Dit is een vervolg opquote:Deponeer hier al uw gezeur en totale onzin-opmerkingen welke lichtelijk iets te maken heeft met NWS, maar in elk ander topic subiet verwijderd zouden worden. Dit topic is ook geschikt voor onzin-discussies als de geslachtskenmerken van (ex)moderators.
Friemelen en Frutselen is vast een werkwoordquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
Friemel is ook een werkwoord.. Frutsel niet, of wel?
Dat hoop ik maar voor jequote:
nou ja, dit is al de 3e..quote:
O, okee, ik schrok even.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nou ja, dit is al de 3e..
De driede is altijd de leukstequote:Op zaterdag 20 december 2008 23:34 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nou ja, dit is al de 3e..
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Friemelen en Frutselen is vast een werkwoord
[..]
Dat hoop ik maar voor je
We konden niet anders, Frutsel.quote:Dit topic is ook geschikt voor onzin-discussies als de geslachtskenmerken van (ex)moderators.
Ik friemel en frutsel vaak genoegquote:
Waarom alleen moderators?quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
We konden niet anders, Frutsel.
Anders is het ---> BNW hè.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:36 schreef One_of_the_few het volgende:
ik zal de volgende keer minder vaag zijn.
Dat moet je aan Drugshond vragen.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:38 schreef Frutsel het volgende:
Waarom alleen moderators?En welke exmoderator heb je in gedachten?
Soms kijk ik daar voor mijn lol even rond.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Anders is het ---> BNW hè..
De nachtmerrie van iedere rechtgeaarde user op NWS en POL.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat moet je aan Drugshond vragen.
Op zich is het een interessant subforum idd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:42 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Soms kijk ik daar voor mijn lol even rond.
Net als ik denk dat ik vast zit in mijn eigen wereld zie ik dat het altijd erger kan.
quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:54 schreef du_ke het volgende:
Ik dacht ook dat Frutsel een vrouw was
Ik heb net bier gepakt, thank you, maar eh niet iedereen klikt op profiel hè bij iedereen die hij/zij tegenkomt op Fok!.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]let er dan niemand op een fokprofiel of dat poppetje links van je naam?
![]()
Naja, ik ben de 'veel besproken onzichtbare mod', dus....en nu ook nog man...
ik heb afgedaan nu
iemand nog een biertje dan?
Nee daar heb je gelijk in, ik ben daar zelf een voorbeeld vanquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb net bier gepakt, thank you, maar eh niet iedereen klikt op profiel hè bij iedereen die hij/zij tegenkomt op Fok!.
Hij gedraagt zich dan soms wel als een wijfquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in, ik ben daar zelf een voorbeeld van![]()
Ik ging d'r tot voor kort vanuit dat jij een vrouw was
Ik gebruik daarvoor een te oude lay-out vrees ikquote:Op zaterdag 20 december 2008 23:56 schreef Frutsel het volgende:
[..]let er dan niemand op een fokprofiel of dat poppetje links van je naam?
![]()
Lekker maar ik ga naar de kroegquote:Naja, ik ben de 'veel besproken onzichtbare mod', dus....en nu ook nog man...
ik heb afgedaan nu
iemand nog een biertje dan?
Ik heb idd wel een uitermate zachtaardig karakter, dus ik begrijp wel dat je me als vrouw zag idd.quote:Op zaterdag 20 december 2008 23:59 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in, ik ben daar zelf een voorbeeld van![]()
Ik ging d'r tot voor kort vanuit dat jij een vrouw was
Ja, hoewel ik de voorkeur heb aan de term vrouw, ben ik idd wel altijd heel erg zachtaardig en erg lief tegen iedereen op Fok!.quote:Op zondag 21 december 2008 00:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich dan soms wel als een wijf
groot gelijkquote:
edit: zie mijn volgende postquote:Op zondag 21 december 2008 00:00 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Hij gedraagt zich dan soms wel als een wijf
Mjah dat kan ik niet beamen, maar je werd zo vaak besproken, dat ik dacht: zon zeurpiet: dat moet wel een vrouw zijnquote:Op zondag 21 december 2008 00:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik heb idd wel een uitermate zachtaardig karakter, dus ik begrijp wel dat je me als vrouw zag idd.
ik ben ook redelijk zo hoor. die knipoog was wat dat betreft ook naar mijzelf toequote:Op zondag 21 december 2008 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik de voorkeur heb aan de term vrouw, ben ik idd wel altijd heel erg zachtaardig en erg lief tegen iedereen op Fok!.
Als leidinggevende krijg ik vaak ook wel kritiek op dit punt. Maar we werken eraan..
Huh, waar, door wie werd ik besproken???quote:Op zondag 21 december 2008 00:03 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah dat kan ik niet beamen, maar je werd zo vaak besproken, dat ik dacht: zon zeurpiet: dat moet wel een vrouw zijn
ghehe
HAHAHAHA waarom wist ik dat je dat eruit zou pikkenquote:Op zondag 21 december 2008 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh, waar, door wie werd ik besproken???
Idd, jij bent één van de weinigequote:Op zondag 21 december 2008 00:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik ben ook redelijk zo hoor. die knipoog was wat dat betreft ook naar mijzelf toe
Leidinggeven is op zich makkelijk, alleen je bazen willen vaak wat anders zien, is mijn ervaring.quote:Op zondag 21 december 2008 00:06 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ik ben ook redelijk zo hoor. die knipoog was wat dat betreft ook naar mijzelf toe
Ben jij ex-mod?quote:Op zondag 21 december 2008 00:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Huh, waar, door wie werd ik besproken???
Ik kwam er na tijden Fok pas achter dat mijn naam eigenlijk heel arrogant moet overkomenquote:Op zondag 21 december 2008 00:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HAHAHAHA waarom wist ik dat je dat eruit zou pikken![]()
Vandaar ook mijn zonnebril PI
[..]
Idd, jij bent één van de weinige
O, jij bent bijgoochem zeg, vast een vrouw toch...quote:Op zondag 21 december 2008 00:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
HAHAHAHA waarom wist ik dat je dat eruit zou pikken![]()
Vandaar ook mijn zonnebril PI
[..]
waarom dat? zo heb ik het nog nooit bekeken?quote:Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Ik kwam er na tijden Fok pas achter dat mijn naam eigenlijk heel arrogant moet overkomen
Dat verklaart de verwarring (lees: onzin-discussie) over je geslacht.quote:
nou ja. mijn manco is dat ik te lang mensen te vriend wil houden.quote:Op zondag 21 december 2008 00:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Leidinggeven is op zich makkelijk, alleen je bazen willen vaak wat anders zien, is mijn ervaring.
Meer een beetje à la de fasci de combattimento oid wrs.
Nee, maar ik geloof direct dat mensen denken dat ik een gevoelige vrouw ben hoor.quote:Op zondag 21 december 2008 00:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat verklaart de verwarring (lees: onzin-discussie) over je geslacht.
ow gelukkigquote:Op zondag 21 december 2008 00:11 schreef Frutsel het volgende:
[..]
waarom dat? zo heb ik het nog nooit bekeken?
Dat is het makken van veel leidinggevenden toch. Je wilt geen conflict.quote:Op zondag 21 december 2008 00:14 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
nou ja. mijn manco is dat ik te lang mensen te vriend wil houden.
Neuzen moeten dezelfde kant op staan en dat is niet zo, want iedereen heeft zijn eigen doelen. Hoe krijg je die neuzen dezelfde kant op, dat is de vraag.quote:Ik heb überhaupt niet zoveel met dat haantjes gedrag. Vind dat altijd een teken van zwakte.
In een team moet iedereen zijn zegje kunnen doen en moet iedereen gehoord kunnen worden op een serieuze manier. Als dan de leidinggevende een beslissing neemt moet je je daarna er ook naar kunnen schikken in alle redelijkheid. Zodra autoritair gedrag nodig is om je zin te krijgen is het mis.
Voor de sfeer en prestatie van mensen vind ik dat zoveel mogelijk in alle redelijkheid moet gaan en dat het polderen eindigt na het maken van een beslissing. Nooit is iedereen tevreden en altijd maar dat ja maar gedoe.
Een vrouw met jouw username is mogelijk, maar dan zou het een jong meisje moeten zijn die smoorverliefd is op ene (beroemde) Ryan, die dan ook op haar avatar prijkt.quote:Op zondag 21 december 2008 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof direct dat mensen denken dat ik een gevoelige vrouw ben hoor.
Stelletje wijven.quote:Op zondag 21 december 2008 00:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat verklaart de verwarring (lees: onzin-discussie) over je geslacht.
Nee, maar ik heb het niet over mijn nickname, maar over de inhoud van mijn posts hè.quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Een vrouw met jouw username is mogelijk, maar dan zou het een jong meisje moeten zijn die smoorverliefd is op ene (beroemde) Ryan, die dan ook op haar avatar prijkt.
imho
Ik zal maar niet melden dat je eik een Zeeuwse botte lul bent he.quote:Op zondag 21 december 2008 00:14 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik geloof direct dat mensen denken dat ik een gevoelige vrouw ben hoor.
*swaffel-de-swaffel-de-swaffel*quote:Op zondag 21 december 2008 00:19 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb het niet over mijn nickname, maar over de inhoud van mijn posts hè..
Dat is puur feminiem.
Goede communicatie en attent zijn met kleine dingen maken dat werknemers veel gemotiveerder zijn en sneller de neuzen op 1 lijn hebben.quote:Op zondag 21 december 2008 00:17 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is het makken van veel leidinggevenden toch. Je wilt geen conflict.
[..]
Neuzen moeten dezelfde kant op staan en dat is niet zo, want iedereen heeft zijn eigen doelen. Hoe krijg je die neuzen dezelfde kant op, dat is de vraag.
Als de neuzen dezelfde kant op staan kun je vervolgens vrij rationeel leidinggeven. Maar ja, dat is in de praktijk toch een utopie...
Ja, ze zit onverstoord sudolul's op te lossen terwijl ik dhr P. de Leeuw zit te kijken.quote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk een vent in the house.
Die van de klontjes in de aardappelpuree?quote:Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef Ryan3 het volgende:
Ze kijkt pas van haar boekje op als ik opmerk dat het topic dat ik zojuist geopend heb wel erg veel views verzamelt.
Users zien dat in me, Stali, kan ik ook niets aan doen.quote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zal maar niet melden dat je eik een Zeeuwse botte lul bent he..
Werkelijk een gevoelige vrouw... flikker toch op man.
Nee, die stukjes is mijn fout hè, ik ben het vrouwtje dat kookt.quote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Die van de klontjes in de aardappelpuree?
Tja... het gaa al mis bij "Als je in POL post"quote:Op zondag 21 december 2008 00:16 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
ow gelukkig![]()
nou ja. one of the few..
Als je in POL post en je mening geeft en je hebt dan zo naam. Kan me indenken dat sommigen dat denken, wat denkt hij wel niet... (terwijl ik dat net denk)
Maar het is gewoon een nummer van Pink Floyd
Kijk, van jou dacht ik dus dat je een vent wasquote:
Als Stali een Pabo/SPW/SPH vrouw is dan is elke man natuurlijk een botte lul daarbij vergeleken.quote:Op zondag 21 december 2008 00:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Users zien dat in me, Stali, kan ik ook niets aan doen..
Nerderig, mèn, op zaterdagavond.quote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef One_of_the_few het volgende:
sudoku's is wel erg wijverig ja.
quote:Op zondag 21 december 2008 00:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Hèhè, eindelijk een vent in the house.
Eerder dat ik dat gedaan heb....quote:Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Als Stali een Pabo/SPW/SPH vrouw is dan is elke man natuurlijk een botte lul daarbij vergeleken.
Echte vrouwtjes maken die fout niet.quote:Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die stukjes is mijn fout hè, ik ben het vrouwtje dat kookt..
Gevoelig is wat anders dan verwijfd meneer-mevrouw Stali.quote:Op zondag 21 december 2008 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij vind die R3 toch ook wel wat verwijfd?.
En dan nog omschrijft ze je als een botte lul.quote:
100 puntenquote:Op zondag 21 december 2008 00:21 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Goede communicatie en attent zijn met kleine dingen maken dat werknemers veel gemotiveerder zijn en sneller de neuzen op 1 lijn hebben.
even vragen hoe het is als men ziek is geweest, op vakantie is geweest. Even vragen of een kind weer beter is, feliciteren met de verjaardag. Interesse tonen bij een voor een werknemer belangrijke gebeurtenis.
Hihi...quote:Op zondag 21 december 2008 00:26 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
En dan nog omschrijft ze je als een botte lul.
nou, je hebt het getroffen
Kerels schijnen idd beter in woordzoekers te zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 00:22 schreef One_of_the_few het volgende:
sudoku's is wel erg wijverig ja.
Ah Stali is jouw swaffelfriemelding?quote:Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali heeft nog nooit aardappelpuree gemaakt hè, I'm your man...quote:Op zondag 21 december 2008 00:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Echte vrouwtjes maken die fout niet.
Nee. Behalve op het punt dat hij zichzelf verwijfd vind.quote:Op zondag 21 december 2008 00:25 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij vind die R3 toch ook wel wat verwijfd?.
puzzelboekjes zijn per definitie wijverig. Woordzoeker of sudoku.quote:Op zondag 21 december 2008 00:27 schreef Stali het volgende:
[..]
Kerels schijnen idd beter in woordzoekers te zijn..
Bij veel mensen de eerste associatie idd, puur op inhoud van haar posts ook vaak hoor...quote:Op zondag 21 december 2008 00:28 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah Stali is jouw swaffelfriemelding?
Ik zat al gelijk aan Jozef Stalin te denken toen ik die voor het eerst langs zag komen
ben nu wel benieuwd wat Stali gedaan heeft.quote:
Er is ook verschil tussen vrouwen en vrouwtjes.quote:Op zondag 21 december 2008 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Stali heeft nog nooit aardappelpuree gemaakt hè, I'm your man...
Lekker wijf! Je kookt anders wel mijn zelfgeschreven recepten he? 2 keer per week zuurkoolschotel en dat al zes weken lang.quote:Op zondag 21 december 2008 00:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
+1 Scherp.quote:Op zondag 21 december 2008 00:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
puzzelboekjes zijn per definitie wijverig. Woordzoeker of sudoku.
beide kanten op kan prima zijn.quote:Op zondag 21 december 2008 00:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
100 punten![]()
Heb nu een baas die aardig kan foeteren als ie boos is, soms tot frustrerends (frustel??) toe, maar hij zegt het ook als je iets goed gedaan hebt.
Zuurkool komt uit Duitsland, en jij noemt dat een wijverig land dan?quote:Op zondag 21 december 2008 00:29 schreef Stali het volgende:
[..]
Lekker wijf! Je kookt anders wel mijn zelfgeschreven recepten he? 2 keer per week zuurkoolschotel en dat al zes weken lang..
Noem me dan geen nerd, damn FOK!kertje.quote:Op zondag 21 december 2008 00:28 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
puzzelboekjes zijn per definitie wijverig. Woordzoeker of sudoku.
Ik heb je alleen wijverig genoemdquote:Op zondag 21 december 2008 00:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Noem me dan geen nerd, damn FOK!kertje..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed voorbeeld doet goed volgen!![]()
Loeter.quote:Op zondag 21 december 2008 00:32 schreef Frutsel het volgende:
Nou heren, dames, verwijfden, friemelaars, vermannelijkden, leraren, andersdenkenden enzo
ik ben nog ff film kijken
Wel gedragen he![]()
quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh ja, Stali:Waarom staat Ryan3 niet in dat rijtje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I´m back.
Zwarte pieten mogen niet meedoen.quote:Op zondag 21 december 2008 00:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Waarom staat Ryan3 niet in dat rijtje?
Ja, Ryan3 is een zachtaardige user, Stali, niemand zou hem willen aanpakken.quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef Stali het volgende:
Oh wat zijn alle haantjes hier eensgezind tegen Stali ineens..
R3 aanpakken lukt nog niet echt?
Mij lekker wel..
quote:Op zondag 21 december 2008 00:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Oh ja, Stali:Ik wil jou zo graag zien in een paar roze magnetronslofjes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
He, maar je hebt mooi stemmen gescoord he. Ben wel benieuwd..
Ah, okee, heeft niets met dimensies te maken dus.quote:Op zondag 21 december 2008 00:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Zwarte pieten mogen niet meedoen.
Nu nog een magnetron zien te scoren.quote:Op zondag 21 december 2008 00:36 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik wil jou zo graag zien in een paar roze magnetronslofjes..
He, maar je hebt mooi stemmen gescoord he. Ben wel benieuwd..
Die heb je nog niet?quote:Op zondag 21 december 2008 00:37 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nu nog een magnetron zien te scoren.
O, ja?quote:Op zondag 21 december 2008 00:38 schreef Stali het volgende:
[quote]Op zondag 21 december 2008 00:35 schreef One_of_the_few het volgende:
ik peer hem.
Ik ook.
Trusten, guys..
Nee, je plaatje is gewoon te oud.quote:Op zondag 21 december 2008 00:37 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, okee, heeft niets met dimensies te maken dus..
Ja, ik was werken gisternacht, maar je hebt avonturen meegemaakt met Stali, begrijp ik?quote:Op zondag 21 december 2008 00:42 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, je plaatje is gewoon te oud.Maar de hint was: jongens, allemaal stemmen!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |