quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, enlighten me ow gij orakel met de moralistische wijsheid in pacht DirkH. Wat doe ik dan werkelijk?
maar een enkel mooi geschoren poesje en een fraaie bilpartij zou wel leuk zijnquote:Op zondag 21 december 2008 21:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik foto's ga vrijgeven waar ik spijt van ga krijgen?
Het is geen ronde grotten kijken, dat kan ik je verzekeren.
+1quote:Op zondag 21 december 2008 21:24 schreef golfer het volgende:
Ik wil je ongeretoucheerd, puur naturel op de foto zien, SHE.
Zou je re: je Photoshop vraag even in je PM willen kijken?quote:Op zondag 21 december 2008 21:36 schreef SHE het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik foto's ga vrijgeven waar ik spijt van ga krijgen?
Het is geen ronde grotten kijken, dat kan ik je verzekeren.
Het grappige is dat ik juist niet moralistisch ben, maar degene die betalen voor dit soort acties. Die bepalen dat zij juist dagene doen wat goed is, dat je tegenwoordig met allerlei acties, tegenprestaties en eigengeilerei geld moet geven. Dat is tegenwoordig de moraal. Daar is men tegenwoordig aan gewend, en oh wee als je daar je giechel tegen open trekt.quote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou, enlighten me ow gij orakel met de moralistische wijsheid in pacht DirkH. Wat doe ik dan werkelijk?
Even een vraagje tussendoor....quote:
Achter in de nek gok ik zo (al moest ik ook wel ff vier keer kijken)quote:Op zondag 21 december 2008 21:47 schreef Bluezz het volgende:
Even een vraagje tussendoor....
Hoe moet ik deze tattoo zien![]()
Ik bedoel, wáár zit die in godsnaam
[ afbeelding ]
Knap dat jij van al die mensen hun motivatie kan raden.quote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik juist niet moralistisch ben, maar degene die betalen voor dit soort acties.
Wat is dan WEL goed Dirk? De hongernegers lekker de tering laten krijgen? Of ga je er persoonlijk heen om een waterputje te slaan.quote:Die bepalen dat zij juist dagene doen wat goed is, dat je tegenwoordig met allerlei acties, tegenprestaties en eigengeilerei geld moet geven. Dat is tegenwoordig de moraal. Daar is men tegenwoordig aan gewend, en oh wee als je daar je giechel tegen open trekt.
quote:Genante vertoning die hele SR actie, maar dit slaat alles. Noemt ie mij moralistisch, tja...
quote:Op zondag 21 december 2008 21:31 schreef Dirkh het volgende:
Gelukkig is de SR actie niet uitgelopen tot een genante vertoning. Respect voor SHE, maar een dikke middelvinger die er geld voor neertellen onder het mom van het "goede doel"
Het is werkelijk om je kapot voor te schamen. Vanmorgen liet ik me bijna meeslepen in de opoffering van SHE, maar als je er toch eens vijf minuten bij na denkt... maar ja, dat is al snel te veel gevraagd.
Denk er eens aan wat je werkelijk doet om een goed doel te steunen, doe eens je best. De best lopende actie is naaktofoto's kunnen zien van SHE (vast de moeite waard) ik begin in een keer de nieuwe generatie caberatiers te begrijpen, om je kapot te schamen.
reclame makenquote:Op zondag 21 december 2008 21:39 schreef Swetsenegger het volgende:
Psies! Ik had er geen enkel moralistisch gedachtengoed bij toen ik die paar tientjes overmaakte. Slechts een commercieel. Dat ik enpassant een paar lekkere naaktfoto's te zien krijg en een arme sodemieter wellicht een iets beter leven krijgt is wat mij betreft 'collateral damage'quote:
quote:Op zondag 21 december 2008 21:55 schreef Danny het volgende:
nog 362,89 en deze aktie heeft 5000 euro opgeleverd
En nog bedankt voor het oprichten van Fok! he Danny.quote:Op zondag 21 december 2008 21:55 schreef Danny het volgende:
Alles wat mensen doen doen mensen uit zelfbelang.
Ik hoef de motivatie niet te raden slimmert, die staat namelijk al vier topics in de TT. Dat er nu in een dag twee a drie keer zoveel geld binnen wordt gehaald zegt denk al genoeg. Kom nou nog eens met je maraal?quote:Op zondag 21 december 2008 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Knap dat jij van al die mensen hun motivatie kan raden.
[..]
Oh, gelukkig hebben alle SR donateurs zich de afgelopen maanden zich druk gemaakt om de hongernegers. Nee, je hebt helemaal gelijk. Zelfs nu er naaktfdoto's in het spel zijn maken wij bijna net zoveel geld over als de afgelopen week, oeps, wat zeg ik nou. We doen in één dag even dubbel ons best om moralistisch te zijn, sterker nog, we doen het drie kerr zo veel en ik gok dat het nog wel vijf keer zo veel wordt. Heb jij de afgelopen elf maanden een bezoekje gebracht aan de hongernegerskindjes?quote:Wat is dan WEL goed Dirk? De hongernegers lekker de tering laten krijgen? Of ga je er persoonlijk heen om een waterputje te slaan.
[..]
Ookal heb ik geen gelijk, dat wil nog niet zeggen dat Van 't Hek het al een paar jaar goed begrepen heeft, en de donateurs zichzelf tot het onderwerp hebben gemaakt, waarschijnlijk zonder het zelf te beseffen.quote:
Nogmaals, wat is dan wel goed. Een beetje als een slechte nep van het Hek lekker schoppen kan ik ook.
Ja, ik heb Sun met klem gevraagd om dat nummer aan te vragen in ruil voor de donatiequote:Op zondag 21 december 2008 21:56 schreef intraxz het volgende:
[..]
Rick Astley - Never Gonna Give You Up, werd het?![]()
Ook uit eigenbelang hoor. ik vind het leuk, dus is het eigenbelang. Ik doe het voor mijn eigen plezier.quote:Op zondag 21 december 2008 21:57 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
En nog bedankt voor het oprichten van Fok! he Danny.
Waarom geef je niet gehoor aan de wens van SHE om de discussie elders te voeren ?quote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoef de motivatie niet te raden slimmert, die staat namelijk al vier topics in de TT. Dat er nu in een dag twee a drie keer zoveel geld binnen wordt gehaald zegt denk al genoeg. Kom nou nog eens met je maraal?
[..]
Oh, gelukkig hebben alle SR donateurs zich de afgelopen maanden zich druk gemaakt om de hongernegers. Nee, je hebt helemaal gelijk. Zelfs nu er naaktfdoto's in het spel zijn maken wij bijna net zoveel geld over als de afgelopen week, oeps, wat zeg ik nou. We doen in één dag even dubbel ons best om moralistisch te zijn, sterker nog, we doen het drie kerr zo veel en ik gok dat het nog wel vijf keer zo veel wordt. Heb jij de afgelopen elf maanden een bezoekje gebracht aan de hongernegerskindjes?
[..]
Ookal heb ik geen gelijk, dat wil nog niet zeggen dat Van 't Hek het al een paar jaar goed begrepen hebt, en de donateurs zichzelf tot het onderwerp hebben gemaakt, waarschijnlijk zonder het zelf te beseffen.
Heb je liever 'Verbitterde azijnzeiker' ?quote:Op zondag 21 december 2008 21:46 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik juist niet moralistisch ben, maar degene die betalen voor dit soort acties. Die bepalen dat zij juist dagene doen wat goed is, dat je tegenwoordig met allerlei acties, tegenprestaties en eigengeilerei geld moet geven. Dat is tegenwoordig de moraal. Daar is men tegenwoordig aan gewend, en oh wee als je daar je giechel tegen open trekt.
Genante vertoning die hele SR actie, maar dit slaat alles. Noemt ie mij moralistisch, tja...
Dat respecteer ik. Ik maak me er in januari wel weer druk over.quote:Op zondag 21 december 2008 21:52 schreef SHE het volgende:
Wel vind ik dat je ethische discussies echt ergens anders moet voeren.
Lees nog eens wat ik eerder zei.quote:Op zondag 21 december 2008 21:58 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik hoef de motivatie niet te raden slimmert, die staat namelijk al vier topics in de TT. Dat er nu in een dag twee a drie keer zoveel geld binnen wordt gehaald zegt denk al genoeg. Kom nou nog eens met je maraal?
[..]
Oh, gelukkig hebben alle SR donateurs zich de afgelopen maanden zich druk gemaakt om de hongernegers. Nee, je hebt helemaal gelijk. Zelfs nu er naaktfdoto's in het spel zijn maken wij bijna net zoveel geld over als de afgelopen week, oeps, wat zeg ik nou. We doen in één dag even dubbel ons best om moralistisch te zijn, sterker nog, we doen het drie kerr zo veel en ik gok dat het nog wel vijf keer zo veel wordt. Heb jij de afgelopen elf maanden een bezoekje gebracht aan de hongernegerskindjes?
[..]
Ookal heb ik geen gelijk, dat wil nog niet zeggen dat Van 't Hek het al een paar jaar goed begrepen hebt, en de donateurs zichzelf tot het onderwerp hebben gemaakt, waarschijnlijk zonder het zelf te beseffen.
bod?quote:Op zondag 21 december 2008 21:59 schreef Fredened het volgende:
Speciaal voor de foto's een profiel aangemaakt.
it better be worth it :p
Links Bluezzzzz, links!quote:Op zondag 21 december 2008 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Ok, in je nek, maar wat is dat dat rode, rechtsonderin?
Sorry voor de offtopic, maar ik MOET het weten gewoon
PM het gewoon even aan die muts.quote:Op zondag 21 december 2008 22:03 schreef Bluezz het volgende:
Ok, in je nek, maar wat is dan dat rode, rechts linksonderin?
Sorry voor de offtopic, maar ik MOET het weten gewoon
NEE! fotoshoppen doen ze al bij de playboy.. dus daar beginnen we niet aan hoor!!quote:Op zondag 21 december 2008 20:58 schreef SHE het volgende:
Wat zijn jullie allemaal lief
Ik heb alleen nog een prangende vraag. Kent u, of bent u iemand die heer en meester is met photoshop of een soortgelijk product, en wilt u belangeloos meewerken aan de shoot?
Natuurlijk moet er her en der wel wat weggemoffeld en strakgetrokken worden, want ik ben zowaar menselijk!
Uiteraard gezellig samen met mij, en een flesje wijn, of twee.
Voordeel; je ziet de foto's als eerste en je zult de enige zijn die weet waar mijn flaws zitten
MissBlissquote:
Je hoeft je niet te verdedigen of verklaringen af te leggen hoor. Bedankt voor je bod!quote:Op zondag 21 december 2008 22:04 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wil SHE niet eens naakt zien! Ik heb 10 euro overgemaakt omdat dat gewoon makkelijk is. Daarbij heb ik voor deze - en niet voor andere acties - gekozen omdat ik toevallig wist dat SHE bij deze actie betrokken was.
Eens opzich... hooguit wat dingen photoshoppen die er niet altijd zitten, steenpuisten e.d.... maar bv een vaginaoksel gewoon laten, is menselijk..quote:Op zondag 21 december 2008 22:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
NEE! fotoshoppen doen ze al bij de playboy.. dus daar beginnen we niet aan hoor!!
Weet ik, die conclusies zijn alleen zo zonde en doen wat mij betreft afbreuk aan de gedachte achter de actie.quote:Op zondag 21 december 2008 22:06 schreef Danny het volgende:
[..]
MissBliss
[..]
Je hoeft je niet te verdedigen of verklaringen af te leggen hoor. Bedankt voor je bod!
dat is het hele doel van mensen die dit soort acties op welke manier dan ook af willen kraken. Eigenlijk zouden ze gewoon keihard genegeerd moeten worden.quote:Op zondag 21 december 2008 22:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Weet ik, die conclusies zijn alleen zo zonde en doen wat mij betreft afbreuk aan de gedachte achter de actie.
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 21 december 2008 21:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Je kent ijsmeis? Volgens mij heeft die er achteraf wel spijt van gekregen
Ik zal het onthouden voor de volgende keer!quote:Op zondag 21 december 2008 22:12 schreef Danny het volgende:
[..]
dat is het hele doel van mensen die dit soort acties op welke manier dan ook af willen kraken. Eigenlijk zouden ze gewoon keihard genegeerd moeten worden.
quote:Op zondag 21 december 2008 22:15 schreef Danny het volgende:
Het is hier bedtijd voor nu.
Tussenstand van de SHE-aktie: ¤ 4655,86 ¤ 4685,86
Tof. Maak je nog wel ff wat eurootjes over?quote:Op zondag 21 december 2008 22:03 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dat respecteer ik. Ik maak me er in januari wel weer druk over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |