Heeft in de Gelderlander aangegeven niet meer terug te willen naar Feyenoord.quote:Op maandag 22 december 2008 17:40 schreef knars het volgende:
[..]
Hofs is ook nog steeds van ons en die prikte er toch regelmatig eentje in. Ik mis het venijn wat een mannetje als Hofs kan brengen best wel.
Eerder dat'ie bij Vitesse wil blijven.. Heeft dus verder geen problemen oid met/ bij de club.quote:Op maandag 22 december 2008 18:54 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Heeft in de Gelderlander aangegeven niet meer terug te willen naar Feyenoord.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Nee maar het is toch intimiderend om in de metro de hele tijd vuil aangekeken te worden, hoongelach en kakkerlak geroep te ontvangen, er niet gestopt wordt bij het voetgangerspad en als toppunt een preek te krijgen van een neger van 3 bij 3 meter waarom Ajax beter is en er niks tegen kunnen doen omdat je hem en zijn vrienden niet wil schofferen.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:27 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Heb er tot mijn 2e gewoond. Op mijn basisschool, in de latere jaren, was het altijd Ajax dit en Ajax dat (de topjaren onder van Gaal). Ik werd daar zo kriegel en tegendraads van dat ik als klein ventje dan maar zei: "Ik ben voor Feyenoord!". Toen ik ietsje ouder werd ging ik mij verdiepen in de historie. Toen ging ik stiekem met een goede vriend naar de Kuip als jonge tiener en toen was ik verkocht.
Ik probeerde ieder weekend met een smoesje weg te komen van thuis, om maar naar de Kuip te gaan. Later wist men het en kon ik zo mijn gang gaan. Laaste 2 jaar weinig tijd gehad om te gaan vanwege het heel drukke werk dat ik heb (wat ik betreur want ik voel het een beetje als verraad, nu in de slechte jaren).
Mijn familie is grotendeels voor Ajax, al mijn neefjes wonend in de Bijlmer zijn Ajaxfans. Maar ik hou maar van 1 cluppie. Die nooit wegrennen en staan op zuid.![]()
[/emotie-post]
*tip van de dag:
Als je naar familie in Amsterdam gaat en het enige schone shirt is een Feyenoord shirt met van Hooijdonk achterop. En je denk: ach wat kan er nou voor ergs gebeuren.
Ga gewoon in je blote bast. Serieus.
Van welke documentaire zijn deze plaatjes genomen.quote:
http://www.youtube.com/results?search_query=de+harde+kern+feyenoord&search_type=&aq=0&oq=de+harde+kern+fquote:Op maandag 22 december 2008 19:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Van welke documentaire zijn deze plaatjes genomen.
"Prachtig jaar met een aantal kanttekeningen".quote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef Happel het volgende:
Iemand het Feyenoord magazine trouwens gelezen? Gudde met zijn: "Het was een prachtjaar"![]()
Dat hele blad staat vol van poeslieve verhaaltjes. Heb het meteen in de prullenbak gedonderd. Wat een droevenis.
Jawel hoor, juist wel. Dacht alleen dat je ook wel weer door de hap uitdaging heen zou bijtenquote:Op maandag 22 december 2008 01:48 schreef Juk het volgende:
[..]
Ach, ik denk, ik leg het je even uit.
Maar het wordt niet gewaardeerd zie ik, jammer.
Wat is de grap dan kneusje?quote:
Grammatica is met nog een M en bovendien zal je wel spelling bedoelen, taalwonder. Ga ergens anders de clown uithangen s.v.p.quote:Op maandag 22 december 2008 20:56 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Jawel hoor, juist wel. Dacht alleen dat je ook wel weer door de hap uitdaging heen zou bijten
Anyway... gelukkig hebben jullie dan weer meer verstand van gramatica... toch?
[ afbeelding ]
Ik maak dan ook geen spandoeken.quote:Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Grammatica is met nog een M en bovendien zal je wel spelling bedoelen, taalwonder. Ga ergens anders de clown uithangen s.v.p.
Nee, je zit liever met mannen in een tentjequote:Op maandag 22 december 2008 21:18 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik maak dan ook geen spandoeken.
xx
Wat een enorme debielen zeg. Gooien een zelfgemaakte handgranaat in een vak met mensen en vinden het de normaalste zaak van de wereld...quote:Op maandag 22 december 2008 19:56 schreef ASroma het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=de+harde+kern+feyenoord&search_type=&aq=0&oq=de+harde+kern+f
Was tegen NAC voor de beker volgens mij, het was fucking koud, hij scoorde geloof ik al vrij vroeg en daar bleef het bij.quote:Op maandag 22 december 2008 18:22 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Maakte hij daar niet een wereldgoal tegen? Vanaf 30 meter ofzo...
Zitten die erin?quote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
.De kortingsbonnen voor een rondvaart in de grachten van amsterdam niet te vergeten.
Alles om Crane tevreden te houdenquote:Op maandag 22 december 2008 20:36 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
"Prachtig jaar met een aantal kanttekeningen".
Vreselijk blad inderdaad.Betaal je dan ¤35 euro voor.De kortingsbonnen voor een rondvaart in de grachten van amsterdam niet te vergeten.
Niet gelezen, maar weer typisch Feyenoord.quote:Op maandag 22 december 2008 18:25 schreef Happel het volgende:
Iemand het Feyenoord magazine trouwens gelezen? Gudde met zijn: "Het was een prachtjaar"![]()
Dat hele blad staat vol van poeslieve verhaaltjes. Heb het meteen in de prullenbak gedonderd. Wat een droevenis.
De propaganda machine draait nog steeds op volle toeren zie ik.quote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef Luni het volgende:
[..]
Niet gelezen, mast weer typisch Feyenoord.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Alles om Crane tevreden te houden
Jammer dat ajax niet een keer in de shit komt, dan was ik erg benieuwd naar jouw reactie hier.quote:
Komen we nog wel. Maar ik zal dan niet stoer vanachter mijn pc roepen hoe belachelijk de supporters van mijn club zijn terwijl ik zelf de naam supporter niet waard ben. Ik zal me bij elk protest aansluiten tegen het beleid, overal laten zien dat ik tegen het beleid ben, elke protest actie bijwonen en mijn club nóg meer steunen. Maar bovenal, niet via internet mijn medesupporters die er wel altijd zijn, voor de ergste dingen uitmakenquote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Crane het volgende:
[..]
Jammer dat ajax niet een keer in de shit komt, dan was ik erg benieuwd naar jouw reactie hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |