opruimen, naar beneden sjouwen en een slaapkamer in elkaar schroeven leuk kunt noemen heb ik een te gek weekend gehad jaquote:Op maandag 22 december 2008 10:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Heeft iedereen een leuk weekend gehad?
Er zijn ook mensen die zo veel moeten lopen en staan tijdens hun werk dat ze de dag erna niet meer kunnen lopen.quote:Op maandag 22 december 2008 10:34 schreef Loire het volgende:
[..]
in je kont geneukt?
3fm was lache, hakkuhhhhhhh
Nja als de spierpijn morgen of overmorgen weg is zal ik wel goed getrainde kuiten hebbenquote:Op maandag 22 december 2008 10:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
waarom moet ik nu aan iets heel anders denken dan moeie benen
Sorry, ik zit de hele dag dus sta er niet bij stil..quote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zo veel moeten lopen en staan tijdens hun werk dat ze de dag erna niet meer kunnen lopen.
had geen zin om in mn reet genomen te worden![]()
Jah dat wordt goedmakenquote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Loire het volgende:
[..]
Sorry, ik zit de hele dag dus sta er niet bij stil..
geen zin? is leuk hoor.
* LL troostquote:
sorryquote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Klonk het volgende:
iemand anders maakte mijn grapje al
goedmaken?quote:Op maandag 22 december 2008 10:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jah dat wordt goedmaken![]()
![]()
Somsniet altijd
[..]
* LL troost
Arme jij
Tuuk! De supermarkten zijn toch allemaal al om 8 uur open?quote:
Nevermindquote:
Frutsquote:Op maandag 22 december 2008 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Marc
Niet elia, maar denneboom is verkocht
FF tig keer uitgesproken hierquote:Op maandag 22 december 2008 10:52 schreef indahnesia.com het volgende:
Vrolijk Kerstfeest is in het Indonesisch "Selamat Hari Natal".. en wordt - net als in Nederland over het algemeen samengevoegd met de gelukswensen voor het nieuwe jaar. "Selamat Hari Natal dan Tahun Baru 2009".
Wassalam Alaikum is niet meer dan een vriendelijke groet.
Geen zin, maar wel de was doen he.quote:Op maandag 22 december 2008 10:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die zo veel moeten lopen en staan tijdens hun werk dat ze de dag erna niet meer kunnen lopen.
had geen zin om in mn reet genomen te worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |