Wassalam Alaikum,quote:Op maandag 22 december 2008 06:44 schreef Klonk het volgende:
ik dacht dat je weer ergens in Malesiestan zat ?
ach, het is een oplossing voor het probleemquote:Op maandag 22 december 2008 06:45 schreef indahnesia.com het volgende:
Als het een beetje 'mee zit' gaan er de komende dagen nog twee mensen voor het vuurpeloton: een Indonesische seriemoordenaar en een drugssmokkelaar uit Malawi.
"De groetjes uit Indonesie en fijne Kerstdagen."
scheelt twee kerstmaaltijden.quote:Op maandag 22 december 2008 06:51 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, het is een oplossing voor het probleem
quote:Op maandag 22 december 2008 08:10 schreef Klonk het volgende:
ik heb weer pluspunten gescoord bij mijn vriendin door te vragen of die koortslip een naam heeft
"En hoe heet jouw blauwe oog dan?"quote:Op maandag 22 december 2008 08:10 schreef Klonk het volgende:
ik heb weer pluspunten gescoord bij mijn vriendin door te vragen of die koortslip een naam heeft
quote:Op maandag 22 december 2008 08:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"En hoe heet jouw blauwe oog dan?"
kom je goed wegquote:Op maandag 22 december 2008 08:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
![]()
ik kreeg gelukkig alleen maar een dodelijke blik en wat sjaggo gemompel toegeworpen
Ik alleen in de kelder.quote:Op maandag 22 december 2008 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig slaan we elkaar alleen op zolder
Da's toch gehorig?quote:Op maandag 22 december 2008 08:40 schreef Klonk het volgende:
[..]
gelukkig slaan we elkaar alleen op zolder
Ik heb nu al geen zin meerquote:
Ook al! Nog eentje met goede voornemens voor 2009!quote:
Terug naar me oude baas.quote:Op maandag 22 december 2008 09:28 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ook al! Nog eentje met goede voornemens voor 2009!
Wat ga je doen?
Doei mopquote:Op maandag 22 december 2008 09:31 schreef Frutsel het volgende:
Ladylike![]()
![]()
![]()
![]()
Flash![]()
![]()
Dreamer![]()
Kaarten zullen vast nog wel op tijd in Zeeland zijn
JortK![]()
en hoe was de reactie? Of wisten ze het al?
Damart![]()
![]()
Indah![]()
hoe zeg je vrolijk kerstfeest in het indonesisch?
Klonk![]()
en doei
![]()
Diareevlekquote:
Jij ging toch?quote:
Nee Klonk die ging, die zei ik hoi en doeiquote:Op maandag 22 december 2008 09:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jij ging toch?
Nja beter als je blijft
Oh ik was nog niet wakkerquote:Op maandag 22 december 2008 09:51 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee Klonk die ging, die zei ik hoi en doei
quote:Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Wassalam Alaikum en een goedemorgen
Wat moet ik wassen?quote:Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
Wassalam Alaikum en een goedemorgen
Ik lag tot kwart over vier wakkerquote:Op maandag 22 december 2008 09:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Oh ik was nog niet wakker
Sowwie
Had ik dat gewetenquote:Op maandag 22 december 2008 09:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik lag tot kwart over vier wakker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |