Goede communicatie en attent zijn met kleine dingen maken dat werknemers veel gemotiveerder zijn en sneller de neuzen op 1 lijn hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is het makken van veel leidinggevenden toch. Je wilt geen conflict.
[..]
Neuzen moeten dezelfde kant op staan en dat is niet zo, want iedereen heeft zijn eigen doelen. Hoe krijg je die neuzen dezelfde kant op, dat is de vraag.
Als de neuzen dezelfde kant op staan kun je vervolgens vrij rationeel leidinggeven. Maar ja, dat is in de praktijk toch een utopie...
Ja, ze zit onverstoord sudolul's op te lossen terwijl ik dhr P. de Leeuw zit te kijken.quote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk een vent in the house.
Die van de klontjes in de aardappelpuree?quote:Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Ze kijkt pas van haar boekje op als ik opmerk dat het topic dat ik zojuist geopend heb wel erg veel views verzamelt.
Users zien dat in me, Stali, kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zal maar niet melden dat je eik een Zeeuwse botte lul bent he..
Werkelijk een gevoelige vrouw... flikker toch op man.
Nee, die stukjes is mijn fout hè, ik ben het vrouwtje dat kookt.quote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die van de klontjes in de aardappelpuree?
Tja... het gaa al mis bij "Als je in POL post"quote:Op zondag 21 december 2008 00:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ow gelukkig![]()
nou ja. one of the few..
Als je in POL post en je mening geeft en je hebt dan zo naam. Kan me indenken dat sommigen dat denken, wat denkt hij wel niet... (terwijl ik dat net denk)
Maar het is gewoon een nummer van Pink Floyd
Kijk, van jou dacht ik dus dat je een vent wasquote:
Als Stali een Pabo/SPW/SPH vrouw is dan is elke man natuurlijk een botte lul daarbij vergeleken.quote:Op zondag 21 december 2008 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Users zien dat in me, Stali, kan ik ook niets aan doen..
Nerderig, mèn, op zaterdagavond.quote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef One_of_the_few het volgende:
sudoku's is wel erg wijverig ja.
quote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk een vent in the house.
Eerder dat ik dat gedaan heb....quote:Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Als Stali een Pabo/SPW/SPH vrouw is dan is elke man natuurlijk een botte lul daarbij vergeleken.
Echte vrouwtjes maken die fout niet.quote:Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die stukjes is mijn fout hè, ik ben het vrouwtje dat kookt..
Gevoelig is wat anders dan verwijfd meneer-mevrouw Stali.quote:Op zondag 21 december 2008 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij vind die R3 toch ook wel wat verwijfd?.
En dan nog omschrijft ze je als een botte lul.quote:
100 puntenquote:Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Goede communicatie en attent zijn met kleine dingen maken dat werknemers veel gemotiveerder zijn en sneller de neuzen op 1 lijn hebben.
even vragen hoe het is als men ziek is geweest, op vakantie is geweest. Even vragen of een kind weer beter is, feliciteren met de verjaardag. Interesse tonen bij een voor een werknemer belangrijke gebeurtenis.
Hihi...quote:Op zondag 21 december 2008 00:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En dan nog omschrijft ze je als een botte lul.
nou, je hebt het getroffen
Kerels schijnen idd beter in woordzoekers te zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef One_of_the_few het volgende:
sudoku's is wel erg wijverig ja.
Ah Stali is jouw swaffelfriemelding?quote:Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali heeft nog nooit aardappelpuree gemaakt hè, I'm your man...quote:Op zondag 21 december 2008 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Echte vrouwtjes maken die fout niet.
Nee. Behalve op het punt dat hij zichzelf verwijfd vind.quote:Op zondag 21 december 2008 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij vind die R3 toch ook wel wat verwijfd?.
puzzelboekjes zijn per definitie wijverig. Woordzoeker of sudoku.quote:Op zondag 21 december 2008 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Kerels schijnen idd beter in woordzoekers te zijn..
Bij veel mensen de eerste associatie idd, puur op inhoud van haar posts ook vaak hoor...quote:Op zondag 21 december 2008 00:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah Stali is jouw swaffelfriemelding?
Ik zat al gelijk aan Jozef Stalin te denken toen ik die voor het eerst langs zag komen
ben nu wel benieuwd wat Stali gedaan heeft.quote:
Er is ook verschil tussen vrouwen en vrouwtjes.quote:Op zondag 21 december 2008 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali heeft nog nooit aardappelpuree gemaakt hè, I'm your man...
Lekker wijf! Je kookt anders wel mijn zelfgeschreven recepten he? 2 keer per week zuurkoolschotel en dat al zes weken lang.quote:Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
+1 Scherp.quote:Op zondag 21 december 2008 00:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
puzzelboekjes zijn per definitie wijverig. Woordzoeker of sudoku.
beide kanten op kan prima zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 00:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
100 punten![]()
Heb nu een baas die aardig kan foeteren als ie boos is, soms tot frustrerends (frustel??) toe, maar hij zegt het ook als je iets goed gedaan hebt.
Zuurkool komt uit Duitsland, en jij noemt dat een wijverig land dan?quote:Op zondag 21 december 2008 00:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Lekker wijf! Je kookt anders wel mijn zelfgeschreven recepten he? 2 keer per week zuurkoolschotel en dat al zes weken lang..
Noem me dan geen nerd, damn FOK!kertje.quote:Op zondag 21 december 2008 00:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
puzzelboekjes zijn per definitie wijverig. Woordzoeker of sudoku.
Ik heb je alleen wijverig genoemdquote:Op zondag 21 december 2008 00:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Noem me dan geen nerd, damn FOK!kertje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed voorbeeld doet goed volgen!![]()
Loeter.quote:Op zondag 21 december 2008 00:32 schreef Frutsel het volgende:
Nou heren, dames, verwijfden, friemelaars, vermannelijkden, leraren, andersdenkenden enzo
ik ben nog ff film kijken
Wel gedragen he![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh ja, Stali:Waarom staat Ryan3 niet in dat rijtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Zwarte pieten mogen niet meedoen.quote:Op zondag 21 december 2008 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom staat Ryan3 niet in dat rijtje?
Ja, Ryan3 is een zachtaardige user, Stali, niemand zou hem willen aanpakken.quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef Stali het volgende:
Oh wat zijn alle haantjes hier eensgezind tegen Stali ineens..
R3 aanpakken lukt nog niet echt?
Mij lekker wel..
quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh ja, Stali:Ik wil jou zo graag zien in een paar roze magnetronslofjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
He, maar je hebt mooi stemmen gescoord he. Ben wel benieuwd..
Ah, okee, heeft niets met dimensies te maken dus.quote:Op zondag 21 december 2008 00:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zwarte pieten mogen niet meedoen.
Nu nog een magnetron zien te scoren.quote:Op zondag 21 december 2008 00:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil jou zo graag zien in een paar roze magnetronslofjes..
He, maar je hebt mooi stemmen gescoord he. Ben wel benieuwd..
Die heb je nog niet?quote:Op zondag 21 december 2008 00:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu nog een magnetron zien te scoren.
O, ja?quote:Op zondag 21 december 2008 00:38 schreef Stali het volgende:
[quote]Op zondag 21 december 2008 00:35 schreef One_of_the_few het volgende:
ik peer hem.
Ik ook.
Trusten, guys..
Nee, je plaatje is gewoon te oud.quote:Op zondag 21 december 2008 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, okee, heeft niets met dimensies te maken dus..
Ja, ik was werken gisternacht, maar je hebt avonturen meegemaakt met Stali, begrijp ik?quote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, je plaatje is gewoon te oud.Maar de hint was: jongens, allemaal stemmen!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |