Zit wat in ja.quote:Op zondag 21 december 2008 13:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
een enkele keer wat meer (als je dan wisselt van bedpartners) is het niet zo heel erg vind ikMaar voor een vaste vriendin hoef ik echt niet meer dan mooie kleine (handje vol) borstjes
borstjes dan...?quote:
maakt niet uit, ik vertel graag nog een keer dat ik mn band moet plakken!quote:Op zondag 21 december 2008 14:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... ja
vakantie he, dan denk ik niet zo na enzo
ik had al wel eerder door dat we wel dezelfde mening hebbenquote:Op zondag 21 december 2008 14:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zit wat in ja.
Ik ben ook de beroerdste niet hoor
Ben ik zo doorzichtig?quote:Op zondag 21 december 2008 14:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik had al wel eerder door dat we wel dezelfde mening hebben
nou doorzichtig niet, gewoon een goed persoon met een perfecte keuze voor het vrouwelijk lichaamquote:
Haha, absoluut.quote:Op zondag 21 december 2008 14:15 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou doorzichtig niet, gewoon een goed persoon met een perfecte keuze voor het vrouwelijk lichaam
jaa jij hebt ook wel een smaak waar ik het zeer goed mee eens kan zijn!quote:Op zondag 21 december 2008 14:36 schreef Houniet het volgende:
[ afbeelding ]
Groot.. Sophia Bush.
@ Het grote enige echte 'post je desktop' topic! dl.18 en Pimp hier met je desktop #8
Goed bezigquote:Op zondag 21 december 2008 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaa jij hebt ook wel een smaak waar ik het zeer goed mee eens kan zijn!
Daar doe ik bijna nooit aan..quote:
Dat mag waarschijnlijk ook dus niet meerquote:
Nou dan zal ik even een correcte mededeling doen.quote:Op zondag 21 december 2008 15:29 schreef Cuegirllie het volgende:
De regels:
Hoi/goedemiddag/avond/mag alleen icm met een verhaaltje over hoe je dag was of een extra opmerking, zodat het bericht niet nutteloos is
Hola Dean! ¿cómo estás? divertirse en el trabajo?quote:
Hallo Mash! Alles goed met jou? Lekker kerstvakantie? of nog druk bezig met stage komende week?quote:
die mod moet gewoon niet zo huilenquote:Op zondag 21 december 2008 17:21 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Hallo Mash! Alles goed met jou? Lekker kerstvakantie? of nog druk bezig met stage komende week?Laat wat van je horen!
![]()
Hier! zie je nou?! Zo moeilijk is het toch niet om een bericht meer inhoud te geven!![]()
Dankjewel, ik krijg er vertrouwen in dat het goed gaat komen met deze reeks.quote:
Gaat wel. Idd, lang niet gesproken. Zal je zo via PM wel ff het een en ander uitleggen ook.quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef HostiMeister het volgende:
Heuj... eindelijk...
Paula joh hoesie, lang niet meer gesproken joh
Zondag he?quote:Op zondag 21 december 2008 20:19 schreef Puala het volgende:
[..]
Gaat wel. Idd, lang niet gesproken. Zal je zo via PM wel ff het een en ander uitleggen ook.
Hoe is het met jou?
wie is Belize??quote:Op zondag 21 december 2008 20:20 schreef Piles het volgende:
Groeten vanuit Belize![]()
Wat doe ik dan in godsnaam hier
Nou zeg, ik zal nog eens de groeten vanuit Belize doenquote:Op zondag 21 december 2008 20:21 schreef nicomart het volgende:
wat een enorme onzin zeg.. jezelf even belangrijk maken heeft zojuist weer een nieuw voorbeeld gekregen.
Ik dacht dat je een chickie had daarquote:Belize (vroeger Brits-Honduras) is een Centraal-Amerikaans land, en grenst aan Mexico in het noordwesten en Guatemala in het zuiden en westen. Aan het oosten grenst het aan de Caribische Zee. Staatshoofd is Koningin Elizabeth II en het land is lid van het Britse Gemenebest.
Dat is een landquote:
Das waar.. ga mezelf zo ook maar een baco inschenken en popcorn pakken.quote:Op zondag 21 december 2008 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zondag he?
Biertje, vervelende mods, ik vermaak me wel
Maar jij bent belangrijk pilliewillie!!quote:Op zondag 21 december 2008 20:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Nou zeg, ik zal nog eens de groeten vanuit Belize doen![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 20:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zondag he?
Biertje, vervelende mods, ik vermaak me wel
is het hosti's mod??quote:Op zondag 21 december 2008 20:23 schreef Puala het volgende:
[..]geniaal antwoord weer.
Mijn zondag was saai, maar dat heb ik al (speciaal voor die mod van je) gepost
lolquote:Op zondag 21 december 2008 20:25 schreef PieterBas het volgende:
Mijn vader kwam thuis van het hardlopen, zei hij dat er een persoon zelfmoord wou plegen.. bij een Grieks restaurant..
Ik: dan moet het eten wel heel erg slecht zijn
Een persoonlijke modquote:
En toen was het een kruipend buffet?quote:Op zondag 21 december 2008 20:25 schreef Cuegirllie het volgende:
verhaal: ik had chinees gehaald... viel op een gegeven moment eerst de bak bami op de grond.. en toen de bak babi bangang
Als het Glow is weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Soms dit en soms datquote:Op zondag 21 december 2008 20:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een persoonlijke modHet idee alleen al...
En Paula, zondags zijn meestal de saaiste dagen, wat heb jij gedaan dan?
Gewoon een beetje lachen om zijn grapjes en het komt goed johquote:Op zondag 21 december 2008 20:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
Als het Glow is weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Soms dit en soms dat
of was het zo schoon dat je van de vloer kon etenquote:Op zondag 21 december 2008 20:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
En toen was het een kruipend buffet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |