quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:34 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Net een slokje cola genomen, blij nu?
Goatsequote:
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:34 schreef weirdofm het volgende:
sorrrrrry jongens
dit was het einde van mijn caps
flickr is vol
Het was echt te triest voor woorden. Was net te laat thuis voor de samenvatting, maar dat is maar goed ookquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Timoooooooo ! Ja, klote voor je en Roda, maar dat maakt de lange reis voor Ron Jans en Co wel wat leuker. Die zijn pas rond 3:45 thuis![]()
![]()
Die bijna 0 - 2 van Grunn was echt briljant. Berg was goed
Dit meen je niet?!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mooi nummer! Zeker met Mary
Maak je ff een imgdumper.com account aan, kun je weer 100MB er bij knallen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:34 schreef weirdofm het volgende:
sorrrrrry jongens
dit was het einde van mijn caps
flickr is vol
Ben bezig om met het bedrijf een 2x 10000 euro los te peuteren uit het fonds wat ze hier voor hebben.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
Maar voor 2009 Euro mag ze wel de versie met MJB horen.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef weirdofm het volgende:
[..]
of ik het kanaal/de groep niet zo vol wou maken.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bezig om met het bedrijf een 2x 10000 euro los te peuteren uit het fonds wat ze hier voor hebben.
1x voor de bank en 1x voor de verzekeraar.
Ik vind dit wel een prima nummer. Maar komt meer door de herinneringenquote:
Je hebt verkrachten en je hebt verkrachten, maar dit is toch wel een uber verkrachting . . .quote:
Je had liever andere reactie gehadquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef weirdofm het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef weirdofm het volgende:
[..]
wel namens FOK hequote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben bezig om met het bedrijf een 2x 10000 euro los te peuteren uit het fonds wat ze hier voor hebben.
kan ik ze daar ook allemaal tegelijk uploaden? of een voor een?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maak je ff een imgdumper.com account aan, kun je weer 100MB er bij knallen.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klopt, de overtreding was echt vrij suffig (understatement)... Naja, proost dan maar!quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Het was echt te triest voor woorden. Was net te laat thuis voor de samenvatting, maar dat is maar goed ook
Wordt je zo in de wedstrijd terug geholpen door een eigen goal, vern**k je een het zo door die neger die zo`n domme overtreding maakt!![]()
![]()
dat gaat nergens over!! stempel op de kop en terug naar Noorwegen sturen: droppen op een fjord en nooit meer los laten. bah bah bah
Heb me maar een pilsje gepakt, is er tenminste nog iets positiefs vanavondProost
"Have you come here to play JJJEJEEEEEEEHEHEEEEHEEEESUSSSSSS!"quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Je hebt verkrachten en je hebt verkrachten, maar dit is toch wel een uber verkrachting . . .![]()
ooh okay.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik vind dit wel een prima nummer. Maar komt meer door de herinneringen![]()
Denk dat ze het voor eigen promotie houden, gelukkig is het geen fortis daar helpt helemaal niets meer bijquote:
Wie is de admin van 3FMfan? Kun je daar geen nieuwe fotoboek openen?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Maak je ff een imgdumper.com account aan, kun je weer 100MB er bij knallen.
record smsjes ook. 30k plus.waarvan 25 maja :pquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
We gaan voor 300 binnen de 10 minuten. Defintly a world record . . .![]()
Nóg erger idd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef Marc63 het volgende:
Nou wordt Beyonce hier behoorlijk gehaat, maar ik vind Mary J Blige nog wel een stuk erger.
Floris dacht ik zo.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie is de admin van 3FMfan? Kun je daar geen nieuwe fotoboek openen?
Sirolfquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wie is de admin van 3FMfan? Kun je daar geen nieuwe fotoboek openen?
Ja, die doen het hem echtquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
Die kuiltjes in de wangen van Ilse.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef DiedjeeJ het volgende:
Die kuiltjes in de wangen van Ilse.
Jezus zou zich in z'n graf omdraaien, als 'ie dat zou hebben . . .quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:37 schreef Cee het volgende:
"Have you come here to play JJJEJEEEEEEEHEHEEEEHEEEESUSSSSSS!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |