SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net te krokant. Buiten dat is ie heel lekker.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Ik heb jou al een paar keer betrapt met een biertje om half zes.quote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef sp3c het volgende:
zondags rond een uurtje of 5 liggen de meesten wel in een coma
maar ... ermquote:Op maandag 22 december 2008 23:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb jou al een paar keer betrapt met een biertje om half zes.
quote:Op zondag 21 december 2008 06:31 schreef sp3c het volgende:
ik drink nog 1 bier en dan ga ik onwijs slapen
Welterusten.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:13 schreef Stali het volgende:
[..]
Absoluut..
Welterusten en tot morgen..
Kijk, linkergroenen begrijpen dat, bij een superieure politieke correctheid hoort on-topic postgedrag.quote:
Schitterend!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
Aan mij zal het niet liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat je maar snel van FOK! op mag rotten..
Trusten..
Gewerkt zeker?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:56 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb mijn bed nog niet eens geraakt vannacht.
Alles wat ik doe doe ik met volledige overgave.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je was er laat en vroeg bijVerslaafde
Zei mijn vriendin vannacht ook tegen mequote:Op woensdag 24 december 2008 10:06 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Alles wat ik doe doe ik met volledige overgave.
Tijd voor een nieuwe fles dusquote:Op woensdag 24 december 2008 10:07 schreef Drugshond het volgende:
Poker ... downloading... tv kijken.... vrije dag... en het laatste restje whiksy opgedronken.
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin vannacht ook tegen me
Niet vandaag....quote:Op woensdag 24 december 2008 10:23 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zei mijn vriendin vannacht ook tegen me
[..]
Tijd voor een nieuwe fles dus
Geen tijd voor gehadquote:Op woensdag 24 december 2008 10:27 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen.
morgen zijn de winkels dichtquote:
So it didn't happenquote:Op woensdag 24 december 2008 10:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen tijd voor gehad
Ik zei nog "Pics??" En ze stortte zich vol overgave op mn pik...
Verkeerd begrepen, sorry![]()
wie is wij?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef sp3c het volgende:
wij gaan toch maar ff de mooie stad achter de duinuh in
Wat denk jezelf op Kerstnacht.quote:
hij en zijn kerstballen?quote:Op woensdag 24 december 2008 22:37 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Wat denk jezelf op Kerstnacht.
Jij hebt ook net Brokeback Mountain gezien..quote:Op woensdag 24 december 2008 22:25 schreef sp3c het volgende:
wij gaan toch maar ff de mooie stad achter de duinuh in
quote:Op woensdag 24 december 2008 22:38 schreef sp3c het volgende:
ik en mijn crew
ik weet niet hoeveel er nog zijn want mogelijk zie ik er een paar dubbel
American Dad volgens mij maar ik kreeg een mooiuh glimmende PDA van pa dus zit ik daarmee te spelenquote:Op woensdag 24 december 2008 22:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij hebt ook net Brokeback Mountain gezien..![]()
* FritsVanEgters blijft thuis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |