Ik kwam er vandaag achter dat mijn werk (inbev) wel een bredase studentenvereniging oid steunt, maar aan de actie van mijn collega;s nog niet weet of ze helpenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bezig om met het bedrijf een 2x 10000 euro los te peuteren uit het fonds wat ze hier voor hebben.
1x voor de bank en 1x voor de verzekeraar.
Z0u g0ed kunnen. Het is wel hip in ieder geval.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
Is dat het volgende nummer ofzo?
Doh!quote:
Ja al 2 minuten..quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
[..]
Is dat het volgende nummer ofzo?
Het is hier 'gezellig snel'.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Heel gezellig en verschrikkelijk snel . . .
Wie zong ook alweer: "Je bent niet hip?"quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Z0u g0ed kunnen. Het is wel hip in ieder geval.
Ze moest even bellen, al 2 uur nu.quote:
Duur geintjequote:Op zaterdag 20 december 2008 23:51 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ze moest even bellen, al 2 uur nu.
ze sponseren toch alle studentenverenigingen die inbev merken in de tap stoppenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:50 schreef DaMook het volgende:
Damn wat gaan we weer hard.
Nu de drukte weer over is plaats ik deze post nog een keer.
[..]
Ik kwam er vandaag achter dat mijn werk (inbev) wel een bredase studentenvereniging oid steunt, maar aan de actie van mijn collega;s nog niet weet of ze helpen. EIKELS dat het zijn. Maandag ga ik dus echt even rondbellen.
Ik blijf ook nog ff hangenquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:51 schreef 3FMaster het volgende:
Gister was het al best snel saai hier, maar ik denk dat het vanavond wel een latertje wordt
Oud en Nieuw Gourmetjaar zou natuurlijk ook nog kunnen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:49 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eerst en Tweede Gourmetdag lukt het misschien wel een keer
Geen idee.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:51 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wie zong ook alweer: "Je bent niet hip?"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |