abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65633572
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]

Dat ik m nog puppy noem
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_65654630
Ik moet hier even mijn hondje laten zien.

I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_65668106
Wat een lief koppie
Verharen die Golden's nou heel erg?
01-08-2008
  maandag 2 februari 2009 @ 19:55:17 #204
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65668235
Elke Golden die ik in huis gehad heb verhaarden als de neten
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_65668678
gewoon elke dag stofzuigen.
  maandag 2 februari 2009 @ 20:08:16 #206
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65668793
ALs ik Charlie leeg kam verhaart ie een uur later gewoon weer net zo erg
pi_65668914
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
Bubs, leuk zo een keuring!
Als het echt een officiele keuring was is het niet zo een heel mooi rapport, maar ze is nog heel jong he.
Belovend zie je amper in de ring zeker in babyklasse niet, tis echt 9 van de 10 keer vb dan
Gangwerk achter is wel iets om goed in de gaten te houden, want volgens mij zijn teckels ook beruchte patella honden toch?
Dus als ze veel huppelt of onregelmatig stapt, dan zou ik daar wel naar laten kijken bij een da.Ik kan me indenken dat alle andere dingen niks uit maken als je zelf niet van plan bent om met haar te gaan showen, als ze maar leuk is toch!
Wij gingen gisteren wandelen, 2 vriendinnen en ik, met onze in totaal 15 honden.
En lol dat ze hadden!
De hele meute ( een langhaar chihuahua, een korthaar chihuahua, 1 powder puff en 12 naakthondjes!):
[ afbeelding ]
Na twee uur rennen en vliegen in het veld lag de hele meute daarna uitgeteld bij mij op de bank:
[ afbeelding ]

Wat een gezellige club zo op de bank
pi_65669212
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
Elke Golden die ik in huis gehad heb verhaarden als de neten
Oke vroeg het me af omdat ze zeggen dat langharige honden minder verharen.
01-08-2008
pi_65669358
nee, tico verhaard enorm. Maar met plukken. Dus de grote plukken kan ik zo oprapen en weggooien.
  maandag 2 februari 2009 @ 21:00:47 #210
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_65671191
Wij gaan idd niet showen of wat

Ze zou de keurmeester opvreten van blijheid. Heb geen enkele hond daar zo vrolijk zien stappen als Beau.
Goede tip van de hupje ik zal het in de gaten houden!!
  maandag 2 februari 2009 @ 21:10:27 #211
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_65671674
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:00 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wij gaan idd niet showen of wat

Ze zou de keurmeester opvreten van blijheid. Heb geen enkele hond daar zo vrolijk zien stappen als Beau.
Goede tip van de hupje ik zal het in de gaten houden!!
Serieus echt goed op letten!
Mijn chihuahua's hebben het alletwee ook.
Als je het van jongs af aan in de gaten houdt en zorgt dat ze goed getrained zijn en ze geen gekke dingen laat doen als overdreven springen, op de achterpoten lopen en trappen lopen dan hoeven ze er geen last van te hebben.
Ik heb opstapjes bij de bank en bij het bed, en laat ze veel rennen door rul zand en zwemmen en zo, dat traint de spieren waardoor de knie beter op zijn plek blijft.
Showen is trouwens echt haske leuk, als je hond het leuk vindt is het echt tof om te doen.
Ik baal onwijs dat mijn showhond met pensioen is nu, ik mis het echt dat showen.
Dus zo lang hij nog lekker loopt mag ie elk jaar de grote show hier lopen in de veteranenklasse, gewoon puur voor de lol.
En ik zat zelfs aan een clubmatch te denken voor hem dit jaar, hij geniet er zo van als ie in de ring staat!
Ik oefen ook nog steeds lopen en stacken met hem, hij vindt dat echt te gek!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_65684783
quote:
Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]

Dat ik m nog puppy noem
Wat een poepie
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:48:28 #213
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65706721
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:52 schreef Pure-Poison het volgende:
Wat een lief koppie
Verharen die Golden's nou heel erg?
ja

Baloe trek ik complete plukken uit. Ik borstel hem, en een paar uur later is het gewoon weer raak
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_65707462
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:05 schreef Ticootje het volgende:
gewoon elke dag stofzuigen.
Soms 2 maal per dag
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:06:07 #215
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65707721
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:41 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Wat een poepie
Charlie & Lex #2 here's more

En dat verharen is echt geen grap hoor. Zeker met de kat hier ook nog mag je ze allebei wel een stofzuiger achterbinden
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:13:00 #216
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65708121
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef Juup© het volgende:

[..]

Soms 2 maal per dag
Met vloerbedekking (mn vriend heeft dat) zuig ik 3x per dag. Thuis hebben we laminaat. 1x zuigen, 1x wisser
pi_65708317
Pfff wat vreselijk zo veel stofzuigen,dat vind ik echt een minpunt hoor,mijn vorige hond had dat ook zo erg,ben blij dat de hondjes die ik nu heb niet veel verharen (gijs bijna helemaal niet).
01-08-2008
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:34:41 #218
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65709392
Dikkie spam!

pi_65715392
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
Dikkie spam!
[ afbeelding ]

Slaapt hij altijd onder een dekentje?
And you know I might
  woensdag 4 februari 2009 @ 08:35:12 #220
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65721009
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:21 schreef rena het volgende:

[..]

Slaapt hij altijd onder een dekentje?
Wel alstie mn plekje op de bank inpikt. Isch lekkah warm voor hem
pi_65721556
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef Qwea het volgende:
Dikkie spam!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Lieve hond hoor!
Maar die freddy krueger is echt vet
  woensdag 4 februari 2009 @ 09:18:48 #222
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65721781
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 09:08 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Lieve hond hoor!
Maar die freddy krueger is echt vet
Voor freddy staat een foto van MM en mij, en baloe... en het lijkt net alsof freddy achter ons aanzit
  woensdag 4 februari 2009 @ 11:12:06 #223
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_65725010
wat een mooie kop heeft jouw hond Qwea. Zo lief onder dat dekentje gister kwam ik bij me ouders de hond vet gek heeft een half uur staan janken. raar beest en soms reageert ze helemaal niet. moet echt sparen voor een fototoestel dan kan ik ook weer leuke foto's maken. of een telefoon met camera
pi_65736955
ik was jullie kwijt!!!!!!!
pi_65745098
pi_65874487
ik ben in staat ronja vreselijk te verwennen vandaag
vanaf morgen gaat ze even op anti allergie voer zeg maar en dan mag ze ook even geen ander tussendoortje
en dat vind ik zielig!
  maandag 9 februari 2009 @ 11:08:20 #227
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65874625
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:04 schreef draculettetje het volgende:
ik ben in staat ronja vreselijk te verwennen vandaag
vanaf morgen gaat ze even op anti allergie voer zeg maar en dan mag ze ook even geen ander tussendoortje
en dat vind ik zielig!
Niet verwennen!

Vooral niet met lekkers! Daar heb je alleen haar mee. Dat is het stomste wat je zou kunnen doen. Baloe heeft ook voedselallergie, en die kon ik ook niet zomaar even "verwennen" met lekkers. Ik weet nu wat het probleem is > brood/meel/granen/whatever in brood en aardappels zit.

Fruit kan hij wel tegen, karbo botjes ook, en ook tegen speciale koekjes. Maar je hebt echt alleen haar ermee. Het is niet zielig. Het is zielig dat ze kapot gaat van de jeuk.

Welk hypoallergeen voer ga je geven? Ik gaf Baloe specific. En nu krijgt hij proplan zalm en rijst.
  maandag 9 februari 2009 @ 11:09:45 #228
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65874668
Ik heb lopen kokhalzen vandaag. Charlie had t hele huis ondergescheten, en dat doet ie natuurlijk wanneer alleen ik thuis ben

Ik ben nog misselijk
pi_65874696
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:08 schreef Qwea het volgende:

[..]

Niet verwennen!

Vooral niet met lekkers! Daar heb je alleen haar mee. Dat is het stomste wat je zou kunnen doen. Baloe heeft ook voedselallergie, en die kon ik ook niet zomaar even "verwennen" met lekkers. Ik weet nu wat het probleem is > brood/meel/granen/whatever in brood en aardappels zit.

Fruit kan hij wel tegen, karbo botjes ook, en ook tegen speciale koekjes. Maar je hebt echt alleen haar ermee. Het is niet zielig. Het is zielig dat ze kapot gaat van de jeuk.

Welk hypoallergeen voer ga je geven? Ik gaf Baloe specific. En nu krijgt hij proplan zalm en rijst.
ja weet ik wel hoor dat ik het niet moet doen! doe het ook niet

weet nog niet welk voer het is, haal het morgen bij de dierenarts op!

Hoe kwam je er bij baloe achter?
Ronja blijft gekke rare kale plekje bij d'r snuit (aan 1 kant) houden vandaar dat de dierenarts nu denkt aan een voedsel allergie
  maandag 9 februari 2009 @ 11:36:54 #230
127100 Krupelhintsje
Tsjin sinleas geweld!
pi_65875530
Dan zal ik ook maar even showen met mijn hond

Het is een echte zonneaanbidder
*** The Truth Is Out There ***
pi_65876685
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:09 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb lopen kokhalzen vandaag. Charlie had t hele huis ondergescheten, en dat doet ie natuurlijk wanneer alleen ik thuis ben

Ik ben nog misselijk
O, dat is zo ranzig Ik moest een keer op iemands honden passen, die bleven gewoon thuis en ik liet ze uit en gaf ze eten. Maar die hadden dus van de stress, denk ik, elke keer het HELE huis ondergescheten en dat 3 dagen achter elkaar De hele huiskamer, de banken, bij de deur, in de keuken enzovoorts. Ik heb er nog steeds trauma's van.
And you know I might
pi_65877431
Hmmmmm, klinkt bekend. Een keer zoiets gehad toen ze buiten van iets heel ranzigs had lopen eten bij een groene bak. Half middagje weg en het halve huis onder de spuug: bank, kussens, gordijnen, grond. En allemaal in nare hoekjes. *Brrrrrr*

Maar goed, foto's! Zag wat Oud-Duitse herders langs komen dus deze kan er ook nog wel bij. Althans, ik dacht van wel dat het er een is. Hij is van een goede kennis en vlak voor kerst op het strand van Noordwijk geweest. Kleine selectie maar de hele serie is hier te vinden.

Wees niet bang langzaam te gaan, wees alleen bang stil te staan.
-
Er is meer in het leven dan het tempo opvoeren.
pi_65877527
Wat een vreselijk mooi beest!!
And you know I might
  maandag 9 februari 2009 @ 12:53:22 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65877697
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:13 schreef rena het volgende:

[..]

O, dat is zo ranzig Ik moest een keer op iemands honden passen, die bleven gewoon thuis en ik liet ze uit en gaf ze eten. Maar die hadden dus van de stress, denk ik, elke keer het HELE huis ondergescheten en dat 3 dagen achter elkaar De hele huiskamer, de banken, bij de deur, in de keuken enzovoorts. Ik heb er nog steeds trauma's van.
! Net als met kinderen, t is nog erger als ze niet van jou zijn Dan valt dit nog wel mee
pi_65878680
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

! Net als met kinderen, t is nog erger als ze niet van jou zijn Dan valt dit nog wel mee
De geur vergeet je in ieder geval nooit meer. Maar volgens mij is alle poep of kots even erg hoor, zelfs al is het van je eigen hond Hoe heb je het weten op te ruimen zonder over je nek te gaan ?
And you know I might
  maandag 9 februari 2009 @ 14:35:24 #236
176471 oh-oh
pi_65880682
Gave foto's P_B, was je bij Beach End in Noordwijk?
Daar ga ik ook heel graag heen met mijn dogs!
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 9 februari 2009 @ 14:36:18 #237
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_65880706
Mooie foto's PB!
  maandag 9 februari 2009 @ 16:13:29 #238
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65883950
quote:
Op maandag 9 februari 2009 11:10 schreef draculettetje het volgende:

[..]

ja weet ik wel hoor dat ik het niet moet doen! doe het ook niet

weet nog niet welk voer het is, haal het morgen bij de dierenarts op!

Hoe kwam je er bij baloe achter?
Ronja blijft gekke rare kale plekje bij d'r snuit (aan 1 kant) houden vandaar dat de dierenarts nu denkt aan een voedsel allergie
baloe had hotpots. Rode plekken op zn huid die jeukten en begonnen te etteren. Op hypoallergeen voer gezet 8 weken lang, en van minimaal 1x per week bij de DA zie ik de DA nu enkel nog 1x per maand voor zn medicijnen.

Vervolgens heb ik in overleg met mijn DA een eliminatiedieet gestart. Blijkt dat meneer allergisch is voor brood en aardappelen. Ws dus zetmeel.

Vervolgens hebben mijn DA en ik samen besloten dat we de specific (Wat heel goed voer is, maar écht hakse duur) aan de kant zouden zetten, en het met een ander voer zouden proberen. Hij zit nu 3 maanden al op pro plan zalm en rijst, en doet het prima.

Let er wel op, dat het kleinste beetje "ander eten" voor Ronja al het hele dieet kan verpesten. En dan kun je weer van voorn af aan beginnen

De hond van mn zus heeft hetzelfde probleem als Baloe, en die staat nu op Royal Canin sensitivity control.
Dat is ook echt het enige voer waar hij tegen kan. Hij kon niet tegen de specific van Baloe, niet tegen de proplan, niet tegen hill's niet tegen trovet, ect.

Mocht je nog meer willen weten/advies willen, mijn PM staat open
  maandag 9 februari 2009 @ 16:15:52 #239
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65884020
quote:
Op maandag 9 februari 2009 13:24 schreef rena het volgende:

[..]

De geur vergeet je in ieder geval nooit meer. Maar volgens mij is alle poep of kots even erg hoor, zelfs al is het van je eigen hond Hoe heb je het weten op te ruimen zonder over je nek te gaan ?
Ik ruim 100x liever kots en poep van mijn hond op, dat van mijn nichtje bv

Baloe had gisteren ook heel de keuken ondergekotst. Liever kots trouwens dan diarree
pi_65886516
gelukkig heeft ronja nog nooit in huis gepoept, maar wel flink overgegeven
ik kon het toen niet opruimen en heb maar de deur open gezet en door mn sjaal blijven adem halen
pi_65895198
quote:
Op maandag 9 februari 2009 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Gave foto's P_B, was je bij Beach End in Noordwijk?
Daar ga ik ook heel graag heen met mijn dogs!
Ik ben van het soort dat geografisch dusdanig slecht is dat TomTom bestaansrecht heeft...

Het was in ieder geval voorbij Huis ter Duin, Koningin Astrid Boulevard (heb ik om vage redenen dan weer wel onthouden) en dan 1 van de laatste parkeerhavens. Het zou zo maar kunnen dus.

En 1 van mijn "modellen". Kooiker van ongeveer 10 maanden... Qunack's Favor Wonderfull Whirlwind, dus het is er nog eentje op stand ook!

-
pi_66004292
Gregor en ik waren dit topic vergeten

vrijdag 13 februari 2009 @ 09:50:48 #243
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_66011688
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 22:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Gregor en ik waren dit topic vergeten

[ afbeelding ]
Oooh Gregor en wat ligt ie er lief bij

[ Bericht 11% gewijzigd door Maes op 13-02-2009 09:51:31 (woord vergeten ) ]
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_66011999
quote:
Op maandag 9 februari 2009 12:44 schreef P_B het volgende:
Hmmmmm, klinkt bekend. Een keer zoiets gehad toen ze buiten van iets heel ranzigs had lopen eten bij een groene bak. Half middagje weg en het halve huis onder de spuug: bank, kussens, gordijnen, grond. En allemaal in nare hoekjes. *Brrrrrr*

Maar goed, foto's! Zag wat Oud-Duitse herders langs komen dus deze kan er ook nog wel bij. Althans, ik dacht van wel dat het er een is. Hij is van een goede kennis en vlak voor kerst op het strand van Noordwijk geweest. Kleine selectie maar de hele serie is hier te vinden.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Wat mooi beest inderdaad!
Sowieso mooie actiefoto's
Hoe oud is hij?
  vrijdag 13 februari 2009 @ 10:38:24 #245
176471 oh-oh
pi_66013132
Voor Maes , even übercute langharige chihuahua spam:

Maar Karel is niet altijd zo lief hoor!

( Groucho Marx )
pi_66014930
Gna Gna die laatste foto,die van ons kunnen soms ook zo doen als ze iets lekkers krijgen,wat een sukkels ook dan he
01-08-2008
pi_66015434
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:02 schreef DSS24 het volgende:

[..]

Wat mooi beest inderdaad!
Sowieso mooie actiefoto's
Hoe oud is hij?
Het precieze antwoord moet ik je schuldig blijven maar ik geloof zo'n 12-14 maanden.

Maar hij is inderdaad erg mooi en vrij imposant om te zien. Echt een feest om hem voor de camera te hebben. Alleen is het zo'n ongelofelijk onzeker lulletje... Lost echt alles op met blaffen en zelfs lantaarnpalen waren "gevaarlijk". Gaat gelukkig al een stuk beter maar het is allemaal wel verklaarbaar.

Hij komt bij een fokker van politiehonden vandaan maar is waarschijnlijk heel snel afgekeurd vanwege dat gedrag en als pup door mensen cadeau gedaan omdat de vorige eigenaar net gescheiden en alleen was. Stiekem wilde ze hem toen al niet maar toch ja gezegd. Dat kon dus niet goed gaan...

Na 8 maanden wilde ze hem naar het asiel sturen maar die zaten vol, M. Gaus gebeld maar die nam niet op en heel toevallig kwam ze bij de hondenschool van mijn goede kennis terecht. En haar vorige Oud-Duitse was net een maand daarvoor, na jaren van ziekte, overleden... Gevalletje van "de kosmos stuurt bij" dus. Hij krijgt nu in ieder geval goede begeleiding en er zit al flink schot in verbetering van zijn gedrag. En op gezette tijden ben ik de pineut om die stuiterbal op de gevoelige plaat te zetten.
-
pi_66029570
Wat foto's van mij:

Astra met haar aapje!

Vrouwtje ziek op de bank en dan moeten ze allemaal even hun aandacht

En Astra en Meira gezellig samen
  vrijdag 13 februari 2009 @ 20:40:56 #249
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_66034235
quote:
Op vrijdag 13 februari 2009 10:38 schreef oh-oh het volgende:
Voor Maes , even übercute langharige chihuahua spam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Maar Karel is niet altijd zo lief hoor!
[ afbeelding ]

Ik was al verliefd op Karel maar de liefde wordt alleen maar groter En die laatste foto? Hij doet helemaal niiet lelijk hij bewaakt gewoon de koekjes, dat moet de rest toch begrijpen?

Dikke kus voor Karel (en voor de andere 3 ook natuurlijk )
Ow O+
pi_66148144
van het weekend nog wat foto's gemaakt heb ze alleen nog niet op de computer!
Sinds gister is Ronja voor het eerst loops!
pi_66272965
Wij krijgen nu ook weer eindelijk een hondje. Een wetterhoun, ik mis het echt een hond sinds dat onze teckel Asko een jaar geleden is ingeslapen:

En nu krijgen we er zo een: Hele oude foto van onze Frieske met mij.

pi_66291529
Asko

Gijs en Joost afgelopen week bij de dierenarts!

Ze kregen beide een 10! Vrolijk,gezond en weer helemaal ingeent
01-08-2008
pi_66306924
Ronja vorige week bij me op bed

pi_66306926
mooi gijs en joost weer beide een 10!
pi_66319168
Ik smelt bij Gijs en Joost
  Moderator zaterdag 21 februari 2009 @ 20:54:35 #256
155227 crew  Guppy
dus
pi_66324211
hahaha, die tweede foto van Joost op die tafel! *help...*
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_66324829
Gijs en Joost zitten in het pension,we gaan morgenochtend paar dagen naar Brabant en Joost blijft de auto een drama vinden (en aangezien het 2,5 huur heen en dan weer 2,5 uur terug is).Ik mis ze nu al

Ronja lekker he als ze zo bij je komen liggen
01-08-2008
pi_66331174
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 20:54 schreef Guppyfriend het volgende:
hahaha, die tweede foto van Joost op die tafel! *help...*
Zo keek Asko ook altijd als tie naar de dierenarts moest.
pi_66346905
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 21:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Gijs en Joost zitten in het pension,we gaan morgenochtend paar dagen naar Brabant en Joost blijft de auto een drama vinden (en aangezien het 2,5 huur heen en dan weer 2,5 uur terug is).Ik mis ze nu al

Ronja lekker he als ze zo bij je komen liggen
toch veel plezier met carnaval!

idd erg fijn als ze zo bij je komt liggen, nu we weer een weekendje thuis zijn staat ze al echt naast dat bed van kom maar op met mn dekentje
maar aangezien ze loops mag het nu niet
pi_66363664
Ik word echt hebberig van alle mooie en lieve hondjes in deze topic.O+
Toen Asko ziek werd mocht ie ook komen kroelen bij mij op bed.
  dinsdag 24 februari 2009 @ 17:03:00 #261
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_66414174
Caitlin is vandaag met mij mee naar stage geweest voor een goede opknapbeurt ;-) en een goede oefenhond voor mij nu ligt ze moe te slapen na haar avontuur van in bussen rijden en op de trimtafel staan maar ze is er goed van opgeknapt :

dinsdag 24 februari 2009 @ 21:38:06 #262
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_66423020
Ooh wat is Caitlin mooi

Ik heb hier ook nog wel een goeie oefenhond hoor
Ow O+
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:43:13 #263
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_66423221
Jaa ze is ook erg mooi!

Hahaha wat voor hond heb je?
pi_66553728
topic!

Tessy spam dan maar:
8 weken:

3 maandjes:

11 maandjes:
pi_66568738
Tessy die vlek om dat oogje is te schattig!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  zondag 1 maart 2009 @ 11:13:37 #266
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_66575045
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:43 schreef LPFAN het volgende:
Jaa ze is ook erg mooi!

Hahaha wat voor hond heb je?
Maak kennis met Bob (maltezer x york teefje)

Ow O+
  zondag 1 maart 2009 @ 20:12:27 #267
176471 oh-oh
pi_66592831
Bobje!
Oh mijn honden zijn zo heerlijk dol nu het lente-achtig weer is

( Groucho Marx )
  zondag 1 maart 2009 @ 22:28:16 #268
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
  zondag 1 maart 2009 @ 22:30:41 #269
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66598675
Tessy
En weer mooie foto's Oh-Oh!
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
pi_66650125
Mooie foto's Oh-Oh, lekker rennen
  dinsdag 3 maart 2009 @ 17:51:45 #271
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_66659712
Lara is ook zo blij als een lammetje kalfje nu het weer weer de goede kant op gaat. Ik vond nog wat foto's van toen ze net hier was, ongelooflijk dat ze in 8 maanden tijd zo'n end gegroeid is.

Lara's eerste middagdutje in de bench:

'Kijk eens hoe mooi ik al kan zitten':

Inmiddels is ze zo groot dat als je op de bank ligt te slapen, je een natte neus in je oogkas gedrukt krijgt. En als dat niet werkt, komt er een voorpootje bij om je wakker te maken.

'Ik hou wel in de gaten dat deze handveger niet probeert te ontsnappen':

Ook nog een wat recentere.
Lara met haar Sinterklaascadeautje... 'Ik ben nog steeds een teefje hoor, twijfel daar maar niet aan':

Lara in sepia die de vogeltjes aan de vetbollen in de gaten houdt:
.

Aanstaande zondag hebben we Fokkersdag van de rasvereniging. Als het goed is komen al haar broertjes en zusjes uit het nest, en haar ouders. Het hele nest wordt gekeurd en alle pups afzonderlijk. Dit als controlemiddel of het advies van de fokcommissie voor dit nest ook het gewenste resultaat heeft opgeleverd. In de eerste 6 maanden van 2008 zijn er zo'n 100 pups geboren, dus het is wel leuk om te zien hoe het met de rest gaat. En zus/tante van Lara heeft ook een nest gekregen, dat is natuurlijk ook intressant om te vergelijken.

Over 3 weken examen voor de gevorderden cursus. Het enige wat we nog flink moeten oefenen is het terugsturen naar de plaats. Ze wordt dan vooruitgestuurd naar de riem, die een meter of 7 verderop ligt. De bedoeling is dan dat ze daar naartoe lopen, omdraaien en op [of op maximaal een halve meter van] de riem gaan liggen. Dat deed ze perfect, totdat het we een keer op een nat veld training hadden. Ze dook er met haar voorpoten op, 'schaatst' verder over het gras en kijkt me dan zo aan van: "leuk hè vrouwtje?". Niet leuk dus, en sinds een week of twee oefenen we dat nu extra en dat lijkt te werken.
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  donderdag 5 maart 2009 @ 16:18:45 #272
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_66732023
Hier mijn nieuwe aanwinst, Kyra!
Grotendeels een Berner Senne en voor het overige deel een Sint Bernard.

Samen met het andere baasje.
  donderdag 5 maart 2009 @ 17:12:13 #273
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_66734035
wat een schatje
  vrijdag 6 maart 2009 @ 10:39:04 #274
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66758030

Volgens mij had ik deze nog niet gepost
pi_66758681
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 16:18 schreef Lastpost het volgende:
Hier mijn nieuwe aanwinst, Kyra!
Grotendeels een Berner Senne en voor het overige deel een Sint Bernard.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Samen met het andere baasje.
O, dat is een leuke mix
And you know I might
  zondag 8 maart 2009 @ 21:44:04 #276
44200 Sjeekie_Beekie
pi_66840404
Lara mocht vandaag op audiëntie bij de keurmeester op de Fokkersdag in Kerkwijk. We werden rond 9h30 verwacht, dus voor een zondag moesten we vroeg uit bed. En Lara heeft een ochtendhumeur... Afgelopen donderdag was ik jarig, dus gisteren en vrijdag hebben we visite over de vloer gehad. Visites die pas laat vertrokken, waardoor Lara naar eigen bevindingen te weinig had geslapen vannacht. En dan sjokt ze 's ochtends op z'n elvendertigst naar de hondenuitlaatstrook achter me aan voor een poep en een plas, en in hetzelfde tempo maakt ze haar bak leeg.

Maar goed... we waren iets voor 9h van huis weg, om keurig op tijd daar aan te komen. Al snel zagen we de fokkers van Lara en haar broertjes en zusjes. Van de 7 pups, was er maar ééntje niet gekomen, dus het was met recht een familiereunie. Na een bak koffie en een welkomstpraatje van de organisatie was het afwachten totdat we aan de beurt waren. Ondertussen had de hele familie elkaar besnuffeld en was er weer wat rust in het gezelschap gekomen. De meesten lagen hun beurt netjes af te wachten, terwijl alle baasjes en vrouwtjes bijkletsten en ervaringen uitwisselden.

Uiteindelijk was het dan zo ver dat we de ring in mochten. De opstelling was zodanig, dat wij als laatsten aan de beurt zouden zijn. Zul je net zien... ben je als eerste geboren van dit nest, wordt je pas al laatste gekeurd.

Wat komt die vreemde meneer aan mijn lijf doen?
,

De keurmeester dicteert het rapport:

Groepsfoto van het nest:
Vlnr: Vader Eppo, moeder Jaana, broer Jakko, broer Milo, zus Nora, zus Pleun en Lara [zus Belle was al naar huis].

Lara met haar ouders.

Uiteindelijk kreeg Lara een schitterd rapport mee naar huis. De keurmeester was opdit moment vooral te spreken over Pleun en Lara qua bouw en dergelijke. De rest van het nest had nog wat meer tijd nodig om wat steviger te worden. Dus een dikke pluim voor Lara dus.

Van andere Langhaarfielen kregen we te horen dat we zo'n mooi hondje hadden en dat ze zo lief is. Nu vinden wij Lara sowieso de mooiste en liefste hond, maar dat de kenners en de keurmeester dat ook vonden, streelde ons ego wel. Kortom... een hele leuke, gezellige en leerzame dag gehad in Kerkwijk. Op naar het volgende diploma op 25 maart.

En terwijl het baasje op de terugweg tankt en de bandenspanning controlleert, neemt het vrouwtje Lara mee voor een plasje EN een leuke foto in het eerste lentezonnetje en zomerbriesje.

[ Bericht 9% gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 08-03-2009 21:53:44 ]
Oudste, Jongste en Lara
  zondag 8 maart 2009 @ 23:35:30 #277
176471 oh-oh
pi_66845349
Oh leuk zeg!
Altijd leuk ook zo een familie reünie.
Billy ziet zijn broers en moeder regelmatig, met zn moeder heeft ie niet echt wat, gelijk niet meer toen ie uit het nest was, maar met zijn broers doet ie nog precies zo als in het best, heeeeeeel wild en achterlijk en zo doet ie alleen maar met Mucho en Dux, echt tof is dat.
Komend weekend komen zn broers met hun baasjes hier logeren, in het kader van ons broertjesweekend!
En gaaf dat Lara een mooi rapport kreeg.
Ga je haar nu vaker showen?
Showen is zo leuk!
( Groucho Marx )
  maandag 9 maart 2009 @ 00:00:21 #278
202348 Susi
Temple of Love
pi_66846210
Wij krijgen elk jaar nog een kerstkaart van de moederhond van onze hond thuisgestuurd.
  maandag 9 maart 2009 @ 00:08:13 #279
44200 Sjeekie_Beekie
pi_66846463
Mijn vorige hond [een Sheltie] vond het wel altijd leuk om haar moeder weer te zien, dat was altijd één groot feest. Showen is niet echt mijn ding. Dit was meer voor de fokbegeleigingscommissie van de rasvereniging. Om te kijken of het advies voor dit nest ook een postief advies was voor het ras.

In de toekomst wil ik met jaar jachtproeven gaan doen, ik denk dat we daar allebei meer plezier aan beleven. Mijn hondje is niet zo van het mooi zijn en lang stil zitten. Die wil rennen, door de plassen banjeren, over sloten springen en/of zwemmen, een konijnenspoor uitwerken en een dummy naar het vrouwtje brengen.

Lara ziet er regelmatig uit alsof ze al 3 dagen niet thuis is geweest. Ze springt echt overal in, het kan haar niet goor genoeg zijn. Gelukkig heb ik haar voorliefde van door de paardenpoep rollen in weten te perken, dat doet ze gelukkig niet meer. Maar een modderpoel heeft in haar belevingswereld het lekkerste drinkwater en je gaat er ook zo lekker van ruiken als je er tot aan je oksels in staat.

Dit is Lara bij de ijsbaan waar het ijs net aan het dooien was gegaan. Het was rond het vriespunt en ze duikt gewoon het water in... en sleept naderhand dan ook een halve kuub zand mee naar huis heb ik af en toe het idee. Het zal goed zijn als het weer warmer wordt, dan kan ze opdrogen op de plaats, in plaats van in de bench. Dan blijft al het zand tenminste de huiskamer uit.
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 9 maart 2009 @ 08:40:30 #280
176471 oh-oh
pi_66849914
Oh mijn hondjes mogen ook altijd banjeren en vies zijn en rennen en gek doen, maar een dagje op show spelen met hun vriendjes vinden ze net zo leuk hoor.
( Groucho Marx )
pi_66853989
beetje onduidelijk doot de snelheid, maar sinds een weekje (of 2 zowat) heb ik mijn scootmobiel
en ronja is er niet meer vanaf te slaan sinds ze ontdekt heeft dat ze met me mee kan liften!

maandag 9 maart 2009 @ 14:47:35 #282
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_66860400
Kijk die Ronja nou es lekker meeliften Het gaat inderdaag errug hard
Ow O+
  maandag 9 maart 2009 @ 20:00:28 #283
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66871568
Ronja,wat leuk
En wat goed van Lara,ze is mooi
  maandag 9 maart 2009 @ 20:25:33 #284
44200 Sjeekie_Beekie
pi_66872547
Ronja scheurt lekker mee zo! Fijne, veilige en gezellige kilometers toegewenst.
Oudste, Jongste en Lara
  maandag 9 maart 2009 @ 20:44:46 #285
103012 Nies
Die hekse
pi_66873207
Indy op de hei;

en Indy int park;

A lie may take care of the present, but it has no future..
You can't pay me enough to be nice to you...
  maandag 9 maart 2009 @ 20:48:52 #286
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66873367
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:44 schreef Nies het volgende:
Indy op de hei;
[ afbeelding ]
en Indy int park;
[ afbeelding ]

My god wat een beer. Echt een geweldige hond Die koppen ook. Het zijn verdomme net pony's
  maandag 9 maart 2009 @ 20:56:55 #287
103012 Nies
Die hekse
pi_66873747
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:48 schreef Qwea het volgende:

[..]

My god wat een beer. Echt een geweldige hond Die koppen ook. Het zijn verdomme net pony's
In heeft een heel fijn hoofdje hoor

Kaatje;
  maandag 9 maart 2009 @ 20:58:30 #288
176471 oh-oh
pi_66873810
Oh ik ben echt dol op Denen, het zijn ook altijd van die hele lieve milde honden
( Groucho Marx )
  maandag 9 maart 2009 @ 21:13:40 #289
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66874416
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:56 schreef Nies het volgende:

[..]

In heeft een heel fijn hoofdje hoor

Kaatje;
[ afbeelding ]
ooh my fucking god

Foto van de pootjes!!! Die beesten hebben beren poten! Net als sint bernards en benner senners !
pi_66874790
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:44 schreef Nies het volgende:
Indy op de hei;
[ afbeelding ]
en Indy int park;
[ afbeelding ]

Wat een majoor

Mooie honden!
  maandag 9 maart 2009 @ 21:37:32 #291
176471 oh-oh
pi_66875512
Een van de favo vriendinnetjes van mijn honden is Rubiana, ze zijn zooooo leuk samen, die kleintjes van mij met die grote statige dame:
( Groucho Marx )
  maandag 9 maart 2009 @ 21:39:27 #292
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_66875625
Wouw Indy is mooi!!

Gijsje is vandaag 3 jaar geworden
  maandag 9 maart 2009 @ 21:44:46 #293
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_66875899
gefeliciteerd gijsje!!!!!

pi_66876478
@ oh-oh: je steelt de show met die fotos van je:-)
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
  maandag 9 maart 2009 @ 22:51:25 #295
103012 Nies
Die hekse
pi_66878903
Ze zijn zo lief

Indy in de auto

En in de categorie "Donder op met die k*tcamera van je!" hebben we;

Ze zijn me zat
  dinsdag 10 maart 2009 @ 08:53:49 #296
176471 oh-oh
pi_66885975
quote:
Op maandag 9 maart 2009 21:56 schreef Dandilion het volgende:
@ oh-oh: je steelt de show met die fotos van je:-)
Thnx, en dan heb ik nog niet eens een echte camera...
Gijsje, gefeliciteerd!!!
Lekker ding!

Oh en Nies, keep m coming plies!
Ze zijn echt super1
( Groucho Marx )
pi_66886532
Prachtige foto's idd van die Deen, alleen erg grote foto's.
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:08:58 #298
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_66887773
Het zijn grote honden dus heb je grote foto's nodig Ik blijf maar heen en weer scrollen Maar ze zijn prachtig

Dikke kus voor Gijsje

En nu zijn ze prachtig de foto's ik had weer niet lang genoeg gewacht

Oh-oh jouw hondjes zijn geweldig (as always )

[ Bericht 23% gewijzigd door Maes op 10-03-2009 10:27:28 (ongeduldig) ]
Ow O+
  dinsdag 10 maart 2009 @ 10:33:40 #299
103012 Nies
Die hekse
pi_66888426
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 09:19 schreef Bengeltje het volgende:
Prachtige foto's idd van die Deen, alleen erg grote foto's.
Sowwy

Combinatie van nieuwe windowsinstallatie en dus even geen dreamweaver om het eea aan te passen en zelf wel aangezette automatisch imageresizer
Excuses!
  woensdag 11 maart 2009 @ 16:52:15 #300
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_66940516
Ja hoi, ik kom hier nooit, maar wil het volgende wel even kwijt: wij gaan morgen bij een kennel kijken. .
Het is een border collie kennel en we zijn echt helemaal overtuigd van dit ras. Zulke mooie honden !
Ze hebben bij deze kennel nog geen pups, maar wel bijna. En we staan op de puppylijst. .
Het is nog even afwachten hoe het loopt, maar waarschijnlijk hebben wij deze zomer hebben een pup !!!
KuikenGuppy
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')