Kan jij die grappen dan ff aanstippen? Ik kan ze nooit vindenquote:Op zondag 21 december 2008 20:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Gewoon een beetje lachen om zijn grapjes en het komt goed joh
hahahaha, scheelt dat ik er bij jou nooit echt moeite mee hebquote:Op zondag 21 december 2008 20:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan jij die grappen dan ff aanstippen? Ik kan ze nooit vinden
Bij oma op bezoek.quote:Op zondag 21 december 2008 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een persoonlijke modHet idee alleen al...
En Paula, zondags zijn meestal de saaiste dagen, wat heb jij gedaan dan?
Hu... vervelend af en toe, heb die van mij ook al in geen eeuwen gezien...quote:
Gelukkig nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
En toen was het een kruipend buffet?
Dat wil ik Hosti ook niet aandoen.quote:
Zo erg is het toch meestal niet.quote:
[een juichende smilie]quote:Op zondag 21 december 2008 20:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gelukkig nietHet viel allemaal nog best mee
Ik heb geen zin om met kerst 2 dagen lang op pad te zijn, dus doe het maar vast van tevoren.. Met oud en nieuw mag ik ook al weer hequote:Op zondag 21 december 2008 20:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hu... vervelend af en toe, heb die van mij ook al in geen eeuwen gezien...
Ik ben blij dat jij een feestje had en een lekker drankje op hebt!quote:Op zondag 21 december 2008 20:34 schreef vrolijke-frits het volgende:
Goedeavond,Ook echt dicht geweest
![]()
Ik had vandaag een feestje hier en heb een lekker drankje op
Jeah, Glow voor president he?quote:Op zondag 21 december 2008 20:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
Dat wil ik Hosti ook niet aandoen.
Ik zag dat er al weer een post van me is aangepast, eentje met meer dan 1 smilie.
Maar goed.. Laten we allemaal Glow eren en hopen dat hij ons wil leiden naar een beter leven.
Amen..
Ik heb m al ge-editquote:Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee nico![]()
en paula.. succes!! of was je al geweest?![]()
Mijn oma is refo.quote:Op zondag 21 december 2008 20:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zo erg is het toch meestal niet.
Ben al geweestquote:Op zondag 21 december 2008 20:35 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee nico![]()
en paula.. succes!! of was je al geweest?![]()
Godquote:Op zondag 21 december 2008 20:36 schreef nicomart het volgende:
[..]
president? God of wereldleider, dat zijn de betere benamingen.
Zie t nog steeds niet.. maar als nog.. succes en anders.. je hebt het overleefquote:
quote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zie t nog steeds niet.. maar als nog.. succes en anders.. je hebt het overleef![]()
Het kan nog even duren. Misschien is ons schrift topic nog niet nagekeken.quote:Op zondag 21 december 2008 20:33 schreef nicomart het volgende:
[..]
[een juichende smilie]
zou het zo wel mogen?
edit: en ik heb vandaag uitgeslapen en voetbal gekeken.
Maar bush is presidentquote:Op zondag 21 december 2008 20:37 schreef Puala het volgende:
[..]
God![]()
wereldleider, dan krijg ik Bush visioenen?
quote:Op zondag 21 december 2008 20:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
hahahaha, scheelt dat ik er bij jou nooit echt moeite mee heb
Bush word gezien als wereldleider?quote:Op zondag 21 december 2008 20:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
Het kan nog even duren. Misschien is ons schrift topic nog niet nagekeken.
[..]
Maar bush is president
Ook nog voor een paar weken.quote:
Jij krijgt Bush visioenen bij het woord wereldleider.quote:
Ik zou het wel stijl vinden als hij dan nu nog even een 3e wereldoorlog start. Stijl... niet leuk natuurlijkquote:
Goh, ik ken je punt, hier hetzelfde verhaalquote:Op zondag 21 december 2008 20:42 schreef nicomart het volgende:
morgen nog een dagje werken en dan kerstvakantie. Hoewel je het natuurlijk niet echt vakantie mag noemen, gezien het harde werken dat op het planning staat, maar ik heb er wel zin in
Ik kan me herinneren dat ik nog een pm kreegquote:
druk op fok en msn, geen tijd om te schrijvenquote:Op zondag 21 december 2008 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat ik nog een pm kreeg
Nu is het in eens wel leven hier zeg![]()
wat ga jij allemaal doen dan in de kerstvakantie?quote:Op zondag 21 december 2008 20:44 schreef Puala het volgende:
[..]
Goh, ik ken je punt, hier hetzelfde verhaal
Niet QFT-en jij!quote:Op zondag 21 december 2008 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
dan maak je tijd voor Hosti. Dit vind ik niet kunnen!quote:Op zondag 21 december 2008 20:46 schreef Puala het volgende:
[..]
druk op fok en msn, geen tijd om te schrijven
Morgen werken, dinsdag efteling, woensdag shoppen, donderdag langs mama en een optreden.quote:Op zondag 21 december 2008 20:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
wat ga jij allemaal doen dan in de kerstvakantie?
[..]
Niet QFT-en jij!
Jij hebt wat met die pm's he.. en gister wist je nog niet eens wat het wasquote:Op zondag 21 december 2008 20:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 december 2008 20:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan maak je tijd voor Hosti. Dit vind ik niet kunnen!
Hahaha, dan zul jij de eerste zijn johquote:Op zondag 21 december 2008 20:46 schreef nicomart het volgende:
[..]
dan maak je tijd voor Hosti. Dit vind ik niet kunnen!
Maar als het hetzelfde verhaal is, dan heb je er dus ook wel zin in. Dus dan zijn die 3 dagen vakantie een extraatjequote:Op zondag 21 december 2008 20:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Morgen werken, dinsdag efteling, woensdag shoppen, donderdag langs mama en een optreden.
Vrijdag naar mijn vriend, zijn ouders, opa, oma en zooi zien.
Zaterdag mijn kamer leeghalen & verf halen en alles
Zondag uitrusten van de week
Maandag werken bij mijn vader in de boomkwekerij
Dinsdag kamer schilderen, woensdag werken achter de bar van een schietvereniging
Donderdag mijn kamer inruimen
En dan genieten van nog 3 dagen vakantie
quote:
Nou ja.. als er hier iemand een pm verdient, dan ben jij het welquote:Op zondag 21 december 2008 20:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hahaha, dan zul jij de eerste zijn joh
Dat zou wel een meesterlijke actie zijn... Eerst even nog een paar miljard aan een toch al slecht lopende autoindustrie geven.. Hij zal toch wel denken.. Obama lost het toch wel op...quote:Op zondag 21 december 2008 20:44 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik zou het wel stijl vinden als hij dan nu nog even een 3e wereldoorlog start. Stijl... niet leuk natuurlijk
Ik ken nog wel een ijzeren generaal die hem zou kunnen helpen
Ik verveel me die 3 dagen heus niet denk ik. Verwacht niet dat ik die strakke planning volhoud, dus dan zal er nog wel wat moeten gebeuren die dagen.quote:Op zondag 21 december 2008 20:50 schreef nicomart het volgende:
[..]
Maar als het hetzelfde verhaal is, dan heb je er dus ook wel zin in. Dus dan zijn die 3 dagen vakantie een extraatje
Als je je die 3 dagen verveelt, heb ik vast nog wel een klusje voor je
Precies.. En anders geven ze de schuld wel aan die negerquote:Op zondag 21 december 2008 20:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat zou wel een meesterlijke actie zijn... Eerst even nog een paar miljard aan een toch al slecht lopende autoindustrie geven.. Hij zal toch wel denken.. Obama lost het toch wel op...
klussen en verhuizen hequote:Op zondag 21 december 2008 20:51 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik verveel me die 3 dagen heus niet denk ik. Verwacht niet dat ik die strakke planning volhoud, dus dan zal er nog wel wat moeten gebeuren die dagen.
Wat zijn jouw vakantieplannen?
klussen wel, verhuizen nietquote:Op zondag 21 december 2008 20:54 schreef nicomart het volgende:
[..]
Precies.. En anders geven ze de schuld wel aan die neger
[..]
klussen en verhuizen he
Ik dacht dat ik dat wel had verteld tussen alle smilie-posts door
mja.. verhuizen is natuurlijk het doel van het klussen. Ik wil wel proberen om begin januari over te zijnquote:
Nice doelquote:Op zondag 21 december 2008 20:59 schreef nicomart het volgende:
[..]
mja.. verhuizen is natuurlijk het doel van het klussen. Ik wil wel proberen om begin januari over te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |